Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@20:04:43 GMT

شکایت ستاد انتخابات کشور از خبرگزاری فارس

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۸۶۱۷۴

شکایت ستاد انتخابات کشور از خبرگزاری فارس

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جمال عرف رئیس ستاد انتخابات کشور در رادیو انتخابات گفت: بعد از اعلام اسامی ۷ نفر تائید صلاحیت شده در انتخابات ریاست جمهوری توسط خبرگزاری فارس، از این خبرگزاری شکایت کردیم و مسئولان این خبرگزاری باید بگویند این اطلاعات را از کجا آورده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: هنوز وزارت کشور اسامی تائید صلاحیت شده‌ها را نداشت و شورای نگهبان به ما اعلام نکرده بود، اما خبرگزاری فارس این اسامی را منتشر کرد.

عرف درباره دلیل حساسیت این موضوع تصریح کرد: علت حساسیت این است که در مرحله نهایی حساسیت بالاتر است و باید اقدامات لازم را انجام دهیم. باید ساز و کار حقوقی و قانونی لازم برای این نوع مسائل در نظر گرفته شود تا شاهد این اتفاقات نباشیم.

رئیس ستاد انتخابات کشور بیان کرد: این اعلان‌ها می‌تواند تنش زا باشد و جزو خط قرمز‌های ما است و با آنها برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد انتخابات انتخابات ریاست جمهوری ستاد انتخابات کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۶۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسراییل تبدیل به بلای جان آمریکا شده است

حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم در نماز جمعه تبریز با بیان اینکه روند صهیونیسم ستیزی در حال افزایش است گفت: اسراییل قرار بود سرمایه راهبردی امریکا باشد. وی با اشاره به اینکه ۶۴ درصد مردم دنیا براساس یک نظرسنجی انجام شده مخالف سیاست‌های آمریکا هستند.

وی با بیان اینکه دانشجویان آمریکا معتقدند هیئت حاکمه این کشور مالیات آنها را صرف حمایت از نسل‌کشی رژیم جعلی در غزه کرده است، راظهارکرد: مشکل امریکا فقط مربوط به مرز‌های خود نیست در حال حاضر حمایت بی وقفه واشنگتن از اسرائیل، بحران مشروعیتی را آغاز کرده که چارچوب برتری ایالات متحده در منطقه غرب آسیا را تهدید می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت سفر رئیس جمهور به پاکستان اشاره و اظهار کرد: یک‌هزار کیلومتر مرز مشترک ایران و پاکستان باعث روابط بسیار عمیقی میان ۲ کشور شده و آنچه حائز اهمیت است این که سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان بعد از روی کار آمدن دولت جدید پاکستان و نخست وزیری شهباز شریف انجام می‌شود که در سازوکار‌های میان ۲ کشور به لحاظ سیاسی، فرهنگی، تجاری و اقتصادی گشایش‌های جدیدی ایجاد می‌کند.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه تحرکات گروهک‌های تروریستی فعال در خاک پاکستان هر از گاهی به تنش‌زایی دامن می‌زند، گفت: سفر آیت‌الله رئیسی برای یافتن راهی که مانع فعالیت‌های تروریستی در مرز شود بسیار حائز اهمیت است و نشان داد ۲ کشور اراده قوی بر تقویت روابط دارند.

آل‌هاشم با اشاره به فضای روانی ایجاد شده در پاکستان پس از عملیات وعده صادق و استقبال مردم از سفر رئیس جمهور کشورمان، گفت: دورنمای مطلوب این سفر می‌تواند زمینه‌ساز وحدت هرچه بیشتر ۲ کشور در راستای همکاری‌های منطقه‌ای باشد. 

وی با اشاره به فرارسیدن ۱۰ اردیبهشت سالروز اخراج پرتغالی‌ها از تنگه هرمز که به عنوان " روز ملی خلیج فارس " نامگذاری شده است، اظهار کرد: اسناد موجود در مورد خلیج فارس غیرقابل انکارترین اسناد جهانی است و نشانه هویت و تمدن ایرانی است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است / استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • رقابت ۹۰ نفر برای ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /خبر ستاد انتخابات درباره تعرفه ها
  • استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • اژه‌ای:‌ حجاب مسأله مهم کشور است
  • رئیس قوه قضاییه:‌ حجاب مسأله مهم کشور است
  • رئیس سازمان نظام روانشناسی: انتشار اسامی روان‌شناس‌نماها نتیجه خوبی نداشت
  • اسراییل تبدیل به بلای جان آمریکا شده است
  • معلمان نسبت به مسائل مهم کشور حساسیت ویژه داشته باشند
  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی