Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-30@11:58:24 GMT

هر فرد در یک روز می تواند چند کارت هدیه بگیرد؟

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۸۴۶۱۲

هر فرد در یک روز می تواند چند کارت هدیه بگیرد؟

پیگیری‌ها نشان داد که در هر شبانه روز هر فرد حقیقی با مراجعه به کیوسک بانک‌ها می‌تواند معادل پنج کارت هدیه دریافت کند.

 

به گزارش پول نیوز به نقل از ایسنا، این اواخر گفته‌هایی از سوی مشتری یک بانک خصوصی مطرح شد که برای دریافت ۱۰ کارت هدیه به شعبه‌ مراجعه کرده اما موفق به دریافت آن نشده است.

پس از طرح این موضوع، پیگیری‌ها نشان داد که در هر شبانه روز هر فرد حقیقی با مراجعه به کیوسک بانک‌ها می‌تواند معادل پنج کارت هدیه دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین، در برخی از موسسات اعتباری دریافت وجه برای صدور کارت هدیه به صورت غیرشتابی امکان پذیر است اما کارت هدیه‌ای که بدون مراجعه به شعب و غیر حضوری صادر می‌شود برای جلوگیری از کلاهبرداری‌های احتمالی پنج روز بعد از صدور امکان انجام تراکنش دارد.

علاوه براین، طبق آخرین بخشنامه بانک مرکزی سقف صدور کارت هدیه معادل دو میلیون تومان است.

اما برای پاسخ به اینکه آیا مراجعه حضوری به شعب برای دریافت کارت هدیه در طول شبانه روز با محدودیتی از نظر تعداد مواجه است یا خیر؟ بانک شهر توضیح داد که محدودیتی در این زمینه وجود ندارد و فردی که نتوانسته است، ۱۰ کارت هدیه دریافت کند ممکن است به شعبه‌ای مراجعه کرده باشد که سیستم آن قدیمی بوده است و نمی‌توانسته این تعداد کارت را صادر کند.

از سوی دیگر، طبق اطلاعات دریافتی اگر درخواست صدور کارت هدیه در شعبه از پنج تا بیشتر شود، باید کارمند بانک به خزانه نامه بزند تا میزان مورد نظر صادر شود که مقداری زمان می‌برد این فرآیند طی شود.

البته این نکته حائز اهمیت است که صدور تعداد کارت هدیه در بانک‌های مختلف متفاوت است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: کارت هدیه بانک ها پول نیوز تراکنش خدمات بانکی کارت هدیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۴۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن

به گزارش خبرگزاری مهر، کارت ورود به جلسه آزمون مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم منتشر شد.

حافظان قرآن کریم که در این دوره از آزمون‌ها شرکت کرده اند می‌توانند کارت ورود به آزمون مرحله اول خود را با وارد کردن کد ملی داوطلب از اینجا دریافت کنند.

آزمون مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه به صورت همزمان در ۳۱ استان کشور برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، مصوبه شماره ۵۷۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده و بر همین اساس، قبول‌شدگان و دارندگان مدارک تخصصی حفظ می‌توانند از مزایایی همچون اعطای مدرک همتراز کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، مزایای درجات هنری، امتیازات اداری، استخدامی و اعطای کمک‌هزینه تحصیلی برخوردار شوند؛ لذا به کسانی که در رشته‌های این دوره حائز امتیاز لازم شده و قبول شوند در پنج درجه، مدرک تخصصی با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی صادر و اعطا خواهد شد.

کد خبر 6090077 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت در این شهر
  • تهران، بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • تهران بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری
  • تنها ۸ درصد از فعالان اقتصادی گلستان شناسه «یکتا» دریافت کردند
  • شرایط دریافت وام ازدواج در سال ۱۴۰۳
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن