Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، آئین اعلام رسمی انتخاب بوشهر به عنوان پایتخت قرآنی ایران در سال ۱۴۰۰ دوشنبه، دهم خردادماه با حضور مدیران کشوری و استانی در سالن کوثر استانداری برگزار می‌شود.

بر همین اساس این مراسم با تلاوت سیدعباس هاشمی، قاری بین‌المللی کشورمان از اهالی بوشهر آغاز می‌شود و پس از آن فاطمه کرمپور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، گزارش مختصری از اقدامات صورت گرفته برای انتخاب استان بوشهر به عنوان پایتخت قرآنی کشور در سال ۱۴۰۰ ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارائه سخنانی از سوی حجت‌الاسلام محسن قرائتی، مفسر قرآن کریم و سخنرانی آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر از دیگر بخش‌های این مراسم است.

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین استانداری بوشهر و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اهدای لوح افتخار بوشهر به عنوان پایتخت قرآنی سال ۱۴۰۰ و رونمایی از برنامه عملیاتی و پوستر بوشهر پایتخت قرآنی ایران ۱۴۰۰ از دیگر بخش‌های این مراسم است.

سخنرانی، عبدالکریم گراوند، استاندار بوشهر و نیز عبدالکریم جمیری، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بخش دیگری از این مراسم است. در ادامه عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز مطالبی را بیان خواهد کرد.

کد خبر 5224595 سمانه نوری زاده قصری

منبع: مهر

کلیدواژه: عبدالهادی فقهی زاده معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استانداری بوشهر فرهنگ و ارشاد اسلامی مجلس شورای اسلامی عبدالکریم جمیری انتخابات 1400 امام خمینی ره انقلاب اسلامی ایران قرآن کریم فعالیت های قرآنی قرآن سازمان تبلیغات اسلامی مسابقات قرآنی مشارکت مردم در انتخابات اندیشه دینی کربلا سازمان اوقاف و امور خیریه قاسم سلیمانی بوشهر به عنوان پایتخت قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۴۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو پی در پی کنسرت‌ها در ایران/ وقتی وزارت ارشاد نمی‌تواند پای مجوز خودش بایستد (فیلم)

عصر ایران _ خواننده‌ها سال 1403 را با خبر لغو یک کنسرت شروع کردند. اسفندماه گذشته هم اختتامیه فستیوال کوچه در بوشهر برگزار نشد. حالا مجوز کنسرت «آرمان گرشاسبی» هم در این شهر لغو شده و «معین زد» اصلا مجوز نگرفت.

گزارش را اینجا ببینید

اولین بار نیست که حرف ارشاد در اجرای موسیقی روی زمین می‌ماند. کنسرت علیرضا قربانی هم اواخر سال گذشته در اصفهان به دلیل حضور زنان لغو شد و وزارت ارشاد پس از پیگیری‌های زیاد بالاخره توانست کنسرت را روی صحنه ببرد. انجام نشدن تفکیک جنسیتی، حضور همسرایان و همنوازان زن و همزمانی با مناسبت‌ها عواملی بود که مانع برگزاری کنسرت شد. این گزارش را در این باره ببینید. 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ادامه لغو کنسرت ها در بوشهر چه کسانی اجازه می‌دهند عده خیلی کمی در اصفهان، به جای همه مردم اصفهان تصمیم بگیرند! (فیلم)

دیگر خبرها

  • لغو پی در پی کنسرت‌ها در ایران/ وقتی وزارت ارشاد نمی‌تواند پای مجوز خودش بایستد (فیلم)
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • تقدیر از دانش آموزان بر‌تر مساباقات قرآنی و ورزشی
  • وزیر ارشاد از ابلاغ مصوبه برپایی بازار هنر ایران خبر داد
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • مراسم واگذاری رسمی استقلال و پرسپولیس برگزار شد
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام