Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدزین‌العابدین موسوی دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهرستان آبادان شرایط ویژه‌ای دارد و یک لحظه غفلت تلاش چند ماهه را از بین می‌برد، به طوری که برگزاری یک دورهمی کوچک باعث انتشار گسترده ویروس کرونا در این شهرستان خواهد شد.

وی افزود: شهروندان باید تا مهار کامل و شکست کرونا، دستورالعمل های بهداشتی را همچنان جدی گرفته و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و با حضور نیافتن در اجتماعات در قطع زنجیره انتقال کرونا مشارکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه آبادان با اشاره به اینکه رنگ نارنجی به معنای رفتن کرونا نیست گفت: به لطف خدا آبادان از رنگ قرمز به رنگ نارنجی تغییر پیدا کرده است ولی این رنگ‌ها گول زننده هستند و با غفلت شاهد برگشت به وضعیت قرمز و پرخطر خواهیم بود.

موسوی با بیان اینکه جایی که رنگ عوض شود باید کنترل افزایش پیدا کند تا به وضعیت قرمز بازنگردیم اظهار داشت: با همکاری مردم به خصوص اصناف می توانیم آبادان را از وضعیت نارنجی کرونا خارج کرده و به رنگ زرد برسانیم تا شرایط خطر را پشت سر بگذاریم.

وی با قدردانی از کمیته های قرارگاه عملیاتی کرونا آبادان و اطلاع رسانی اصحاب رسانه، گفت: اصحاب رسانه مهم‌ترین نقش را در اطلاع رسانی مقابله با کرونا در شهرستان بر عهده دارند و آنها باید بیشتر از گذشته مردم را تشویق به رعایت پروتکل‌های بهداشتی کنند.

موسوی با بیان اینکه مراقبت‍ها در برابر ویروس کرونای جهش یافته باید شدیدتر باشد، افزود: تا زمانی که طرح واکسیناسیون کرونا به صورت کامل اجرا نشده مردم باید همچنان اجرای دستورالعمل های بهداشتی را در اولویت قرار دهند.

وی با تاکید براینکه ساده انگاری و عادی انگاری وضعیت ، زمینه را برای جولان ویروس کرونا فراهم می‌سازد افزود: دلبستگی به رنگ‌بندی و تکیه بر کاهش موقتی آمار بیماران کرونایی بستری در بیمارستان می‌تواند بار دیگر ما را به وضعیت قرمز بکشاند.

موسوی همچنین در خصوص پرداخت تسهیلات کرونایی گفت:تنها گروه‌های شغلی ۲، سه و چهار می‌توانند برای دریافت تسهیلات ۱۲۰ میلیون کرونا اقدام کنند و علاوه بر این بسته حمایتی از تسهیلاتی در زمینه پرداخت بدهی به بانک ها، تامین اجتماعی، سازمان امور مالیاتی، ادارات و سازمان‌ها بهره مند می شوند.
وی افزود: بازاریان مشمول این تسهیلات در آبادان، می‌توانند از هر دستگاهی که در رابطه با پرداخت تسهیلات کرونا مانع تراشی کند، شکایت کنند.
در حال حاضر ۱۵ شهرستان خوزستان از جمله آبادان در وضعیت نارنجی و ۱۲ شهرستان در حالت زرد کرونایی قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا خوزستان آبادان بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خوزستان آبادان ویروس کرونا خوزستان آبادان بهداشت و سلامت اخبار کنکور ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۵۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت وام ودیعه مسکن اعلام شد+ جزییات

به گزارش خبرگزاری مهر، سیداحمد خادمیان مدیرکل دفتر طرح‌های نهضت ملی مسکن روند ارائه تسهیلات ودیعه مسکن را توسط بانک‌ها تشریح کرد و گفت: تاکنون به تعداد یک میلیون و ۶۵۴ هزار و ۳۶ نفر از متقاضیان در «سامانه» ثبت‌نام کردند که از این میزان متقاضی ثبت‌نام شده، یک میلیون و ۴۶۹ هزار و ۸۷۵ نفر دارای شرایط دریافت وام ودیعه مسکن شناخته شدند.

مدیرکل دفتر طرح‌های نهضت ملی مسکن در ادامه تاکید کرد: از تعداد واجدین شرایط دریافت وام ودیعه مسکن یک میلیون و ۳۳ هزار و ۳۰۵ نفر به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن معرفی شدند که بانک‌ها تاکنون با ۴۴۵ هزار و ۶۸ نفر عقد قرارداد کردند.

وی افزود: با توجه به تکلیف قانونی، ضرورت دارد تا بانک‌ها پرداخت تسهیلات را به معرفی‌شدگان سرعت بدهند.

کد خبر 6096712 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • رانندگان با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند
  • پیگیری وضعیت وام ازدواج با کد ملی
  • وضعیت تولید داروی بیماران SMA در کشور
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن همچنان پشت در بسته بانک‌ها
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • آخرین وضعیت وام ودیعه مسکن اعلام شد+ جزییات
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • محور بندر امام ـ آبادان بازگشایی شد
  • فیلم وضعیت رودخانه دز پس از طغیان روزهای اخیر