Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - دستیار مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی درباره اهمیت و تأثیر اجرای طرح‌های بهینه‌سازی پالایشگاه‌ها بر زندگی عموم مردم گفت: اجرای طرح‌های بهینه‌سازی پالایشگاه‌ها در کشور به معنای سوددهی بالاتر و خلق پول و ثروت است و این موضوع نقش مهمی در افزایش تولید ناخالص داخلی دارد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، محمد رضایی در حاشیه بازدید خبرنگاران از پالایشگاه اصفهان بیان کرد: افزایش تولید ناخالص ملی بالا رفتن رفاه جامعه را به‌دنبال دارد، حتی اگر این افزایش زیر یک درصد هم باشد باز هم بر خلق پول و رفاه اثرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به قطعی‌های اخیر برق و ارتباط آن با اهمیت تأمین انرژی گفت: قطعی برق در هفته‌های اخیر نشان داد که نمی‌توان انرژی را از مردم گرفت و این موضوع لزوم تأمین پایدار انرژی را برای کشور به تصویر کشید.
دستیار مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه متأسفانه فقط مقطعی به لزوم حفظ محیط زیست پرداخته می‌شود، تأکید کرد: صحبت درباره حفظ محیط زیست نباید تنها محدود به فصل زمستان شود و کمک در جهت تسهیل اجرای طرح‌های محیط‌زیستی در پالایشگاه‌ها، نیروگاه‌ها و صنایع سازنده وسایل نقلیه موتوری به کمتر شدن روزهای آلوده در زمستان کمک شایانی می‌کند.
رضایی با تأکید بر اینکه تسهیل فرآیندها در پالایشگاه‌ها می‌تواند در این زمینه چاره‌ساز باشد، افزود: پروژه تصفیه هیدروژنی در پالایشگاه اصفهان که نخستین گام برای کاهش انتشار روزانه 300 تن گوگرد در هواست، از جمله این اقدام‌ها به‌شمار می‌رود که کمک زیادی به حفظ محیط زیست خواهد کرد و باید از مدیران کارکنان شرکت پالایش نفت اصفهان قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پالایشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۶۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد

ربیعی گفت: ۵۰ هزار متر شبکه توزیع برق در شهرستان میامی طی سال گذشته اصلاح و بهینه‌سازی شد.

وی از نصب ۲۵ دستگاه پست هوایی توزیع برای تامین برق متقاضیان میامی خبر داد و گفت: اجرای ۲۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط از مرحله نخست و دوم خط ۶۳ کیلوولت عباس‌آباد با هدف تامین برق دهستان فرومد تا مجتمع خدمات رفاهی ساخته شد.

ربیعی ادامه داد: ۳۸ هزار متر شبکه‌ توزیع برق روستاهای طلوبین، گلستان، کوهان، هونستان، محمدآباد، جودانه و کلاته اسد از توابع میامی اصلاح و بهینه‌سازی کامل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • افزایش ۲۰ درصدی رها سازی آب از سد زولاچای سلماس
  • سالانه یک میلیون تن پسماند صنعتی در استان مرکزی تولید می شود
  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد
  • بهسازی و رفع افت ولتاژ پست برق مالکریم در مسجدسلیمان
  • افزایش پایداری برق مسجدسلیمان با نوسازی پست «مالکریم»
  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس
  • نرخ تورم در آمریکا همچنان بازهم افزایشی شد
  • اهمیت فرهنگ‌سازی در کاهش آسیب‌های زیست‌محیطی
  • بازدید سرلشکر رحیم صفوی از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس