Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرتابگر نیزه پس از قرار گرفتن در لیست نفرات اعزامی به پارالمپیک توکیو، گفت: به سختی تمرین می کنم تا در پرتاب نیزه علاوه بر کسب طلا، رکوردشکنی نیز داشته باشم. امان الله پاپی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از ۳۰ فروردین که تمرینات خود را در پرتاب نیزه با حمایت فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک در کیش آعاز کردم، تلاشم کسب بهترین نتیجه در آخرین مرحله رکوردگیری دوومیدانی و قرار گرفتن در لیست نفرات اعزامی به توکیو بود، هر چند در تهران به دلیل تغییرات آب و هوایی و فشردگی تمرینات در کیش به رکوردی که انتظار داشتم، دست پیدا نکردم، اما عملکردم راضی کننده بود و با ثبت رکورد ۴۹ متر و ۲۴ سانتی متر بیشتر از رکورد ورودی تیم ملی که (۴۶ متر و ۴۹سانتی متر بود) توانستم برای نخستین بار در بازیهای پارالمپیک توکیو حضور پیدا کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در حال حاضر تمریناتم را به گونه ای برنامه ریزی کرده ام که اگر مشکلی پیش نیاید بهترین رکورد (حداقل بالای ۵۰ متر) را در پرتاب نیزه به ثبت برسانم و علاوه بر کسب مدال طلا در پارالمپیک توکیو رکوردشکنی نیز داشته باشم.

این پرتابگر پارالمپیکی در خصوص تجهیزات خود نیز خاطرنشان کرد: با حمایت فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک هیچ مشکلی از نظر تجهیزات ندارم و حتی در اردوها از بهترین تجهیزات استفاده می کنیم تا رکوردهای خوبی را به ثبت برسانیم.

وی افزود: هر چند قرار است اردوها از هفته آینده در لاهیجان برگزار شود، اما من از زمان پایان مسابقات رکوردگیری دوومیدانی تمرینات خود را زیر نظر مصطفی بهرامی (مربی پرتاب نیزه) در خرم آباد پیگیری کردم تا با آمادگی خوبی در اردوی تیم ملی حضور پیدا کنم.

پاپی در پایان از انجام ۲ بار تست دوپینگ توسط افسران وادا از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرتاب نیزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۴۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرتاب آب دهان بر روی پرچم فلسطین توسط پلیس آمریکا + فیلم

دریافت 1 MB کد خبر 848903 منبع: مهر برچسب‌ها خبر ویژه ایالات متحده آمریکا فلسطین

دیگر خبرها

  • رده نهم، بهترین رتبه تیم‌های میکس تفنگ بادی
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • اگر گلبال به پارالمپیک نمی‌رفت، آسیب بیشتری می‌دید
  • دوستی: اگر گلبال به پارالمپیک نمی‌رفت، آسیب بیشتری می‌دید
  • تجلیل سایت کمیته بین المللی پارالمپیک از ملی پوش اردبیلی گلبال
  • مشکلات جودوکاران پارالمپیکی در حال بررسی است
  • پرتاب آب دهان بر روی پرچم فلسطین توسط پلیس آمریکا + فیلم
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • تیم ملی گلبال به فینال پارالمپیک فکر می‌کند