Web Analytics Made Easy - Statcounter

برپایه آخرین گزارش ارزیابی کیفی انجام شده در فروردین ۱۴۰۰، چهار خودرو شامل یک خودروی سبک و سه خودروی سنگین موفق به کسب پنج ستاره کامل کیفی شدند.

به گزارش برنا به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، گزارش ارزیابی و ارزشیابی خودروهای ساخت داخل در فروردین ۱۴۰۰ توسط اداره کل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، در فروردین‌ماه در گروه خودروهای سبک بخش وانت و در فهرست قیمتی ۲، وانت‌های کارا ۲۰۰۰ تک‌کابین تیپ ۳ و وانت کارا ۲۰۰۰ دو کابین تیپ ۳ از تولیدات شرکت بهمن‌موتور و خودرو سایپا ۱۵۱ شرکت سایپا بن‌رو موفق به کسب سه ستاره کیفی شدند.

همچنین وانت‌های نیسان تک‌سوز آپشنال و نیسان دوگانه‌سوز آپشنال از محصولات شرکت زامیاد هر کدام یک ستاره کیفی به دست آوردند.

یک خودروی سبک با ۵ ستاره

در گروه سبک، بخش سواری و در فهرست قیمتی یک، خودرو تیگو۷ تولید شده در شرکت مدیران‌خودرو سه ستاره کیفی دریافت کرد.

همچنین در فهرست قیمتی ۲، هایما S۷ اتوماتیک ایران‌خودرو خراسان و SWM G۰۱F شرکت سیف‌خودرو چهار ستاره کیفی را از آن خود کردند.

JAC_S۳ و JAC_S۵ کرمان موتور در این فهرست قیمتی سه ستاره‌ای شدند و SWM G۰۱ سیف خودرو به همراه تیگو ۵ و آریزو ۵ توربو مدیران‌خودرو نیز سه ستاره کیفی به دست آوردند.

در این گروه و این کلاس قیمتی MVM X۳۳S مدیران خودرو نیز دو ستاره کسب کرد.

تولید ۵ خودرو سواری با ۴ ستاره کیفی

بر اساس این گزارش، در کلاس قیمتی چهار، دنا پلاس توربو اتوماتیک شرکت ایران‌خودرو پنج ستاره کامل کسب کرد و خودروهای پژو ۲۰۷ و دنا پلاس از ایران‌خودرو نیز هر کدام چهار ستاره کیفی به دست آوردند.

در این فهرست قیمتی، رانا، پژو ۲۰۶SD، پژو ۲۰۶ و دنا همگی از محصولات ایران‌خودرو سه ستاره کیفی را از آن خود کردند و پژو پارس اتوماتیک ایران‌خودرو کرمانشاه نیز سه ستاره‌ای شد.

در این فهرست، سمند تولیدی ایران‌خودرو تبریز، پژو پارس خراسان ایران‌خودرو، پژو پارس کرمانشاه ایران‌خودرو، پژو پارس ایران‌خودرو و پژو پارس مازندران ایران‌خودرو مازندران همگی سه ستاره کیفی را از آن خود کردند.

همچنین پژو پارس فارس ایران‌خودرو فارس و سورن ایران خودرو تبریز نیز سه ستاره کیفی کسب کردند.

در سطح قیمتی پنج نیز کوییک سایپا چهار ستاره به دست آورد. در این سطح قیمتی کوییکR پارس‌خودرو، تیبا ۲ و تیبا ۲ پلاس شرکت سایپا و همچنین ساینای پارس‌خودرو سه ستاره کیفی کسب کردند.

۳ خودروی سنگین با ۵ ستاره کامل کیفی

این گزارش حاکی است: در بخش کامیونت، کامیونت ایسوزو NMR۸۵ و کامیونت ایسوزو NPR۷۵K بهمن‌دیزل موفق به کسب پنج ستاره کامل کیفی شدند.

همچنین کامیونت شیلر بهمن‌دیزل به همراه کامیونت الوند شرکت سایپا دیزل نیز چهار ستاره کیفی را از آن خود کردند.

در بخش کامیون نیز کامیون ایسوزو NPR۷۵M بهمن‌دیزل چهار ستاره کیفی به دست آورد و کامیون بنز WH ایران‌خودرو دیزل نیز سه ستاره کیفی کسب کرد.

در بخش کشنده‌، خودروی کشنده FAW J۶ سیباموتور چهار ستاره‌ای شد.

در این بخش، کشنده سیتراک C۷ متعلق به شرکت پیلسان چهار ستاره کیفی را از آن خود کرد.

در بخش مینی‌بوس، مینی‌بوس ایسوزو سحر شرکت بهمن‌دیزل پنج ستاره کیفی به دست آورد و در بخش اتوبوس شهری نیز اتوبوس شهری ATROS تولید شرکت ایران‌خودرو دیزل سه ستاره کیفی به دست آورد.

 پیشتر وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرده بود: خودروسازان برای تامین نیاز داخل باید ضمن برنامه‌ریزی برای افزایش کمی محصولات خود، بیش از پیش در مسیر ارتقای کیفی و تولید خودروی باکیفیت و در شان مردم گام بردارند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا معدن حمل و نقل معدن و تجارت خودرو سایپا نیسان پژو ایران خودرو اتوبوس تجارت خودروسازان خودرو وزارت صنعت معدن و تجارت ستاره کیفی را از آن خود ستاره کیفی به دست آورد چهار ستاره کیفی ستاره کامل کیفی سه ستاره کیفی نیز سه ستاره فهرست قیمتی ایران خودرو بهمن دیزل پنج ستاره پژو پارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۴۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان

برخی از افراد کارت سوخت خود را به صورت کامل می‌فروشند و البته قیمت‌های عجیبی هم در نظر گرفته می‌شود.

به عنوان مثال فردی کارت سوخت خود را به صورت کامل با قیمت ۳۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته است.

حتی امکان ثبت در دفتر اسناد هم برای فروش و انتقال کارت سوخت اعلام می‌شود.

آنطور که به نظر می‌رسد باید نظارت ویژه‌ای روی بازار سیاه ایجاد شده برای کارت سوخت صورت گیرد.

منبع: روزگار خودرو

tags # خودرو سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • ببینید | ادعای عجیب وزیر صمت درباره تولید خودرو در ایران
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان
  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس
  • تحول در بودجه تولید با شاخص‌های کیفی
  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی
  • بازدید سرلشکر رحیم صفوی از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد / پیاز در مزرعه چه قیمتی دارد؟
  • خودروهای مشهور با فروش غافلگیرکننده، از بیتل تا ماتیز و پژو 206 (+عکس)