Web Analytics Made Easy - Statcounter

تکلیف سه سهمیه مستقیم عربستان و نماینده این کشور در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا برای فصل بعد مشخص شدند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از اسپورت، فصل فوتبالی در عربستان به پایان رسید و قهرمان هر دو جام حذفی و لیگ مشخص شد. به این ترتیب دو تیم پر هوادار و متمول النصر عربستان و الاهلی عربستان از کسب جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا در فصل آتی ناکام ماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهلال توانست قهرمانی در لیگ برتر عربستان را به دست آورد این درحالی بود که الفیصلی هم در جام حذفی دست به شگفتی بزرگی زد و جام را بالای سر برد.

به این ترتیب تیم های الهلال به عنوان قهرمان لیگ، الفیصلی به عنوان قهرمان جام حذفی و الشباب به عنوان نایب قهرمان لیگ به صورت مستقیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای فصل بعد را به دست آوردند.

تیم الاتحاد هم که در رده سوم جدول رده بندی لیگ قرار گرفت راهی پلی آف خواهد شد.

نکته عجیب اینکه تیم پرستاره النصر به عنوان قهرمان دو فصل قبل و  همچنین الاهلی نتوانستند سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی اکبر کمیجانی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری لیگ قهرمانان آسیا النصر عربستان الاهلی عربستان سهمیه آسیا انتخابات 1400 محسن رضایی اکبر کمیجانی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری لیگ قهرمانان آسیا فصل بعد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۴۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان جام حذفی فوتبال سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟

فوتبال ایران در لیگ نخبگان آسیا ۱+۲ سهمیه و در سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا یک سهمیه مستقیم خواهد داشت که قهرمان جام حذفی یکی از این چهار سهمیه را کسب می‌کند.

به گزارش مشرق، مسعود زارعی، مدیر دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای امروز (دوشنبه) به شکل رسمی تعداد سهمیه ایران در رقابت‌های آسیایی را مشخص کرد. بر همین اساس، لیگ برتر ایران در لیگ نخبگان ۱+۲ سهمیه و در سطح دوم باشگاه‌های آسیا یک سهمیه خواهد داشت تا ۳ تیم نخست لیگ برتر و قهرمان جام حذفی این سهمیه‌ها را کسب کنند.

پیش از این قهرمان جام حذفی، یک سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا را به خود اختصاص می‌داد اما حالا با تغییر فرمت رقابت‌های آسیایی، وضعیت سهمیه حاصل از قهرمانی در جام حذفی به ابهام تبدیل شده است.

در همین راستا مشخص شد که قهرمان جام حذفی فوتبال سهمیه پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا را کسب می‌کند. به عبارت ساده‌تر، دو سهمیه مستقیم لیگ نخبگان به تیم‌های اول و دوم لیگ برتر، یک سهمیه پلی‌آف به قهرمان جام حذفی و تک سهمیه سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا به تیم سوم لیگ برتر خواهد رسید.

البته در صورت کسب سهمیه یکی از تیم‌های حاضر در جام حذفی از طریق لیگ برتر و قهرمانی آن تیم در جام حذفی، سهمیه پلی‌آف لیگ نخبگان به آن تیم می‌رسد تا سهمیه مستقیم سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا به تیم چهارم لیگ برتر برسد.

دیگر خبرها

  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • النصر و رونالدو به دنبال شکست طلسم ۳۴ ساله
  • جزییات سهمیه ایران در لیگ نخبگان و قهرمانان
  • قهرمان جام حذفی فوتبال سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ
  • قالیباف: توانمندی قهرمانان ما فراتر از قاره پهناور آسیا است
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • پیروزی یاران رونالدو در لیگ عربستان+ فیلم