Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک فروند هواپیمای شرکت هواپیمایی ایرایندیا که به آمریکا پرواز می‌کرد به علت پرواز خفاش در کابین مسافران مجبور به فرود اضطراری شد. این هوایپمای بوئینگ ۷۳۷ پس از رویت این خفاش در داخل کابین مسافران به دهلی نو بازگشت. پرواز این خفاش زنده در داخل هواپیما موجب رعب و وحشت مسافران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویدئویی که توسط یکی از مسافران و با تلفن همراه تهیه شده است پرواز این خفاش در داخل کابین مسافران را نشان می‌دهد. شرکت ایر ایندیا اعلام کرد که ۳۰ دقیقه پس از برخاستن و پرواز این هواپیما از فرودگاه بین المللی ایندیرا گاندی خدمه حضور این خفاش را به خلبان اطلاع داددند. پس از تماس کاپیتان پرواز با مرکز کنترل ترافیک هوایی، این هواپیما به دهلی نو، پایتخت هند بازگشت.

بیشتر بخوانید

هجوم زنبورها به دو هواپیما در فرودگاه

پس از فرود این هوایپما در ساعت ۳.۵۵ دقیقه ماموران حیات وحش برای شکار خفاش به فرودگاه فراخوانده شدند. ماموران حیات وحش این خفاش را در بیزینس کلاس نزدیک صندلی شماره ۸ در حالی که مُرده بود پیدا کردند. گفتنی است؛ مسافران این هواپیما با هواپیمای دیگری به آمریکا پرواز کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرود اضطراری خفاش سیاه کابین مسافران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۵۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل هواپیما‌ها و باند‌های فرودگاهی در جنوب برزیل را زیر آب برد (فیلم)




ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: معلم کوهرنگی برای نجات جان دانش‌آموزان به دل سیلاب زد (فیلم) لحظه هولناک ریزش یک پل بزرگراهی بر اثر سیل (فیلم) فرود اضطراری یک هواپیما در بزرگراه (فیلم) حادثه دلهره آور یک هواپیما هنگام فرود (فیلم)

دیگر خبرها

  • سیل هواپیما‌ها و باند‌های فرودگاهی در جنوب برزیل را زیر آب برد (فیلم)
  • (ویدیو) باز نشدن چرخ جلوی هواپیما هنگام فرود
  • فرود بدون چرخ یک هواپیمای باری در فرودگاه استانبول+فیلم
  • لحظه فرود هواپیما بدون چرخ جلو! | ویدئو
  • فرود اضطراری هواپیمای بدون چرخ در استانبول (فیلم)
  • بازسازی بدنه ۷۵ دستگاه لوکوموتیو
  • فرود اضطراری یک هواپیما در بزرگراه (فیلم)
  • بازسازی بدنه ۷۵ دستگاه لکوموتیو
  • حادثه دلهره آور یک هواپیما هنگام فرود (فیلم)
  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد