Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۱۰ خرداد) و در مخالفت با بررسی اولویت دار لایحه رتبه بندی معلمان اظهار داشت: ما در سال‌های ۹۴ ، ۹۸ و ۹۹ رتبه بندی معلمان را تصویب کردیم و در بودجه ۱۴۰۰ هم مبلغ ۶ هزار میلیارد تومانی که دولت برای این بخش تعیین کرده بود تا ۱۵ هزار میلیارد افزایش دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چرا کمیسیون آموزش و تحقیقات یک کار کلی برای آموزش و پرورش انجام نمی‌دهد؟ کما اینکه در گذشته نیز در مقاطعی مسائل مختلف پیرامون استخدام معلمان حق التدریسی و نهضتی در قالب طرح بررسی و تصویب شد.

نماینده رباط کریم در مجلس تصریح کرد: هم اکنون آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران به ۱۹۰ هزار معلم نیاز دارد و این آمار تا سال ۱۴۰۴ به ۶۰۰ هزار نفر می رسد.

نورزوی در انتقاد به نحوه پرداختی به معلمان مدارس غیرانتفاعی گفت: روز گذشته در پی دیدار با تعدادی از معلمان مدارس غیرانتفاعی متوجه شدم که آنها به رغم برخورداری از مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری، مبالغی کمتر از ۶۰۰ هزار تومان در ماه دریافت می‌کنند، بنابراین باید به این تبعیض پایان داده شود.

وی در پایان افزود: از کمیسیون آموزش و فراکسیون فرهنگیان می‌خواهم یک سال وقت بگذارند و قانون جامع و کاملی که تمام مشکلات معلمان را برطرف کند، به تصویب برسانند.

انتهای پیام/

منبع: نماینده

کلیدواژه: حسن نوروزی طرح رتبه بندی معلمان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۵۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قم، پیشرو در تربیت معلمان پرورشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ سید تقی موسوی با بیان اینکه هم اکنون ۲ هزار و ۲۰۰ دانشجو در دانشگاه فرهنگیان قم در حال تحصیل هستند گفت: استان قم سه پردیس تربیت معلم دارد و تنها استان دارای پردیس تخصصی تربیت معلم پرورشی است.
وی افزود: در حال حاضر رشته‌های آموزش ابتدایی، رشته آموزش فارسی، عربی، مشاوره و راهنمایی، رشته آموزش کودکان با نیاز‌های ویژه ورشته الهیات دراین دانشگاه تدریس می‌شود ودانشجویان درفضایی آرام وعلمی هنر معلمی را با به روز‌ترین روش‌ها وفناوری آموزش می‌بینند.
سالانه ۳۰ هزار نفر در این دانشگاه پذیرش می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معلمان، آموزش مهارت‌های زندگی به نوجوانان را جدی بگیرند
  • استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم
  • جذب در آموزش و پرورش بر مبنای سوابق آموزشی معلمان
  • سند تحول آموزش و پرورش، نیازمند تحول
  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • قم، پیشرو در تربیت معلمان پرورشی
  • توجه به آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها کشور را سروسامان می‌دهد
  • تجلیل از معلمان ایرانی در آنکارا
  • نخستین آیین‌نامه اجرایی سند تحول آموزش و پرورش تصویب شد