Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-04@08:18:29 GMT

جزئیات برگزاری آزمون زبان «MSRT» اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۸۶۱۹۵

جزئیات برگزاری آزمون زبان «MSRT» اعلام شد

زمان ثبت‌نام و برگزاری آزمون زبان «msrt» از سوی سازمان امور دانشجویان اعلام شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سازمان امور دانشجویان زمان برگزاری آزمون زبان msrt را اعلام کرد، این آزمون صبح جمعه ۱۸ تیر ۱۴۰۰ برگزار می‌شود. همچنین سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ از ساعت ۱۳ لغایت دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸ ثبت‌نام آزمون msrt انجام خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با توجه به مشخص نبودن وضعیت بیماری کرونا، بدیهی است احتمال تعویق زمان برگزاری آزمون وجود دارد در صورت لغو آزمون تاریخ بعدی اعلام می‌شود.

بر اساس این گزارش، آزمون MSRT که مجری برگزاری آن وزارت علوم بوده، جهت تعیین سطح زبان انگلیسی داوطلبان برگزار شده و مدرک آن برای تمام دانشگاه‌های زیر مجموعه وزارت علوم و وزارت بهداشت معتبر است.

این آزمون معمولاً چند بار در سال برگزار می‌شود و در صورتی که داوطلب در یکی از نوبت‌های برگزاری MSRT نمره قبولی این آزمون را کسب نکرد، می‌تواند در نوبت بعدی شرکت کند. به علت شرایط خاص شیوع کرونا در کشور در سال ۹۹، زمان ثبت‌نام آزمون MSRT و برگزاری آزمون مذکور دستخوش تغییراتی شده و زمان برگزاری آن را با تأخیر مواجه کرد در سال ۱۴۰۰ نیز با توجه به مشخص نبودن وضعیت بیماری کرونا احتمال لغو آزمون وجود دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آزمون زبان سازمان امور دانشجویان وزارت علوم برگزاری آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۶۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در ۳۱۳ حوزه امتحانی و ۱۵۴ شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مسلمی نائینی, ­رئیس جهاددانشگاهی در حوزه امتحانی دانشگاه شهید بهشتی گفت: این آزمون با حضور ۴۰۷ هزار داوطلب در ۳۱ استان کشور برگزار شد. به مسلمی، بیش از ۱۹ هزار نفر در ۴ رشته شغلی مربی تربیت بدنی و سلامت، امور تربیتی و مشاوره، امور تربیتی و سبک زندگی و مشاوره در این آزمون پذیرفته می‌شوند. رئیس جهاد دانشگاهی گفت: نتیجه آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش» در اواسط خرداد اعلام خواهد شد. مسلمی گفت: این آزمون در ۳۱۳ حوزه امتحانی و ۱۵۴ شهر برگزار شد. به گفته رئیس جهاد دانشگاهی، بیش از ۱۰ هزار نفر از عوامل اجرایی مسئول برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش بودند. مسلمی گفت: تاکنون هیچ مشکلی از برگزاری آزمون گزارش نشده و به سلامت برگزار شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • برگزاری نوزدهمین دوره طرح آزمون اعطای مدرک
  • برگزاری آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش
  • رقابت داوطلبان استخدامی آموزش و پرورش و EPT در دانشگاه آزاد اسلامی
  • برگزاری آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در ۳۱۳ حوزه امتحانی و ۱۵۴ شهر
  • همتی: دولت ۶۰۰ هزار میلیارد پول چاپ کرده | از زمان هوخشتره تا شهریور ۱۴۰۰ بیشتر!
  • زمان برگزاری آزمون استخدامی مربی پرورشی، مراقب سلامت و مشاور مدارس
  • برگزاری آزمون استخدام ۱۹ هزار معلم | زمان آغاز به کار معلمان جدید مشخص شد