Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ  علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ  از دستگیری ۳ نفر و کشف بیش از ۵۰۰ دستگاه انواع لوازم خانگی قاچاق، خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی قاچاق شده را ۱۰ میلیارد تومان اعلام کرده اند.

وی ادامه داد: روز گذشته برابر اطلاع از نگهداری کالای قاچاق در انباری در جنوب تهران، مامورین پلیس طی یک عملیات همزمان ومنسجم به محل اعزام شدند که پس از رصد‌های اطلاعاتی نامحسوس، مشاهده کردند که در یک باب انبار، در سوله شماره B مقادیری لوازم خانگی با برند بوش موجود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در بررسی اولیه مشخص شد که بعضا سریال‌  روی دستگاه‌ها با سریال ر روی کارتن آن مغایرت دارد و کالا‌ها در سامانه جامع تجارت ایران ثبت نشده و مشمول تبصره ۴ ماده۱۸ ق. م. با قاچاق کالا و ارز است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی عنوان کرد: کالا‌ها شامل ۵۱۹ دستگاه انواع یخچال فریزر، لباسشویی، ظرفشویی و جاروبرقی با مارک بوش بود.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کاراگاهان در رصد‌های اطلاعاتی پیچیده موفق شدند مالک محل را شناسایی کنند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی تیمی از کارآگاهان در یک عملیات پلیسی مالک محل را دستگیر و با تکمیل پرونده متهم را به مرجع قضائی معرفی کردند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۱۰ میلیارد تومان اعلام کرده اند، اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

بیشتر بخوانید

بازداشت ۶ زمین‌خوار و کشف ۲۰۰ جلد سند دفترچه‌ای از متهمان

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق کالا نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۳۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد

حجت الاسلام نوروزی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت: بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی بین نیاز‌مندان شهرستان بجنورد توزیع شد؛  این اقدام ارزشمند که به دست بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج بجنورد، خیرین و بنیاد احسان انجام شد، نمونه‌ای از التزام به اسلام عملی است و بسیار اثر بخش خواهد بود.
حجت الاسلام نوروزی با اشاره به موضوع مهم خدمت رسانی در حکومت اسلامی به آحاد مردم بیان داشت: دشمنان سعی دارند تا همواره شیرینی این اقدامات و خدمات شایسته را به کام مردم تلخ کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • ۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک