Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-سایمون کاول، مجری و برنامه ساز انگلیسی اعلام کرد، دیگر در برنامه استعدادیابی «X Factor Israel» که متعلق به رژیم صهیونیستی است، حضور نمی‌یابد.

 سایمون کاول برنامه ساز و داور انگلیسی اعلام کرد حضور او به عنوان داور در برنامه استعدادیابی رژیم صهیونیستی با نام «X Factor Israel» برنامه ریزی شده بوده و کاول دیگر در این برنامه حضور نخواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اواخرسال گذشته، کاول که در برنامه‌های مختلف استعداد یابی به عنوان داور حضور داشته، قراردادی را برای حضور در فصل جدید برنامه استعدادیابی رژیم صهیونیستی به امضا رساند که انتظار می‌رفت فیلمبرداری آن از تابستان آغاز شود.

دیروز یکشنبه سخنگوی کمپانی صهیونیستی ریشیت، تولید کننده این برنامه استعدادیابی اعلام کرد که کاول قراردادش را «به دلایلی شخصی» لغو کرده است. این کمپانی از توضیح بیشتر در این زمینه خودداری کرد.

پیش از این اعلام شده بود که دلیل انصراف کاول خشونت‌ها و درگیری‌هایی رژیم صهیونیستی با فلسطینی‌ها بوده و او از این جهت دچار نگرانی شده است. گفته می‌شود کاول از اینکه به دلایل زیادی نمی‌تواند در این برنامه حاضر شود به شدت سرخورده و نا امید است.

کاول سال پیش در یک سانحه دوچرخه سواری با شکستگی کمر مواجه شد و برای جراحی و گذراندن دوره نقاهت و بهبودی مدتی از حضور در تلویزیون فاصله گرفته بود. او در حال حاضر در فصل جدید برنامه استعدادیابی آمریکا در شبکه ان‌بی‌سی به عنوان داور حاضر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: برنامه استعدادیابی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۴۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب

میرشمس‌الدین فلاح هاشمی مدیرعامل نشر صاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما  افزود؛ چهار سال از آغاز به فعالیت خودنویس می‌گذرد که سرانجام به نشر صاد رسید. در این دوره مسیر را با هدف کشف و پرورش استعداد ادامه می‌دهیم و سعی مان بر این است تا از نویسندگانی که استعداد دارند، اما جرأت انتشار ندارند و یا از شرایط انتشار اثر برخورد نیستند، ادامه می‌دهیم.

فلاح هاشمی گفت: موضوع دوره چهارم خودنویس عزت ملی و در بخش ویژه موضوع زنان تاریخ ایران را مدنظر قرار دادیم. مدیر عامل نشر صاد همچنین از ۳۵ اثر جدید انتشاراتشان در نمایشگاه سی‌وپنجمین خبر داد و افزود: از بین این اثار ۳۰ اثر مربوط به داستان و رمان و ۵ اثر پژوهشی است.

وی گفت: ۱۸ اثر از آثار داستان و رمان برای نوقلمان جشنواره «خودنویس» است.

جشنواره خودنویس بمنظور کشف استعداد‌های جوان و نوقلمان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • استعدادیابی آینده سازان فوتبال در استان یزد
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • رسمی؛ قرارداد وارن زائر امری با پاری سن ژرمن تمدید شد
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا
  • ضرورت استعدادیابی و پرورش دانش آموزان نخبه با هدف پرورش مدیران نسل نو جهادی
  • اصفهان برترین استان در استعدادیابی کشتی
  • چتر باران بر سر خراسان جنوبی