Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - دبیر شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در استان زنجان از افتتاح ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی در روز سه شنبه ۱۱ خرداد ماه خبر داد و گفت: این مراسم ساعت ۱۹ با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

محسن افشارچی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان با اشاره به اینکه روز گذشته ستاد جوانان آیت‌الله رئیسی در زنجان با مسئولیت جواد علیشاهی افتتاح شد، اظهار داشت: از این رو برنامه داریم طی روزهای آینده دیگر ستادهای انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در زنجان را افتتاح کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی فردا سه شنبه 11 خرداد ماه واقع در چهارراه مقدم در تالار تشریفات افتتاح خواهد شد. این برنامه در فضای باز و با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

ستاد جوانان آیت‌الله رئیسی در زنجان افتتاح شدانتخابات 1400| رئیس شورای وحدت آذربایجان شرقی: "گفتمان" عدالت و کارآمدی را در لیست شورای شهر محور قرار دادیم / "رئیسی" برنامه استراتژیک داردانتخابات 1400| نماینده مردم کرج: "رئیسی" دولت انقلابی ‌را تشکیل می‌دهد / امیدواریم با انتخاب اصلح مسیرهای نادرست ‌تغییر کندانتخابات 1400|دبیر ستاد مرکزی‌ رئیسی در استان قزوین: غوغاسالاران از تهمت زدن به رئیسی دریغ ‌نمی‌کنند/ مردم از ‌فساد و ناکارآمدی گلایه دارندرئیسی: اختیارات رئیس‌جمهور برای خدمتگزاری به مردم کافی است/ در کشور بن‌بست نداریم

دبیر شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در استان زنجان با بیان اینکه مسئولان ستادهای شهرستانی آیت‌الله رئیسی انتخاب شده‌اند، گفت: به زودی نفرات ستادهای شهرستانی معرفی خواهند شد.

وی در پایان به مهمترین برنامه‌های ستاد آیت‌الله رئیسی در زنجان اشاره کرد و گفت: به زودی رژه خودرویی و موتوری در سطح شهر زنجان به حمایت از آیت‌الله رئیسی برگزار می‌شود. همینطور برنامه‌های ویژه‌ای را در سطح روستاهای استان برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیت الله رئیسی در زنجان ستاد مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۴۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا، افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی حضرت علی اصغر(ع) روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، ساعت ۱۶ درصحن جامع رضوی، ایوان شرقی باب الهادی برپا میشود.   این کارگاه با مشارکت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی و به همت مجمع جهانی حضرت علی الزمان (عج) با هدف آماده سازی لباس برای شیرخوارگان شرکت کننده در مراسم شیرخوارگان حسینی که در اولین جمعه ماه محرم برگزار می شود، برپا خواهد شد.     در این کارگاه، بانوان نیکوکار و عاشق اهل بیت (ع) با دستان پرمهر خود اقدام به دوخت لباس برای شیرخوارگان حسینی می‌کنند.    زائران و مجاوران آستان ملکوتی حضرت رضا(ع) می‌توانندبرای شرکت در این کارگاه و کمک به تهیه لباس برای شیرخوارگان حسینی  در این مکان حضور یابند.   امید است با همت و تلاش این بانوان نیکوکار، لباس های شیرخوارگان حسینی با عشق و ارادت به اهل بیت (ع) تهیه و در اختیار خانواده های آنها قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) فردا بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران افتتاح خواهد شد
  • تجارت ایران با کشور‌های آفریقایی دوبرابر می‌شود/ فردا ۸ اردیبهشت زمان افتتاح بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • احتمال تبدیل دریاچه نمک قم به کانون جدید گرد و غبار کشور​
  • نگرانی از فعال شدن کانون گردوغبار در مرکز ایران
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • هواشناسی اصفهان فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت؛ بارش باران و رعد و برق
  • فردا، افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد
  • آیت الله رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد