Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی با انتقاد از تغییر زمان برگزاری مناظره های انتخاباتی گفت: این یک نمونه از کارهایی است که رعایت نظم در آنها باید در حد اعلی باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مالک شریعتی نیاسر نماینده مردم تهران و سخنگوی ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی در انتخابات ریاست جمهوری، با انتقاد از تصمیم ستاد انتخابات کشور و کمیسیون تبلیغات رسانه ملی برای تغییر زمان مناظرات نامزدها، اظهار داشت: علت این تصمیم را هم‌زمانی پخش مسابقات فوتبال عنوان کرده اند؛ سوال من این است که مگر زمان پخش مسابقات فوتبال از قبل معلوم نبوده است؟!

وی تصریح کرد: ما دقیقا به همین روش مدیریتی در کشور انتقاد داریم که بی‌نظمی، شلختگی، عدم برنامه‌ریزی از قبل و متحیر کردن مردم و بهم زدن نظم برنامه نامزدها عاملی می‌شود برای اینکه انتخابات با نظم کامل برگزار نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ستاد انتخاباتی زاکانی تاکید کرد: این یک نمونه از کارهایی است رعایت نظم در آنها باید در حد اعلی باشد.

شریعتی گفت: انتخابات موضوعی است که از مدتها قبل مشخص است و برنامه زمان‌بندی مسابقات فوتبال هم از مدت‌ها قبل اعلام شده و همه می‌دانستند که چه زمانی بازی‌ها برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جالب است که همین الان هم که خبر تغییر زمان برگزاری مناظرات را اعلام کرده اند، آن را قطعی نکرده و تاریخ‌های مختلف را اعلام کرده‌اند.

سخنگوی ستاد انتخاباتی زاکانی گفت: هم آن برنامه ریزی اولیه و هم این تصمیم ثانویه، نشانه یک نوع ضعف جدی و بی‌نظمی در مدیریت کشور است که این شیوه ها باید تغییر کند و کنار گذاشته شود.

انتهای پیام/ک

منبع: دانا

کلیدواژه: سخنگوی ستاد انتخاباتی تغییر زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۶۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنتن شبکه تهران از امشب انتخاباتی می‌شود

برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین مناظره‌های انتخاباتی از امشب از شبکه تهران پخش می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه تهران سیما، مراسم قرعه‌کشی پخش برنامه‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی دیشب چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ساعت ۲۲ برگزار و پخش شد.

 پس از برگزاری مراسم قرعه‌کشی ضبط و پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین مناظره‌های نامزدهای انتخابات پیش رو، این برنامه‌ها از امشب پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت در کنداکتور پخش شبکه تهران سیما قرار خواهند گرفت. 

همچنین، برای حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس ۳۲ نامزد و در حوزه ورامین، قرچک و پیشوا دو نامزد به رقابت خواهند پرداخت که بر این اساس ۳۴ برنامه تلویزیونی ۲۰ دقیقه‌ای با عنوان «نماینده مردم» برای نامزدهای دور دوم مجلس شورای اسلامی روی آنتن خواهد رفت.

این برنامه‌ها به صورت رایگان ضبط و تولید شده و هر روز در باکس‌های مشخص شده ساعات ۹ و ۳۰، ۱۰ و ۳۰، ۱۳ و ۳۰، ۱۵ و ۳۰ و ۱۷ و ۳۰ از شبکه تهران سیما روی آنتن می‌رود و نسخه رادیویی آن نیز از رادیو تهران پخش خواهد شد.

همچنین تبلیغات دو نماینده شهرستان ورامین نیز روزهای شنبه و یکشنبه، ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ساعت ۱۱ و ۳۰ در جدول پخش برنامه های شبکه تهران قرار دارد.

۸ مناظره برای نامزدهای تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) و سه مناظره برای نامزدهای ورامین، قرچک و پیشوا در قالب برنامه «فرصت انتخاب» در نظر گرفته شده که از امشب پخش می‌شود. 

بر این اساس مناظره ۱ گروه یک، پنجشنبه ساعت ۲۰، مناظره ۱ گروه دو، جمعه ساعت ۱۵، مناظره ۱ گروه سه و مناظره ۱ گروه چهار به ترتیب جمعه و شنبه ساعت ۲۰ از این شبکه پخش می‌شود. 

مناظره ۲ در چهار گروه دیگر نیز از روز یکشنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰ در جدول پخش این شبکه قرار دارند و ۳ مناظره برای نامزدهای ورامین، قرچک و پیشوا پیش‌بینی شده که از دوشنبه تا چهارشنبه (۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت) ساعت ۱۱ پخش خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قرعه کشی زمان پخش برنامه‌های انتخاباتی نامزد‌ها در شبکه شهند
  • خود را به رویکرد امنا برای تغییر مدیریت مجلس آینده پایبند می‌دانم
  • آنتن شبکه تهران از امشب انتخاباتی می‌شود
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • مناظره های انتخاباتی مجلس در مازندران از فردا پخش می شود
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی از فردا در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مازندران از فردا
  • آغاز پخش مناظره نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس از فردا
  • چالش‌ها و راهکار‌های مشارکت سیاسی آگاهانه
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی