Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@16:00:32 GMT

انهدام باند قاچاق سوخت در مرزهای آبی استان هرمزگان

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۸۳۹۷۸

انهدام باند قاچاق سوخت در مرزهای آبی استان هرمزگان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین دهکی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها از سوی مقام معظم رهبری «مدظله العالی»، مرزبانان استان هرمزگان با تلاش و همت مضاعف مبارزه با قاچاقچیان در سال جاری را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مرزداران، با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسائی یک باند بزرگ قاچاق بین المللی و شبکه ای در آب های خلیج فارس شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار دهکی در ادامه تصریح کرد: با اقدام بموقع مرزداران و در یک عملیات سریع و غافلگیرانه تعدادی لنج حامل سوخت قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی با اشاره به توقیف سه فروند موتور لنج حامل سوخت قاچاق در جنوب جزیره هرمز بیان داشت: ماموران در بازرسی از لنج های توقیفی ۳۰۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق، ۷۰۰ گرم مواد مخدر و دو دستگاه تلفن ماهواره ای به ارزش ۴۰ میلیارد ریال را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با اشاره به دستگیری ۲۲ قاچاقچی سوخت، خاطر نشان کرد: مرزداران با قاطعیت و اشرافیت کامل بر مرزهای آبی و خاکی این خطه از میهن اسلامی نظارت کامل دارند و مقابله با قاچاق سوخت و برخورد با افراد سودجو را در دستور کار خود قرار دادند.

کد خبر 5224638

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مرزبانی هرمزگان قاچاق سوخت انتخابات 1400 ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه چالش شایستگی گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیراز واکسن کرونا اراک مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۳۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی شهرستان جاسک از یک چهار دیواری در یکی از روستا‌های منطقه جگین، ۲۵۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

وی ارزش سوخت کشف شده را بنابر نظر کارشناسان ۸۰ میلیارد ریال اعلام کرده و افزود: با توجه به شناسایی متهمان، پیگیری برای دستگیری آنان در دستور کار قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک
  • انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در شهرستان سنندج
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در سنندج
  • انهدام ۳۴ باند حفاری و قاچاق اموال تاریخی در آذربایجان‌غربی
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار