Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، دکتر علی دل پیشه در نشست کارگاه آموزشی بهبود تغذیه کارکنان با بیان اینکه الگوی بیماری‌ها مدت زمان زیادی است که هم در جهان و هم در ایران تغییر کرده و از بیماری‌های عفونی به غیر واگیر بدل شده است، گفت: یکی از راه‌های کنترل شیوع بیماری‌های غیر واگیر بررسی دوره‌ای سلامت و تأمین محیط کار سالم در بخش‌های اداری است که موجب افزایش بهره وری کارمندان هم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دل پیشه با اشاره به اینکه بیش از سه میلیون نفر به صورت رسمی و غیررسمی در مجموعه دولت حضور دارند، اظهار داشت: در همین راستا و بر اساس مصوبات، همه دستگاه‌های اجرایی موظف هستند نسبت به تدوین و اجرای برنامه عملیاتی بهبود وضعیت سلامت کارکنان در راستای بسته پایه خدمات کارکنان دولت که توسط وزارت بهداشت تهیه شده است، اقدام کنند و هر ۶ ماه یک بار گزارش عملکرد خود را به دبیرخانه ارسال کنند.
وی با بیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی موظف هستند از توزیع نوشابه‌های گازدار در غذاخوری‌ها خودداری کنند، اضافه کرد: متأسفانه به رغم توصیه‌ها در بسیاری از دستگاه‌ها هنوز نوشابه گازدار در وعده‌های غذایی که به کارمندان ارائه می‌شود، توزیع می‌شود درحالی که باید از آب و دوغ‌های بدون گاز استفاده شود.
رئیس دبیرخانه شورای سلامت و امنیت غذایی وزارت بهداشت افزود: همچنین همه دستگاه‌ها موظف هستند در تهیه مواد غذایی عرضه شده در واحد‌های غذاخوری خود فقط از روغن‌های دارای نشان استاندارد و با اسید چرب ترانس پایین‌تر از ۱۰ درصد و همچنین از نمک‌های یددار تصفیه شده استفاده کنند.
دل پیشه اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم با اجرای این مصوبات، سلامت کارکنان دولت را که قطعاً در صورت سلامت، امکان ارائه خدمات بهتری را به مردم دارند، تأمین کنیم.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: دل پیشه نوشابه های گازدار دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۴۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قبرس ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه را از سر گرفت

ارسال کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه از طریق کریدور دریایی قبرس که به دلیل کشته شدن کارکنان گروه‌های امدادی توسط رژیم صهیونیستی قطع شده بود، از سر گرفته شد. 

سخنگوی دولت قبرس گفت: "شامگاه جمعه کشتی جنیفر با مواد غذایی در داخل آن، بندر لارناکا را به سمت غزه ترک کرد. " 
در اوایل آوریل، تحویل کمک‌ها در چارچوب طرح آمالتیا قبرس به دلیل مرگ کارکنان سازمان جهانی آشپزخانه مرکزی متوقف شد.

در ۸ مارس، اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا، در لارناکا از افتتاح یک کریدور دریایی بشردوستانه برای کمک رسانی به غزه خبر داد. این ایده چندین ماه است که توسط رئیس جمهور قبرس به طور مداوم مطرح شده است. یک مرکز لجستیک با قابلیت پذیرش ۲۰۰ هزار تن محموله در لارناکا، جایی که بنادر دریایی و پایگاه‌های هوایی قبرس در آن قرار دارد، مستقر شده است.

دولت نیکوس کریستودولیدس، رئیس جمهور قبرس معتقد است که سه عامل کلیدی به نفع طرح آمالتیا قبرس است: نزدیکی جغرافیایی کشور جزیره‌ای قبرس به منطقه تحت محاصره، وجود زیرساخت‌های لازم برای دریافت کالا و روابط استراتژیک با کشور‌های همسایه. 

در همین حال، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا گفت که واشنگتن یک اسکله موقت در نوار غزه ایجاد خواهد کرد تا کالا‌هایی را که از طریق دریا به این منطقه تحویل داده می‌شود، دریافت کند. اسرائیل بر مشارکت خود در تضمین کنترل جریان کمک‌های بشردوستانه اصرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • فلاحت پیشه: نه‌تنها از منابع فروش نفت نفعی برای مردم حاصل نشد؛ بلکه دولت دست در جیب مردم کرده است
  • قبرس ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه را از سر گرفت
  • از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری
  • کدام کشورها تیک‌تاک را ممنوع کرده‌اند؟
  • فلاحت پیشه : هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران / سرنوشت پول های اختلاس شده هم مشخص نشد
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران /سرنوشت پول‌های اختلاس‌شده مشخص نشده /ناکارآمدی دولت مقابل الیگارشی قدرت و ثروت