Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی صبح امروز دوشنبه در نشست روشنگری و بصیرتی ویژه پاسداران و بسیجیان شهرستان اهر با اشاره به این‌که تبلیغات غربی‌ها به گونه‌ای است که سپاه به این کشور حمله کرده است، افزود: سپاه و بسیج همواره در برابر خودکامگی‌های غربی‌ها ایستاده‌اند و آن‌ها از این ایستادگی و مقاومت به سطوح آمده‌اند از این‌رو دست به تخریب و تحریم سپاه زده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا گفت: آمریکایی‌ها هیچ‌گاه تحریم‌ها را لغو نمی‌کنند چون تنها اهرم فشار آمریکایی‌ها بر علیه ملت ایران همین تحریم‌هاست و از طرفی اگر تحریم نبود غربی‌ها نمی‌توانستند جمهوری اسلامی ایران را تحت فشار بگذارند.

وی بابیان این‌که آمریکایی‌ها علاقه‌مند بازگشت ایران به دوران قبل از سال ۵۷ است، ابراز داشت: غربی‌ها آنهایی را دوست دارد که انتخابات را در داخل کشور تحریم کند و از طرفی نظام جمهوری اسلامی را به هر بهانه‌ای تحت فشار قرار دهد.

سرایی ادامه داد: مشکل اصلی دشمنی استکبار جهانی با هویت اسلامی و ایرانی است و تا زمانی که پایه‌های عالم تشیع مستحکم باشد هیچ قدرتی نمی‌تواند اعمال فشار یا قدرت نماید.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا با ذکر این‌که برخی به جای انقلاب اسلامی؛ دو دستی به میز و صندلی ریاست چسبیده‌اند، گفت: مهم‌تر از میز و صندلی ریاستی که برخی‌ها خود را فدا می‌کنند اگر از انقلاب اسلامی چسبیده بودند وضعیت خیلی بهتر از این می‌بود.

وی بر لزوم حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تأکید کرد و گفت: عدم شرکت در انتخابات به معنی بازی در زمین دشمن است، دشمنی که همواره به دنبال ترویج تحریم انتخابات ریاست جمهوری و بی‌تفاوتی است تا مشارکت مردم در این رویداد کم‌رنگ شود.

سرایی تصریح کرد: حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح و انقلابی؛ در آینده‌سازی کشور سهیم باشیم شاید گفته شود با شرکت در انتخابات وضعیت تغییر نمی‌کند در حالی که کاملاً برعکس است اگر در انتخابات مشارکت نکنیم وضعیت شاید بدتر هم بشود.

کد خبر 5224629

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان اهر سپاه عاشورا تحریم اقتصادی ایران انتخابات 1400 ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه چالش شایستگی گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیراز واکسن کرونا اراک مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی اردبیل آمریکایی ها غربی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۳۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های اقتصادی افغانستان برای ایران حائز اهمیت است

محمد کرمی در نشست امکان سنجی و تسهیل روند همکاری های اقتصادی میان دو کشور جمهوری اسلامی ایران و افغانستان که در محل فرمانداری شهرستان زهک برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم خداوند متعال به همه ما توفیق عنایت کند تا بتوانیم در سایه قرآن کریم و رهنمودهای اسلام روزبه روز در انسجام و وحدت امت اسلامی برای پیشبرد اهداف اسلام عزیز تلاش کنیم.

وی ادامه داد: تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همواره مبنی بر وحدت بین امت اسلام برای پیشرفت اسلام و اجرای فرمان الهی در کل دنیا است که این رسالت همه ما مسلمانان است.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه پیرو سفر معاون نخست وزیر حکومت سرپرست افغانستان به جمهوری اسلامی ایران توافقات خیلی خوبی انجام شده است، عنوان کرد: در راستای اجرایی شدن این توافقات جلسات و پیگیری های خوبی انجام شده است که باید ۲ کشور از توان یکدیگر برای پیشبرد اهدافشان بهره بگیرند.

کرمی خاطرنشان کرد: اقتصاد افغانستان برای جمهوری اسلامی بسیار مهم است و هر آنچه اقتصاد افغانستان قوی شود انگار اقتصاد جمهوری اسلامی قوی شده است بنابراین در کنار هم از موهبت های الهی که خداوند متعال در اختیار ما قرار داده بهره میبریم.

وی با بیان اینکه توافقات خوبی در خصوص ترانزیت و راه آهن به دلیل انتقال بار به دلیل اهمیت موضوع تجارت انجام گرفته است، گفت: در خصوص روان و تسهیل شدن تجارت حقوق گمرکی و ... باید توافقاتی داشته باشیم که به راحتی تجارت شکل بگیرد تا هر ۲ کشور از ظرفیت‌های خوبی که مرز دارد بهره مند شوند.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: تشکیل شرکت های مشترک و سرمایه گذاری های مشترک می‌تواند کمک کند تا ۲ کشور از ظرفیت‌های یکدیگر بهره بگیرند.

وی ادامه داد: در سفرهای قبلی نیز توافقاتی صورت گرفته و بخشی از آن نیز انجام شده که نیاز است روند تجارت برای دو طرف تسهیل شود.

وی با بیان اینکه توسعه بخش پایانه ها بسیار مهم است، عنوان کرد: باید به شکلی عمل کنیم که ترانزیت راحت انجام شود تا بتوان از ظرفیت مرز به بهترین نحو استفاده کرد.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های اقتصادی افغانستان برای ایران حائز اهمیت است
  • نقش سازنده سپاه در امنیت پایدار منطقه و مبارزه با تروریسم
  • امضای ۲ سند توسط روسای کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • ایروانی: شروع‌کننده جنگ علیه اسرائیل نبودیم
  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • کارگران در خنثی‌سازی تحریم‌ها مشارکت داشته‌اند
  • مخالفت وزیر خارجه انگلیس با اقدام علیه سپاه
  • کارگران ستون فقرات تولید ملی و اقتصاد ایران اسلامی هستند
  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق
  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها