Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی فوتبال بحرین پیش از شیوع ویروس کرونا در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف هنگ کنگ رفت که بازی دو تیم با نتیجه تساوی تمام شد. در پایان آن مسابقه، سیدمهدی باقر مدافع تیم ملی بحرین با قرار دادن انگشت در کنار چشم‌هایش، حرکتی تمسخرآمیز و نژادپرستانه مقابل هنگ کنگی ها انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حرکت، شکایت فدراسیون فوتبال هنگ کنگ را در پی داشت و فیفا در نهایت سید باقر را به مدت ۱۰ جلسه از همراهی تیم ملی بحرین و پرداخت ۳۰ هزار فرانک سوئیس محکوم کرد.

سیدمهدی باقر بعد از پشت سر گذاشتن این محرومیت (از فوتبال باشگاهی و ملی) آماده همراهی بحرین در ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی و جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا است و نامش در لیست نهایی بحرین قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران که در گروه C مرحله مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا حضور دارد، از چهار دیدار گذشته صاحب ۶ امتیاز است و در رده سوم قرار دارد. در این گروه عراق ۱۱ و بحرین ۹ امتیاز کسب کرده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال بحرین محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر بارسلونا رئال مادرید استقلال تهران لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی مهدی طارمی تیم ملی ایران تراکتورسازی سپاهان علی کریمی تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو کارلوس کی روش تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۴۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق جدید در پرونده یحیی گل‌محمدی

یحیی گل‌محمدی بعد از جدایی از پرسپولیس به چند پیشنهاد خود پاسخ منفی داد تا مدتی استراحت کند و البته پیشنهاد جذابی به دستش برسد. پیشنهاد جذاب از تبریز تیم سابق یحیی رسید و مدیران این باشگاه بعد از جدایی خمز به سراغ جذب گل‌محمدی رفتند. توافقات لازم برای حضور یحیی در تبریز انجام شد و حتی او حمید مطهری را به عنوان دستیار اول خود معرفی کرد. آنطور که از طرف خود باشگاه تراکتور هم اعلام شد، موانعی برای حضور مجدد گل‌محمدی در فوتبال وجود دارد و این باشگاه در تلاش است تا مجوز حضور یحیی را در تبریز بگیرد. از همین رو فعلا حمید مطهری به عنوان نفر اول کادرفنی فعالیت می‌کند و هدایت تراکتور را برعهده دارد.

هنوز وضعیت بازگشت یحیی به فوتبال مشخص نیست. این درحالیست که او با تراکتور به توافق رسیده و قرار بود تا پایان لیگ آینده هدایت این تیم را برعهده بگیرد. آخرین خبر در خصوص بازگشت یحیی این است که احتمال دارد مجوز بازگشت او تا پایان این فصل صادر نشود و او همچنان دور از فوتبال باشد. با این حال اگر این اتفاق رخ دهد و گل‌محمدی نتواند در بازی‌های باقی مانده روی نیمکت تراکتور بنشیند، او از ابتدای فصل آینده به فوتبال باز خواهد گشت و به صورت رسمی هدایت تراکتور را در دست خواهد گرفت.

 

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • آخرین وضعیت حضور قطبی در تیم ملی ایران
  • آخرین وضعیت افشین قطبی و تیم ملی ایران
  • اتفاق جدید در پرونده یحیی گل‌محمدی
  • رسوایی بی بی سی درباره نیکا شاکرمی وارد فاز جدید شد!
  • تلفیق نبوغ و تجربه؛ وقتی حرکت انگشت تونی کروس کار بایرن مونیخ را ساخت! / عکس
  • بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا
  • اعتماد دوباره به‌ یوشیدا و بازگشت چامیزو
  • جعل نام خلیج‌فارس کار انگلیسی‌هاست
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش