Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: شاید اولین بار است که نامزدهای انتخاباتی با برنامه مدون و‌ منظم‌ وارد کار می شوند، نفس اینکه قبل از انتخابات تیم های مختلف همفکری و آسیب شناسی می کنند حکایت از بلوغ سیاسی دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی برنا، غلامعلی حداد عادل، رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، در نشست خبری کمیته اقتصادی شورای ائتلاف گفت: از همه بابت توجه به امر انتخابات تشکر می کنم، من از خدمتگزاران کوچک انقلاب هستم و‌خدارو شاکرم که در این چهل و‌ دو‌ سال دنباله رو‌ قافله انقلاب بودم، فراری ها در اوایل انقلاب می گفتند سه ماه تحمل کنید برمی گردیم اما توجه کنید انقلاب امروز بعد از چهل و‌ دو سال در داخل و خارج چه شرایطی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او‌ افزود: از یمن‌ گرفته تا سوریه شاهد واقعیتی علیه استکبار جهانی به نام مقاومت هستیم و‌ این نقشه جدیدی برای دنیا تنظیم کرده و استعمار نو‌ امروز نمی تواند جانشین استعمار کلاسیک شود.

حداد عادل تصریح کرد: این موضوع یکی از آثار انقلاب اسلامی است و‌ طبیعی است که نظام سلطه جهانی این واقعیت را تحمل نمی‌کند و در این چهل و دو سال حتی یک روز از ظلم های نظام سلطه در امان نبودیم و‌ امروز سعی دارند با تحریم اقتصادی انقلاب ما را از پای در بیاورند و هر روز بهانه ای جدید می تراشند.

او ادامه داد: همه می دانند نظام سلطه سعی داد بر گلوی ملت فشار بیاورد تا مردم رو در روی انقلاب بایستند، آن هم ملتی که همیشه پشت انقلاب خود ایستاده اند.

حداد عادل افزود: در آمریکای لاتین با همین روش کودتا کردند و‌ برای ایران هم همین برنامه را دارند اما آنچه آنها می خواستند نشد.

رییس شورای ائتلاف اظهار کرد: هرکدام از ما خشتی از یک بنا میسازیم که تحول آفرین است، بنا بر همه این دلایل امروز مسئله اصلی کشور اقتصادی است و گفتمان حاکم بر مباحث انتخاباتی هم امروز دلالت بر اقتصاد دارد.

او ادامه داد: رییسی به عنوان قهرمان مبارزه با فساد شناخته شده و در قوه قضائیه به سراغ مفسدان اقتصادی رفته است، رییسی ثابت کرد نظام با هیچ کس عقد اخوت نبسته و اگر افراد در مظان اتهام و‌ فساد اقتصادی باشند، پیگیری خواهد شد.

حداد عادل ادامه داد: رییسی امیدی ایجاد کرده که بتوانیم از بروز فساد جلوگیری کنیم و با حضور در قوه مجریه قبل از رسیدن به قوه قضائیه ریشه فساد را می خشکاند.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خاطرنشان کرد: شاید اولین بار است که نامزدهای انتخاباتی با برنامه مدون و‌ منظم‌ وارد کار می شوند، نفس اینکه قبل از انتخابات تیم های مختلف همفکری و آسیب شناسی می کنند حکایت از بلوغ سیاسی دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات انقلاب سوریه استکبار جهانی انقلاب اسلامی تحریم اقتصادی آمریکای لاتین ایران اقتصاد قوه قضائیه انتخابات حدادعادل انتخابات 1400 رییس شورای ائتلاف حداد عادل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۳۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود

سخنگوی شورای ائتلاف گفت که جلسه منتخبان مجلس دوازدهم امروز برگزار می‌شود. - اخبار سیاسی -

امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اعلام خبر برگزاری نشست منتخبان مجلس دوازدهم به دعوت شورای ائتلاف به خبرنگار سیاسی تسنیم گفت: این نشست امروز سه‌شنبه برگزار می‌شود.

اختصاصی| لیست 16نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود

 

وی افزود: این روزها نشست‌های مختلفی توسط گروه‌های سیاسی و صنفی یا توسط افراد برگزار میشود، ائتلاف با احترام به همه سلایق نشست منتخبان مجلس دوازدهم رابه جهت همدلی و همفکری برگزار میکند و امیدواریم مجلس آتی بتواند نقش خود را به خوبی ایفا کند.

رسولی در پایان با اشاره به برخی تخریب‌ها گفت: برخی روشی جز بی‌اخلاقی و تخریب ندارند، بی‌محلی سیاست ما به این قلیل افراد است. مسئله ما مردم و کشور است و با عنایت به رهنمودهای رهبرانقلاب در باب وحدت و پرهیز از مجادلات بیهوده سیاسی ازآنها و رفتارشان عبور میکنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب جهت مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • لیست ۱۶ نفره جبهه پایداری و شورای ائتلاف منتشر شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران منتشر شد
  • اعلام لیست شورای ائتلاف و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات
  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران اعلام شد
  • آنتن شبکه تهران از امشب انتخاباتی می‌شود
  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد
  • نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود