Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ از پوسته تراشی، امحاء شعار نویسی، سیمانکاری ، نصب احجام زیبا و رنگ آمیزی دیواره ها، المان های شهری، بوستانی و بزرگراهی در این منطقه خبر داد وگفت: رنگ ها و حجم های شاد و زیبا در سطح منطقه چشم نوازی می کند.

امتداد :معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ از پوسته تراشی، امحاء شعار نویسی، سیمانکاری ، نصب احجام زیبا و رنگ آمیزی دیواره ها، المان های شهری، بوستانی و بزرگراهی در این منطقه خبر داد وگفت: رنگ ها و حجم های شاد و زیبا در سطح منطقه چشم نوازی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش امتداد ، “مجید رجبی” در این باره گفت: به منظور رضایت خاطر بیشتر شهروندان از مناظر و المان های شهری بنا به دستورالعمل کاربرد رنگ در شهر، زیباسازی شهر در اولویت مدیریت شهری قرار دارد؛ لذا در این راستا بیش از ۶۰۰ مترمربع از پل تقاطع بزرگراه شهید بابایی –تلو براساس شیوه نامه ی پالت رنگی سازمان زیباسازی رنگ آمیزی شد.

او خاطرنشان کرد: در ادامه این عملیات بیش از ۶۰ ایستگاه اتوبوس در سطح نواحی ۹گانه و نیز حدود ۴۰۰ مترطول از جداول پارکینگ باغ پرندگان به رنگ های زیبا مزین شد.

رجبی بااشاره به نصب احجام زیبا و هنرمندانه در سطح منطقه گفت: در این راستا در ورودی بوستان پلیس احجام رنگارنگ و زیبای درختان و پرندگان با موضوعیت فصل بهار به شهروندان خیرمقدم می گوید.

معاون خدمات شهری ومحیط زیست منطقه ۴ در پایان با اشاره به ساماندهی و نماسازی جداره های بدمنظر شهری گفت: براساس شیوه نامه پالت رنگی بیش از ۴۰۰ مترمربع از نماهای شهری خیابان جشنواره نرسیده به خیابان دماوند سیمانکاری و رنگ آمیزی شد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: رنگ آمیزی نصب احجام منطقه ۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۳۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! + عکس

تین نیوز

تصویری از میز و صندلی های فرودگاه جیرفت خبرساز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرآنلاین، یکی از سوژه های جدید شبکه های اجتماعی در چند روز اخیر، تصویری از میز و صندلی های فرودگاه جیرفت است که از زمین تا آسمان با صندلی های فرودگاه ها توفیر دارد.

همشهری آنلاین نوشت: همانطور که در تصویر هم مشاهده می کنید، این فرودگاه به جای صندلی های فلزی معمول، به مبلمان استیل مجهز شده است! یکی از کاربران فضای مجازی این عکس را منتشر کرده و نوشته: «عاشق صندلی های فرودگاه جیرفت شدم، حس می کنی اومدی خواستگاری!» ما هم فکر می کنیم هرکدام از مسئولان فرودگاه هرچه در خانه داشته آورده و دور هم فرودگاه درست کرده اند! چون هر جور حساب کنی، این مبلمان به این فضا نمی آید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • توضیحات شهرداری منطقه ۷ تهران درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر
  • تصاویر | ایران زیبا؛ چهارمحال و بختیاری
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! + عکس
  • نبود مسافر خانه در شهر زیبای اهر در استان آذربایجان شرقی
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری!/ عکس
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! | ببینید
  • تخلیه ماهانه۵۰۰ تن زباله و لجن از کانال‌ های آب تهران | روایت کارگرهایی که در مسیر پاکسازی کانال‌های شهر جان می‌ دهند
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • چشم نوازی گل‌های رنگارنگ در باغ گل‌های مشهد + تصاویر