Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش ارزیابی کیفیت وانت‌های تولید در نخستین ماه از سال جاری نشان می‌دهد که تولید وانت با درجه کیفی چهار ستاره تنها متعلق به گزارش تولیدات اسفند ماه سال گذشته بوده و گزارش کیفیت وانت‌های تولیدی فروردین ماه امسال تنها سه خودرو سه ستاره و دو تک ستاره دیده می‌شود.

به گزارش ایسنا، براساس جدیدترین ارزیابی صورت گرفته توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) از وضعیت کیفیت گروه وانت‌های تولیدی داخل در فروردین ماه امسال، مجدد به یک گزارش از بی‌کیفیتی وانت‌های تولیدی رسیده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگر از وانت چهارستاره کیفی که پس از چند سال برای اولین بار در تولید اسفند ماه سال گذشته دیده می‌شد، در اولین تولیدات وانت امسال خبری نیست و مجدد کیفیت‌ها به سه ستاره و متاسفانه تک ستاره محدود شده است.

 در ارزیابی صورت گرفته از وضعیت کیفیت خودروهای وانت تولیدی در فرودین ماه امسال، تنها وانت‌های در سطح قیمتی ۲ مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

وانت سایپا ۱۵۱، وانت کارا ۲۰۰۰ تک‌کابین تیپ ۳ و وانت کارا ۲۰۰۰ دوکابین تیپ ۳ توانسته‌اند سه ستاره از پنج ستاره کیفی را به خود اختصاص دهند.

پس این سه مدل وانت، پایین‌ترین سطح کیفی در تولید وانت‌ها همچنان متعلق به وانت نیسان تک‌سوز آپشنال و دوگانه‌سوز آشپنال تولید گروه خودروسازی زامیاد است که تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وانت گزارش ارزیابی کیفیت خودروهای داخلی ارزیابی کیفی خودروهای داخلی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران وانت های تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۵۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، خبرگزاری رویترز گزارش داد که در پی حمله پهپادی به میدان گازی «کورمور» در شهر «چمچمال» در سلیمانیه عراق، ۴ نفر کشته شدند.

به گزارش منابع خبری، یکی از مقامات اقلیم کردستان عراق در گفت‌وگو با رسانه‌های خبری اعلام کرد که در پی این حمله پهپادی، دست‌کم ۴ نیروی خارجی در این میدان گازی کشته و دو تن دیگر نیز مجروح شدند.

شهردار شهر چمچمال نیز درباره این حمله گفت: این حمله با یک پهپاد هدایت شونده از راه دور انجام شد که به ساختمان در حال ساخت داخل میدان گازی کورمور برخورد کرد.

تاکنون گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است.

ساعاتی پیش بود که منابع خبری از جمله شبکه المیادین از انفجار در میدان گازی «کورمور» در منطقه «چمچمال» در استان سلیمانیه خبر دادند.

گفتنی است که میدان گازی کورمور یکی از غنی‌ترین مناطق از لحاظ منابع طبیعی در استان سلیمانیه واقع در اقلیم کردستان عراق به شمار می‌رود.

این اولین حمله راکتی به میدان گازی کورمور، بزرگ‌ترین میدان گازی عراق تحت مدیریت دو شرکت اماراتی دانه گاز در سال ۱۴۰۳ و هفتمین حمله از ابتدای سال ۱۴۰۱ است.

با گذشت بیش از دو سال از اولین حمله راکتی به این میدان گازی، تا این لحظه به طور دقیق مشخص نشده است که چه گروهی در پشت این حملات قرار دارد.

دیگر خبرها

  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • تحول در بودجه تولید با شاخص‌های کیفی
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد "پاک" است
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • نرخ تورم در آمریکا همچنان بازهم افزایشی شد
  • حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • آنتونی بلینکن بار دیگر به تل‌آویو سفر می‌کند
  • عملیات شهادت‌طلبانه جدید در سرزمین‌های اشغالی
  • عملیات ضدصهیونیستی در شهر رمله
  • خرمشهر در وضعیت «نارنجی» آلودگی هوا