Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین مرکز جامع توانبخشی تخصصی استان مازندران با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت کار در قائم شهر در حال ساخت است.

به گزارش برنا؛ در بازدید مدیرکل توانبخشی جمعیت هلال احمر کشور از نخستین مرکز جامع توانبخشی و تخصصی مازندران، نحوه تسهیل و سرعت بخشی روند کار‌های این مرکز مورد بررسی قرار گرفت.

فخاری، مدیرعامل جمعیت هلااحمر مازندران در حاشیه این بازدید گفت: نخستین مرکز جامع توانبخشی تخصصی مازندران با ۴۰۰۰ مترمربع فضای مفید در دو فاز اجرا می‌شود که با تامین اعتبارات این مجموعه تاپایان سال آماده بهره برداری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فخاری افزود: مرکز جامع توانبخشی تخصصی مازندران، مرکز نگهداری بیماران فوق حاد دچار ضایعات مغزی و نخاعی که امکان نگهداری آن‌ها در بیمارستان‌ها و منازل وجود ندارد می‌باشد که زیر نظر پزشکان فوق تخصص ضمن بازتوانی به زندگی عادی و کار وشغل قبلی خود برمی گردند.

او با اشاره به نقش محوری خیران سلامت در ساخت و تجهیز این مرکز فوق تخصصی توانبخشی گفت: عبدالحسین منتظری یکی از خیران بخش سلامت قائم شهر است که با کمک‌های میلیاردی در ساخت این مجموعه عظیم توانبخشی مشارکت کرده است.

پیشگاهی مدیرکل توانبخشی جمعیت هلال احمر کشور هم با اشاره به فعالیت ۲۶ مرکز توانبخشی در استان‌های کشور، توانمند سازی و بخشیدن حیات دوباره به کسانی که به نوعی ازمعلولیت و ناتوانی دچارشدند را از خدمات ارزشمند مرکز جامع توانبخشی تخصصی نام برد.

او افزود: درحال حاضر ۹۰ در صد بیماران دارای ضایعات مغزی و نخاعی و عصبی و حرکتی در دنیا حتی بعد از سکته‌های مغزی به زندگی و شغل قبلی خود باز می‌گردند و هدف ما از راه اندازی این مرکزضمن بازتوانی، بازگشت بیماران فوق حاد ناشی از حوادث و ضایعات مغزی و نخاعی و عصبی به جامعه است.

با تکمیل شدن این مجموعه در ماه‌های آینده، نخستین مرکز جامع توانبخشی تخصصی مازندران تا پایان سال در قائم شهر تجهیز و آماده بهره برداری خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر سلامت هلال احمر جامعه هلال احمر مازندران مرکز جامع توانبخشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۴۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود

علی رجبی مدیر کل ورزش و جوانان مازندران از ابلاغ دستورالعمل برگزاری انتخابات دبیرخانه‌های استانی شبکه‌های تخصصی سمن‌ها خبر داد و گفت: این انتخابات در مازندران برگزار می‌شود.

او با تاکید بر اهمیت برگزاری صحیح و شایسته این انتخابات افزود: دبیرخانه‌های استانی نقش مهمی در عملکرد شبکه‌های تخصصی دارند و به عنوان بازوان اجرایی دبیرخانه ملی عمل می‌کنند.

رجبی گفت: این اداره کل هم اکنون در موضوعات مختلف شبکه‌های اجتماعی فعال دارد که سمن‌های جوانان و سایر تشکل‌های فعال در حوزه جوانان در این شبکه‌ها عضویت دارند.

او شبکه‌های تخصصی سمن‌های وزارت ورزش و جوانان را مشتمل بر شبکه ازدواج و جوانی جمعیت، شبکه سبک زندگی ایرانی اسلامی، شبکه میراث فرهنگی و گردشگری، شبکه نشاط و اوقات فراغت، شبکه ترویج گفتمان دینی انقلابی و جهاد تبیین، شبکه سلامت اجتماعی، شبکه محیط زیست، شبکه امداد و نجات، شبکه فعالیت‌های جهادی، شبکه فعالیت‌های فرهنگی در حوزه ورزش، شبکه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی (حاشیه نشینی)، شبکه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی (پیشگیری ازاعتیاد)، شبکه فعالیت‌های خلاق و نوآور، شبکه کارآفرینی و اشتغال پذیری معرفی کرد.

رجبی گفت: شبکه‌های تخصصی در راستای هم افزایی و تعامل اعضاء شبکه در موضوع تخصصی و شناسایی شبکه مسائل موجود ذیل موضوعات مشخص، ایده پردازی و ارائه طرح و برنامه خلاقانه و اجرای هوشمندانه و مدبرانه در بستر فراهم شده در شبکه سازی تخصصی فعالیت خواهند کرد که ساز و کار مناسبی را در راستای رشد و تعالی فعالان اجتماعی و فرهنگی جوان در تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد فراهم می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • نخستین مرکز جامع سرطان در گیلان راه اندازی می‌شود
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • تغییر مهلت پرداخت عوارض ساخت بناهای گردشگری در ملک‌های تاریخی
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد