Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دو نامزد اصلاح طلب حاضر در انتخابات ۱۴۰۰ در تلاشند تا نظر نهاد اجماع ساز این جناح که بنایش را بر قهر با انتخابات و حمایت نکردن از نامزدها گذاشته تغییر داده و به سوی خودشان جلب کنند.

قدس آنلاین: پس از بی مهری و بی‌اعتنایی نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان که به جبهه اصلاحات ایران تغییر نام داد به دو کاندیدای تایید صلاحیت شده این جناح در انتخابات از سوی شورای نگهبان و تاکید بر اینکه اصلاح طلبان در این دوره از هیچ نامزدی حمایت نمی‌کنند و نامزدی ندارند، محسن مهرعلیزاده نامه‌ای به بهزاد نبوی رئیس نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان (ناسا) درخواست کرده که در این نهاد حضور یابد و برنامه‌های خود را به سمع اعضای جبهه برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از چند روز پیش عبدالناصر همتی هم در پیام ها و موضع‌گیریهای مختلف و البته از کانال حزب کارگزاران تلاش کرده تا نظر نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان را به سمت خود جلب کند.

او چند روز پیش در یادداشتی که به نظر می‌رسید مخاطب ان سران و تصمیم سازان جبهه اصلاحات است نوشت: امروز اهمیت دفاع از انتخابات و رأی مردم و راه حل یابی برای ایران قهر بر نمی‌تابد. مردم عزیز ایران از ما انتظار دارند که فکری برای زندگی آن‌ها و فرزندان ایران کنیم و در صحنه بمانیم.

در همین حال روز گذشته شماری از خبرگزاری ها نوشتند که اعضای شاخص حزب کارگزاران سازندگی در در جلب نظر بزرگان اصلاحات به سمت همتی فعال شده‌اند، اما به نظر می‌رسد که راس تصمیم‌گیر جریان اصلاحات تا پنج روز مانده به انتخابات استراتژی خود را تغییر نخواهد داد.

در همین حال خبرگزاری فارس نوشت: گفته می‌شود علیرغم فشار جریان تندرو اصلاح‌طلب، بهزاد نبوی رئیس نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان نیز در جلسات این نهاد بر مشارکت اصلاح‌طلبان در انتخابات تاکید داشته است و گفته که اساساً جز صندوق‌های رای راه دیگری برای اصلاح‌طلبان در مسیر اصلاح‌گری وجود ندارد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: محسن مهرعلیزاده عبدالناصر همتی نهاد اجماع ساز ناسا جبهه اصلاحات ایران حزب کارگزاران بهزاد نبوی نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۳۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه بی‌واسطه با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • کرباسچی: مهدی نصیری تعادل ندارد؛ او فقط به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خورد
  • مرغ آمریکایی‌ها غاز است!
  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند اجماع استانی است
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • واکنش همتی به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران/ دنبال اصلاح شیوه حکمرانی باشید
  • برنامه بی‌واسطه با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی