Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال گل ریحان البرز در ارتباط با بازی عصر فردا مقابل رایکا بابل گفت:بازی سخت و حساسی در پیش داریم و با تمام احترام به حریف ما محکوم به برد هستیم و همه بازیکنان همدل هستند تا با کسب سه امتیاز زمین مسابقه را ترک کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز،محمود شافعی اظهار کرد:شکست مقابل خیبر خرم آباد را فراموش کرده ایم و معتقدم نتیجه آن بازی یک اتفاق بود و میتوانیم در دیدار های آینده باخت مقابل خیبر را جبران کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: جایگاه گل ریحان رتبه ۱۸ جدول نیست و هنوز امیدوار هستیم به  رده های بالاتر صعود کنیم 

سرمربی گل ریحان در ارتباط با بازیکنان مصدوم و محروم گفت: در مجموع ما ۱۳ بازیکن داریم و این کار ما را سخت میکند.محروم و مصدوم نداریم و با تمام قوا به مصاف رایکا می رویم.

دو تیم گل ریحان و رایکا بابل عصر سه شنبه در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ یک  در ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج  به مصاف هم میروند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز رایکا بابل گل ریحان محمود شافعی لیگ یک گل ریحان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۵۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه

بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری سمند در پل روگذر شهید ذاکر ارومیه، یک نفر جان باخت و دو نفر از سرنشینان نیز به شدت مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط‌عمومی اورژانس استان، تصادف شب گذشته در پل شهید ذاکر ارومیه یک فوتی داشته است.

به دنبال واژگونی سمند در پل شهید ذاکر در بلوار باهنر، یک نفر از سرنشینان جان باخت و دو نفر دیگر مصدوم شدند.

مصدومان توسط واحدهای عملیاتی اورژانس پیش‌بیمارستانی ارومیه به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل و مورد فوتی بعد از تأیید فوت توسط کارشناسان اورژانس، به مراجع ذی‌صلاح تحویل داده شد.

وضعیت بالینی مصدومان وخیم گزارش شده است.

به گزارش ایمنا، با احداث رینگ کمربندی میانی شهر ارومیه شاهد حوادث متعدد رانندگی در این محور هستیم که بیشتر این حوادث بر اثر سرعت غیرمجاز و کورس‌های شبانه رخ می‌دهد و تاکنون موجب جان باختن تعداد زیادی از شهروندان شده است.

کد خبر 748759

دیگر خبرها

  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم
  • یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • مرگ ۱۷۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور/ بیش از ۱۳۰۰ تن مصدوم شدند
  • مصطفی هاشمی: همه در باخت شهرداری گرگان مقصرند
  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!