Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@10:48:28 GMT

استاندار خوزستان: مدیران صادقانه به مردم گزارش دهند

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۸۵۴۱۶

استاندار خوزستان: مدیران صادقانه به مردم گزارش دهند

قاسم سلیمانی دشتکی دوشنبه در ستاد تنظیم بازار استان در سرسرای استانداری با ابراز گله مندی از غیبت برخی مدیران در جلسات افزود: برای تصمیم گیری درست از تمامی مدیران درخواست دارم که در جلسات حضور داشته باشند در غیر این صورت این بی نظمی و بی مسئولیتی را به وزیر مربوطه آن دستگاه اعلام خواهم کرد.

وی گفت: با ارائه آمار درست و بیان مشکلات و علت بروز مسائل باید اطمینان مردم را جلب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان در خصوص ارسال گندم از خوزستان به استان های دیگر بیان کرد: تنها به میزان ۵۰ درصد نیاز هر استانی که درخواست گندم دارد باید این کالا از استان خارج شود ونباید به گونه ای رفتار شود که در استان در بحث کمیت و کیفیت گندم با مشکل مواجه شویم.

سال سختی در پیش رو است

استاندار خوزستان در ادامه این نشست بیان کرد: با توجه به محدودیت منابع آبی وخشکسالی و محدودیت کشت سال سختی را در پیش رو داریم.

وی گفت: در چند روز اخیر کشاورزان بارها به دیدار من آمدند و نگران محدودیت های کشت و آبیاری بودند، بسیاری از کشاورزان از عدم پرداخت خسارت سیل نیز گله مند بودند.

سلیمانی دشتکی ادامه داد: متاسفانه  تنها ۶۳ درصد خسارت به کشاورزان پرداخت شد و باید این موضوع از سوی مدیران مربوطه در وزارت جهاد کشاورزی و وزارت کشور پیگیری شود تا خسارت کشاورزان به طور کامل پرداخت شود.

ورود و خروج کالا به بندر امام خمینی (ره) باید متعادل شود

استاندار خوزستان در ادامه با اشاره به بازدید چند روز اخیر خود  با مسئولان کشوری از بندر امام (ره)  افزود: چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تن کالا در این بندر دپو شده است که می توان با یک مدیریت درست برای خروج هر چه سریعتر کالا از بندر برنامه ریزی کرد.

وی گفت: برای خروج مناسب و متعادل کالا از بندر باید روزانه سه هزار کامیون در این بندر تردد داشته باشد این در حالی است که روزانه یکهزار و ۲۰۰ کامیون تردد دارند.

سلیمانی دشتکی ادامه داد: برای اینکه ذخیره کالا در این بندر به تعادل برسد باید ورود و خروج کالا را متعادل نمود و دستگاه مربوطه باید کامیون داران را بسیج کند تا در خروج کالا از بندر همکاری کنند.

ثبت کالا در سامانه جامع تجارت

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان در ادامه این نشست بیان کرد: سامانه ساتکا در استان برای ثبت کالاها و نظارت بر مسیر تامین و توزیع کالاهای مختلف راه اندازی شده بود که مورد تشویق وزارتخانه نیز قرار گرفتیم.

امیر حسین نظری بیان کرد: به تازگی وزارت صمت اعلام کرده است که باید تمامی کالاها در سامانه جامع تجارت ثبت شوند تا امکان نظارت بر تامین و عرضه کالاها در سطح ملی وجود داشته باشد.

وی گفت: در حال ثبت کالاهای استان در این سامانه هستیم و این روند تا ۲ هفته زمان می برد.

برچسب‌ها استانداری خوزستان خوزستان ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری خوزستان خوزستان ستاد تنظیم بازار استانداری خوزستان خوزستان ستاد تنظیم بازار اخبار کنکور استاندار خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۵۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند

فرماندار بابلسر گفت: اجازه تعطیلی هیچ پروژه‌ای که با اعتبارات دولتی و به‌نفع مردم هست را در این شهرستان از سوی مدیر دستگاهی نمی‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، مجتبی قلی‌پور باقری عصر امروز_یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_در جلسه شورای اداری شهرستان بابلسر با بیان اینکه تلاش، تدبیر، توسل و توکل شاخصه کار مدیران باشد، اظهار کرد: هر یک از مدیران کارگزاران نظام اسلامی هستند و باید با ثبات قدم در مسیر آرمان‌های انقلاب حرکت کنند.

وی افزود: با قوت تا آخرین لحظه مسئولیت به اصل موضوع یعنی همان خدمت‌رسانی به مردم بپردازید و دچار حاشیه‌ها نشوید.

فرماندار بابلسر با تاکید بر اینکه با هماهنگی داخلی اداری و فرمانداری مسائل شهرستان را حل و فصل کنید، مطرح کرد: اجازه تعطیلی هیچ پروژه‌ای که با اعتبارات دولتی و به‌نفع مردم هست را در این شهرستان از سوی مدیر دستگاهی نمی‌دهیم.

قلی‌پور باقری با بیان اینکه در امور کاری از نخبگان و افراد اندیشه‌ورز استفاده ببریم، افزود: از روزمرگی بپرهیزد و اتاق فکر خود را برای کارهای ماندگار و تحولی فعال کنید.

وی ارزیابی عملکرد ادارات را در پنج محور دستور کار فرمانداری شهرستان بیان و خاطرنشان کرد: هدف از این کار خروجی مأموریت دستگاه‌ها و حل مسائل و موانع در امر خدمت‌رسانی به مردم است.

کد خبر 750893

دیگر خبرها

  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • باز بودن محور بندر امام خمینی به آبادان
  • بارش باران سیل آسا و آبگرفتگی معابر در بندر امام خمینی(ره) + فیلم