Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کارزار انتخاباتی داوطلبان ریاست جمهوری و شورای شهر در شهرستان‌ها به تدریج پا گرفته و مردم نیز با مشاهده تبلیغات در فضای شهری و فضای مجازی ارتباط و درگیری بیشتری با انتخابات برقرار کرده‌اند. بیلبوردهای فضای شهری اصفهان نشان می‌دهد که ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی به همت سایر قرارگاه‌ها تبلیغات را برای مشارکت مردم آغاز زودتر از سایر داوطلبان آغاز به کار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاد بانوان آیت الله رئیسی نیز در اصفهان با مسئولیت اعظم صمدی از فعالان فرهنگی سابق دانشگاه و جوان دهه شصتی فعالیت خود را شروع کرده است.

از امروز نیز ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در اصفهان و با ریاست رسول بخشی به طور رسمی وارد فضای انتخاباتی و تبلیغات شد. رسول بخشی دستجردی عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان و مدیر گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان، دانشیار اقتصاد پولی و اقتصاد کلان و عضو اندیشکده اقتصاد مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت است.

اما همچنان ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان با گزینه‌های محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی در استان‌ها مشخص نشده است و گویی انگیزه‌ای برای آن ندارند. البته خیل عظیمی از اصلاح طلبان حمایت خود را از آیت‌الله رئیسی اعلام کرده‌اند.

احقاق حق مشارکت در امور کشور با شرکت در انتخابات

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان نیز با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات به عنوان حق سیاسی و اجتماعی اظهار داشت: حق مداخله در اداره امور و حاکمیت در جامعه، حق همیاری در حکمرانی و امور سیاسی، حق گزینش و انتخاب رویکردهای حکمرانی و حکمرانان از جمله حقوق سیاسی و اجتماعی مردم است.

وی با بیان اینکه انتخابات میدان احقاق این حقّ است، گفت: انتخابات زمینه مشارکت و گزینشگری، مکانیزم تعیین و تنظیم رویکردها و روش‌های حکمرانی است، به عبارتی دیگر انتخابات قدمگاه ورود آحاد جامعه به عرصه سیاست و حکمرانی و دست بیعت با نظام سیاسیِ حاکم و نقش آفرینی در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است.

حجت الاسلام محمد قطبی با اشاره به اینکه انتخابات پنجره امید به آینده و پاسداشت کارنامه نظام است، گفت: انتخابات حرکت سیاسی آحاد جامعه است که با دلالت تکلیف شرعی یکپارچگی نظام و حاکمیت را رقم می‌زند و از همه مهم‌تر خط بطلانی است بر ذوق و شوق بیگانگان در تهاجم فرهنگی، سیاسی و اقتصادی است.

تعیین تعداد شعب اخذ رأی در شهر و روستای اصفهان

همچنین دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان در بیستمین جلسه ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: در این جلسه، گزارشِ نحوه توزیع تعرفه‌ها در ۲۴ شهرستان ارائه و تعداد شعب اخذ رأی هم تعیین شد.

علی اصغر رفیعی‌نژاد افزود: ۳ هزار و ۴۵۳ شعبه برای استان اصفهان تدارک دیده شده که ۲ هزار و ۴۴۶ شعبه شهری و یک هزار و هفت شعبه هم ویژه روستاها قرار داده شده است.

وی با بیان اینکه هزار و ۱۱۲ شعبه برای مرکز استان تعیین شده، تصریح کرد: در انتخابات ۲۸ خرداد همچنین ۳ هزار و ۱۰۱ شعبه ثابت و ۳۵۲ شعبه سیار در نظر گرفته شده است.

ارائه لیست نهایی اعضای شورای شهر اصفهان

حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک نیز به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان اصفهان گفت: از میان ۵۰۰ نفر داوطلب، حدود ۱۴۶ نفر در چرخه اولیه فرآیند انتخاب مجمع نیروهای انقلاب قرار گرفتند که پس از برجسته شدن معیارها، ۲۱ نفر از اساتید دانشگاه‌های معتبر و فعالان شهری انتخاب شده و به ۳ گروه ۷ نفره تقسیم بندی شدند که پس از مصاحبه با ۱۴۶ نفر افراد منتخب، در نهایت ۵۲ نفر برگزیده شدند که از میان این افراد لیست ۱۳ نامزد نهایی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان تا ۱۴ خرداد اعلام می‌شود.

مهدی بهروزی، مسئول روابط عمومی جبهه اصلاحات استان اصفهان نیز با بیان اینکه مصاحبه کمیته سیاسی این جبهه با نامزدهای اصلاح‌طلب تأیید صلاحیت شده و گزینه‌های جدید احزاب اصلاح‌طلب استان به پایان رسیده، گفت: کمیته سیاسی نتیجه نهایی مصاحبه‌ها را به شورای هماهنگی معرفی می‌کند تا در جلسه نهایی، اعضای نهایی لیست شورای شهر اصفهان انتخاب شوند.

مهران زینلیان، دبیر قرارگاه انتخاباتی گام دوم اصفهان از نهایی شدن لیست شورای شهر این قرار گاه خبر داد و گفت: فرآیند رسیدگی به لیست کاملاً شفاف و بر اساس بررسی‌های میدانی، مصاحبه با داوطلبان اعضای شورای شهر انجام شده و تا چند روز آینده اعلام خواهد شد.

کد خبر 5224601

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 1400 چالش شایستگی سعید جلیلی سیدابراهیم رئیسی عبدالناصر همتی اصلاح طلبان اصولگرایان انتخابات 1400 ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه چالش شایستگی گرگان آمار کرونا شیراز خطبه های نماز جمعه واکسن کرونا مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی اردبیل اراک ستاد انتخاباتی ستاد انتخابات استان اصفهان شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۵۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بیانیه جامعه اسلامی مهندسین درخصوص فهرست منتخب برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر منتشر شد.

بسمه تعالی
خدای متعال را شاکریم که علیرغم تمامی جوسازی ها در مایوس کردن ملت ایران از حضور در پای صندوق های رای، مردم بصیر و هوشیار ایران عزیز، چشم طمع دشمنان را کور کردند و دیگر بار حضور خود را در صحنه انتخابات به نمایشی تحسین برانگیز مبدل ساختند.
جامعه اسلامی مهندسین پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیات اجرایی این تشکل، و ضمن احترام به همه کاندیداهای منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را به مردم عزیز حوزه انتخابیه تهران معرفی می نماید.

امید است با حضور پرشور واجدان شرایط در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، شاهد انتخاباتی پرشور و دشمن شکن باشیم.

اسامی به ترتیب بالاترین آراء ماخوذه در دور اول عبارتند از:

احمد نادری، سمیه رفیعی، حسین نجابت، عبدالحسین روح الامینی، ابوالقاسم جراره، زهره سادات لاجوردی، علیرضا سلیمی، صالح اسکندری، محمدحسین حسین زاده بحرینی، سمیه گلپور چمرکوهی، علی اصغر پورمحمدی، علی طهرانی مقدم، سیدنظام الدین موسوی، مجتبی رحماندوست، مهدی شریفیان، غلامحسین رضوانی.

جامعه اسلامی مهندسین
اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

کد خبر 6093609 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • مهدی نصیری; زیر تیغ اصلاح‌طلبان و اصولگرایان/ توهم یا شوخی یا پروژه هدفمند؟! +جدول
  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم مدیریت بحران گرانی باشد
  • اخبار انتخاباتی در هفته‌ای که گذشت چه بود؟
  • تشکیل هیات امنای واحد برای ستادهای توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی از فردا در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • چالش‌ها و راهکار‌های مشارکت سیاسی آگاهانه
  • اصلاح طلبان در کدام حوزه های انتخابیه کاندیدا دارند؟
  •  واکنش اصلاح‌طلبان به سخنان نصیری درباره اتحاد شاهزاده و تاجزاده؛ تکرار یک شوخی بی‌مزه است | ارتباطی به جریان اصلاحات ندارد | واقعا یک توهم است
  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد