Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایش «نه‌زشت و نه‌زیبا» به نویسندگی و کارگردانی حسن دادشکر از روز چهارشنبه ۱۲ خرداد در پایگاه اینترنتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اکران آنلاین می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، نمایش «نه‌زشت و نه‌زیبا» به کارگردانی حسن دادشکر از تولیدات سال ۱۳۸۳ مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که در ادامه‌ طرح «نمایش‌نما» از روز چهارشنبه ۱۲ خرداد در سایت th.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

kpf.ir اکران خواهد شد.

داستان این نمایش درباره خداداد پسر جوانی است که از زشتی صورت و تمسخر اطرافیانش رنج می‌برد و به دنبال علت زشتی خود است. او با راهنمایی مرشد، راهی سرزمین باختر می‌شود تا از سه حکیم دانا، علت زشتی‌اش را بپرسد. خداداد پس از عبور از جنگل، با پیرمردی روستایی، زاهدی درست‌کار و یک ماهی بزرگ مواجه می‌شود و هر یک از آنها نیز خواهان حل مشکل‌شان هستند و از خداداد می‌خواهند سوال‌های آنها را هم از حکیم‌ها بپرسد و خداداد قول می‌دهد تا جواب را برایشان بیاورد. او پس از آن که به آن سه حکیم می‌رسد سه سوال دوستانش را می‌پرسد. اما فقط می‌توانست سه سوال مطرح کند و سه حکیم پس از پاسخ سوال سوم ناپدید شده و او از طرح سوال خودش محروم می‌شود اما در مسیر بازگشت، پاداشی خوب برای مهربانی خداداد در انتظار اوست.

در این نمایش مجتبی معاف، ناصر احمدی‌فر، همایون صلاحی، علی افشاری و حسن دادشکر به عنوان بازیگر ایفای نقش می‌کنند.

همچنین زنده یاد بیژن نعمتی‌شریف طراحی و ساخت عروسک‌های این نمایش را بر عهده داشته است، آهنگسازی آن از سوی امیر بکان انجام شده و طراحی، اجرای پوستر و بروشور آن را ابوالفضل همتی‌آهویی بر عهده داشته است.

منبع: مهر

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اکران مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۴۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!

آفتاب‌‌نیوز :

حسین مهکام که اسفند سال قبل، پس از دو سال فیلم «احمد به تنهایی» را راهی اکران آنلاین کرده بود، فیلم «عینک قرمز» را سال گذشته ساخت و به تازگی پروانه نمایش آن را گرفته است. «عینک قرمز» به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته ساخته شده و جزئیات دقیقی از این فیلم منتشر نشده است.

در برخی خبر‌ها حامد بهداد به عنوان بازیگر اصلی فیلم معرفی شده است، با این تاکید که «عینک قرمز» یکی از کمدی‌های تولیدی این روز‌های سینما است. مهکام پیش‌تر بجز «احمد به تنهایی»، فیلم‌های «بی‌حسی موضعی» و «آزادی مشروط» را نیز ساخته بود.

علاه براین فیلم، «تگزاس ۳» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان نیز پروانه نمایش گرفته است تا فهرست کمدی‌های اماده اکران تکمیل‌تر شود. پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ژاله صامتی و مهدی هاشمی بازیگران این فیلم اطیابی معرفی شده‌اند.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ، دست و هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ و دست هورا در تلویزیون!
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • نمایش و نقد فیلم‌تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» در سینماتک خانه هنرمندان