Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@17:56:43 GMT

172 هزار خانوار خراسان رضوی تحت پوشش بیمه روستایی

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۸۶۳۷۵

172 هزار خانوار خراسان رضوی تحت پوشش بیمه روستایی

کاظمی گفت: در حال حاضر و در سطح استان خراسان رضوی، 172 هزار خانوار بیمه شده روستایی را تحت پوشش داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ محمود کاظمی، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر خراسان رضوی صبح امروز در نشست صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر شهرستان تربت‌حیدریه اظهار داشت: بعد از استان آذربایجان شرقی، خراسان رضوی رتبه دوم کشور را در جذب جمعیت تحت پوشش مشمول این صندوق کسب کرده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی جمعیت خانوار روستایی استان را 516 هزار و جمعیت بهره‌بردار بخش کشارزی را نیز 338 هزار اعلام و اظهار کرد: بر اساس آمار وزارت جهاد کشاورزی بیشترین آمار مربوط به خراسان رضوی است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر خراسان رضوی در ادامه گفت: در بین 32 شهرستان استان بجستان و سبزوار بیشترین و زاوه و باخرز کمترین ضریب پوشش بیمه را به خود اختصاص داده‌اند.

کاظمی افزود: هر چند تربت‌ حیدریه اکنون جز 10  شهر برتر استان است، اما انتظار داریم به جزو سه شهر برتر استان، جایگاه خود را ارتقا دهد.

وی در بخش دیگری گفت: پارسال با وجود محدودیت‌های اعمال شده به واسطه کرونا، اما در مقایسه با 16 سال فعالیت صندوق رکورد زده و موفق شدیم بیش از 13 هزار و 500 نفر بیمه شده جدید جذب کنیم.  
     
کاظمی تصریح کرد: با وجودی که عمر صندوق بسیار جوان و پایین است، اما میانگین سنی اعضا بسیار بالا و اولویت ما در جذب عضو جدید، سرپرستان خانوار هستند و بنا داریم با اقدامات حمایتی از آسیب‌های اجتماعی پیشگیری کنیم.

 انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۶۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمداشرفی افزود: این طرح در حال حاضر از ۶۹ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و آب شرب ۱۸ هزار و ۳۰۱ نفر جمعیت را تامین خواهد کرد.   وی با اعلام اینکه عملیات اجرایی این طرح طی تفاهم نامه منعقد شده با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) آغاز شده است، اظهار کرد: در اجرای این طرح، ۲۰ کیلومتر لوله گذاری، اجرای ۳ باب ایستگاه پمپاژ بین راهی، احداث یک باب مخزن ذخیره ۲۰۰ متر مکعبی و حفریک حلقه چاه پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • ۷۵ هزار کارگر زیر پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند
  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون بیمه‌شده دارد
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون نفر بیمه شده دارد
  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال گذشته/ تلاش برای احیای واحدی‌های راکد
  • برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند