Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه نهم خردادماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

ناکامی قاچاقچی در انتقال ۱۷۰ کیلو حشیش

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر "داراب" در بازرسی از سواری پژو آردی ۱۷۰ کیلو حشیش کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رهام‌بخش حبیبی بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان داراب حین گشت زنی در محور‌های خاکی منتهی به این شهرستان (روستای مروارید)، به یک سواری پژو آردی مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

او عنوان داشت: راننده قاچاقچی بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند خودرو را توقیف کنند، گفت: در بازرسی از آن ۱۷۰ کیلو حشیش کشف شد.

سردار حبیبی با بیان اینکه متهم تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد، اظهار داشت: بی شک احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ می‌تواند گام موثری در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ باشد.

کشف ۱۱۰ کیلو حشیش در نی‌ریز

جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف ۱۱۰ کیلو حشیش در شهرستان نی‌ریز خبر داد.

سردار یوسف ملک‌زاده اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نی‌ریز هنگام کنترل وسایط نقلیه عبوری در گردنه "گچی" به ۳ دستگاه موتورسیکلت حامل بار مظنون و دستور ایست را صادر کردند.

او عنوان داشت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با توجه به کوهستانی بودن منطقه راکبان که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند یک دستگاه موتورسیکلت را رها و با استفاده از پوشش گیاهی منطقه متواری شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از زین موتورسیکلت توقیفی و همچنین پاکسازی از محل تردد قاچاقچیان ۱۱۰ کیلو حشیش کشف شد، تصریح کرد: تلاش برای دستگیری سوداگران مرگ که متواری شده‌اند با جدیت ادامه دارد.

کشف ۱۵ دستگاه موتور و پنل کولر قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان از کشف ۱۵ دستگاه موتور و پنل کولر گازی و یک دستگاه ماشین لباس شویی خارجی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ داود امجدی بیان کرد: در راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سلب تحرک از قاچاقچیان، ماموران انتظامی لارستان حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو ۱۵ دستگاه موتور و پنل کولر و یک دستگاه ماشین لباس‌شویی خارجی قاچاق کشف کردند، عنوان داشت: ارزش اموال مکشوفه برابر نظر کارشناسان، ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با اشاره به اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، عنوان داشت: جلوگیری از رسیدن قاچاقچیان به اهداف شوم، برقراری آرامش و آسایش شهروندان و برخورد با متخلفان افتخار بزرگی برای پلیس است و نیروی انتظامی در تحقق این هدف از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهدکرد.

کشف ۲۵ دستگاه موتورسیکلت مسروقه از مخفیگاه سارقان

فرمانده انتظامی ممسنی گفت: در بازرسی از مخفیگاه اعضای باند سه نفره سارقان، ۲۵ دستگاه موتورسیکلت مسروقه به ارزش ۴ میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ محمد نیکبخت بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در برخی از مناطق شهر ممسنی، تیم ویژه‌ای از ماموران پلیس تشکیل و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و تخصصی و برقراری گشت‌های محسوس و نامحسوس، موفق شدند اعضای باند ۳ نفره سارقان را شناسایی و آنان را در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی ممسنی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات فنی پلیس به ۲۵ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند.

سرهنگ نیکبخت با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان ۲۵ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش وسایط نقلیه مکشوفه را ۴ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و فعالیت افراد مخل نظم و امنیت در جامعه، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

سارقان به عنف با ۴۵ فقره انواع سرقت روانه زندان شدند

فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری ۲ سارق به عنف و کشف ۴۵ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی بیان کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف (زورگیری) با تهدید سلاح سرد در شهرستان مرودشت، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که ۲ نفر با تهدید سلاح سرد مبلغ ۵ میلیون ریال از یک شهروند سرقت و سریعا از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی مرودشت خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی با جمع آوری سرنخ‌های موجود و انجام گشت‌زنی‌های محسوس و نامحسوس موفق شدند هویت هر دو متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ زینلی با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به ۴۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی، محتویات خودرو، طیور و زورگیری اقرار کردند، عنوان داشت: سارقان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به عزم جدی پلیس در برخورد با سارقان، از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدار‌های پلیسی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق تلقن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

با تیزبینی پلیس دستگا‌ه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق خاموش شدند

فرمانده انتظامی کازرون گفت: با تیزبینی پلیس ۲۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در یک کارخانه ذرت خشک کنی خاموش شدند.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی کازرون با اقدامات فنی و تخصصی از وجود تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در یک کارخانه ذرت خشک کنی مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند ۲۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال خارجی قاچاق کشف کنند.

فرمانده انتظامی کازرون با اشاره به اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، عنوان داشت: کارشناسان ارزش دستگاه‌های مکشوفه را ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

۳ کشته و یک مجروح حاصل برخورد پژو با جک

رئیس پلیس راه شمالی استان فارس گفت: بر اثر برخورد پژو پارس با سواری جک در محور مواصلاتی "کازرون"، ۳ نفر کشته و یک نفر نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف فوتی در محور مواصلاتی کازرون، بلافاصله مأموران به همراه دیگر نیرو‌های امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

او افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند سواری پژو پارس با ۳ سرنشین به شدت با یک خودرو جک برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه شمالی استان عنوان داشت: در این حادثه راننده هر دو خودرو و یکی از سرنشینان پژو فوت و دیگر سرنشین مجروح و راهی بیمارستان شد.

سرهنگ دهقانی خاطر نشان کرد: کارشناسان در صحنه حاضر و علت وقوع این حادثه را تجاوز به چپ از جانب راننده سواری پژو اعلام کردند.

کشف کالای قاچاق در سپیدان

فرمانده انتظامی سپیدان از توقیف ۲ دستگاه خودرو و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۲۷ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ احمد فداکار بیان کرد: روز گذشته ماموران انتظامی سپیدان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ و وانت نیسان مظنون و آن‌ها را متوقف کردند.

او ادامه داد: ماموران انتظامی موفق شدند در بازرسی از این خودروها، یک دستگاه یخچال، ۲۰ دستگاه دریل پیچ گوشتی شارژی، ۸ دستگاه فرز شارژی، ۲۴ دستگاه پولیش برقی، ۳۰ دستگاه مینی فرز و ۲ هزار عدد گچ صنعتی (تیغه سنگی) خارچی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف کنند.

فرمانده انتظامی سپیدان با بیان اینکه در این راستا ۲ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، افزود: کارشناسان ارزش محموله‌های قاچاق کشف شده را یک میلیارد و ۲۲۷ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

کشف آرد قاچاق در اقلید

فرمانده انتظامی اقلید از توقیف یک دستگاه وانت نیسان و کشف ۲ تن و ۸۴۰ کیلوگرم آرد قاچاق خبر داد.

سرهنگ مراد صارمی بیان کرد: ماموران انتظامی اقلید حین گشت زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه وانت نیسان حامل بار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۲ تن و ۸۴۰ کیلوگرم آرد قاچاق کشف شد، افزود: در این راستا راننده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

پژو حامل تریاک به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی فسا از توقیف یک سواری پژو ۴۰۵ و کشف ۴۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فسا حین کنترل محور‌های مواصلاتی به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۴۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، افزود: در این خصوص یک راننده قاچاقچی دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث فارس نیروی انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر بازرسی از این خودرو کارآگاهان پلیس آگاهی استخراج ارز دیجیتال دستگاه موتورسیکلت تحویل مراجع قضائی روانه زندان شدند سیر مراحل قانونی ماموران انتظامی فرمانده انتظامی روانه زندان شد انتظامی استان ماموران پلیس متوقف کردند ریال برآورد میلیون ریال استان فارس فقره سرقت یک دستگاه قاچاق کشف موفق شدند سواری پژو کیلو حشیش ۴۵ فقره کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۵۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان

سرهنگ کارآگاه محمدعلی آدینه لو گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح استان زنجان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی، بررسی های همه جانبه، گشت های هدفمند و استفاده از روش های نوین کشف جرم موفق به شناسایی سارقان شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان تصریح کرد: ماموران با اقدامات پیچیده و تعقیب و مراقبت در عملیاتی غافلگیرانه پنج سارق و یک مالخر را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه با نظر کارشناسان بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال است، اظهار کرد: متهمان در بررسی و تحقیقات گسترده علمی و فنی پلیسی به سرقت های خود اعتراف کردند.

سرهنگ آدینه لو به شهروندان توصیه کرد: ضمن توجه به هشدارهای پلیس، در زمان ترک منزل اقدامات ایمنی و پیشگیری از سرقت را رعایت کنند و در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمدهای مشکوک در محل سکونت خود، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و تلفن ۱۳۰ مرکز فوریت پلیس آگاهی اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد