Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@10:21:26 GMT

تخریب و عبور از اخلاق‌مداری پاشنه آشیل انتخابات است

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۸۳۷۴۴

تخریب و عبور از اخلاق‌مداری پاشنه آشیل انتخابات است

آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» روز دوشنبه در نشست با کارگروه‌های بنیاد غدیر استان مرکزی در محل دفتر نماینده ولی فقیه در این استان، افزود: تخریب و توهین در دین مبین اسلام گناه محسوب می‌شود و افرادی که در جریان انتخابات  وارد شده‌اند باید بدانند که یکی از شاخص‌های مهم خدمت تکیه برتوانمندی و تعهد و رعایت اخلاق است و باید تبلیغات موثر و سالم را در جامعه گسترش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: ستون‌های انقلاب اسلامی براساس اخلاق، تقوای الهی و حفظ حرمت یکدیگر شکل گرفته و هیچ کس حق ندارد این مهم را نادیده بگیرد بنابراین نامزدهای انتخاباتی و هواداران باید در نشست‌های رسمی و غیر رسمی کلامی را منعقد نکنند که به مثابه آب در آسیاب دشمن ریختن باشد. 

امام جمعه اراک بیان کرد: انتخابات صحنه اقتدار و عظمت نظام اسلامی و مصداق بارز مردم سالاری دینی است و  ضمن انتخاب فرد یا افراد اصلح برای سمت‌های مختلف اجرایی کشور باید این فرآیند، به عنوان فرصتی ارزشمند برای وحدت و یکپارچگی ملی حفظ و صیانت شود.  

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار داشت: از آغاز شیوع ویروس کرونا تمامی نهادهای دولتی و خصوصی و خیران برای حمایت از اقشار آسیب دیده جامعه در رزمایش کمک مومنانه وارد میدان شدند و تا کنون بیش از ۳۰۰ هزار بسته معیشتی در استان مرکزی توزیع شد و تا آغاز ماه محرم امسال نیز توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی دیگر در دستور کار قرار گرفته است. 

وی اضافه کرد: آزادی ۱۱۰ زندانی جرایم غیر عمد، توزیع غذای گرم، حمایت ویژه از زنان سرپرست خانوار و ایتام از دیگر برنامه‌های بنیاد غدیر استان همزمان با عید سعید غدیر امسال است که برای تحقق این مهم باید تمامی دستگاه‌های اجرایی وارد میدان شوند. 

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه جاری برگزار می‌شود. 

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ اراک استان مرکزی مشارکت انتخاباتی شورای نامزدهای ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ اراک استان مرکزی انتخابات ۱۴۰۰ اراک استان مرکزی مشارکت انتخاباتی شورای نامزدهای ریاست جمهوری اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۳۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقاضای سروری از مردم درخصوص دور دوم انتخابات

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز سروری عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس گفت:بنده به عنوان یک فعال سیاسی از مردم کشور تقاضا می‌کنم که با حضور حداکثری در دور دوم انتخابات نمایندگان را با قدرت راهی خانه ملت کنند تا آنها بتوانند حقوق مردم را قاطعانه پیگیری کنند.

وی افزود: انتخاب همه افرادی که وارد مجلس می‌شوند اهمیت بسزایی دارد چرا که با یک رأی وکلای ملت یه لایحه تصویب و یا یک وزیر استیضاح می‌شود. 

سروری ادامه داد: فرد فرد نمایندگان این توانایی را دارند که سرنوشت بودجه سالیانه را رقم بزنند لذا اکنون مشارکت در انتخاب پانزده درصد نمایندگان مجلس نقش بی بدیلی در آینده کشور دارد از طرفی نماینده‌ای که با رای بالا وارد مجلس می‌شود قدرت و کارایی بیشتری دارد.

مرحله دوم انتخابات مجلس جمعه این هفته  برای ۴۵ کرسی، در ۱۵ استان و در ۴۷ شهرستان برگزار می‌شود.

انتخابات مرحله دوم در حوزه انتخابیه تبریز آذرشهر و اسکو، حوزه تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس، حوزه آبادان، حوزه شیراز، حوزه کرمانشاه، حوزه خرم‌آباد، حوزه قائمشهر و حوزه ملایر به‌صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • قانون‌مداری و اخلاق‌مداری ۲ رویکرد مهم در ارایه خدمت به مردم است
  • تقاضای سروری از مردم درخصوص دور دوم انتخابات
  • پاشنه آشیل روسیه برابر تحریم‌های غرب
  • روزنامه ایتالیایی: ناتو در جنگ اوکراین برای خود دو خط قرمز مشخص کرده است
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می گیرد
  • مردم نگران تامین داروی وارفارین نباشند
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • سازمان غذا و دارو: بیماران قلبی نگران وارفارین نباشند