Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@17:35:06 GMT

شورای سیاستگذاری دوسالانه خوشنویسی معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۸۶۸۶۵

شورای سیاستگذاری دوسالانه خوشنویسی معرفی شدند

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا از مرکز ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هادی مظفری؛ در مراسم اهدای احکام اعضای شورای سیاستگذاری ششمین دوسالانه خوشنویسی ایران، گفت: دوسالانه ها رویداد تخصصی حوزه هنرهای تجسمی هستند و دوسالانه خوشنویسی تاکنون منظم ترین دوسالانه هنری بوده است که توانسته استان قزوین را به عنوان پایتخت هنر خوشنویسی معرفی کند و با همکاری نهادهای مختلف در استان قزوین برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد حسین اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: برگزاری مستمر دوسالانه خوشنویسی در استان قزوین ، باعث شده تا این رویداد به یک مطالبه عمومی بدل شود و تاکنون چندین جلسه با نهادهای استان برای ایجاد هم افزایی در دوسالانه برگزار کرده ایم.

در این جلسه احکام دبیر دوسالانه و اعضای شورای سیاستگذاری اعطا شد. محمدحسین اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین به عنوان عضو شورای سیاستگذاری و دبیر این رویداد معرفی شد.

اعضای شورای سیاستگذاری ششمین دوسالانه خوشنویسی ایران محمدحسین اسماعیلی، رضا بنی رضی، احمد پیله چی، سیده صغری حسینی، علی شیرازی، علی اشرف صندوق آبادی ، احمد عبدالرضایی، مجتبی ملک زاده و سید حیدر موسوی هستند.

ششمین دوسالانه خوشنویسی ایران در گرایش های نستعلیق، شکسته نستعلیق ، ثلث، نسخ و نقاشیخط مهرماه سال ۱۴۰۰ به همت انجمن خوشنویسان ایران ، انجمن خوشنویسان قزوین با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ، اداره کل هنرهای تجسمی و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر برگزار می شود.

                                                                                       

برچسب‌ها هنرهای تجسمی هادی مظفری خوشنویسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هنرهای تجسمی هادی مظفری خوشنویسی هنرهای تجسمی هادی مظفری خوشنویسی اخبار کنکور فرهنگ و ارشاد اسلامی دوسالانه خوشنویسی شورای سیاستگذاری هنرهای تجسمی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۶۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عبدالکریم عبودی  اهداف این دوره را ساده‌سازی آموزش قرائت قرآن کریم و قابل درک برای تمام اقشار و سنین عنوان کرد و از اعطای گواهینامه معتبر از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و بیان کرد: در این دوره آموزش قرآن کاملا شنیداری بوده و مطالب کامل استاندارد و آکادمیک ارائه می‌شود.  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با اشاره به آغاز زمان نام نویسی از متقاضیان گفت: داوطلبان می‌توانند تا ۳۱ اردیبهشت ماه جهت ثبت‌نام به سامانه حمد مراجعه کنند.  عبودی افزود: دوره آموزشی سوم خرداد ماه در فرهنگسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در کوی آزادگان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • راه حل مسائل فرهنگی بازگشت به سیاست و سیاستگذاری
  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • نمایش اثر منتخب شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر در دوسالانه هنر ونیز ۲۰۲۴
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • محمدرضا مقدسی عضو شورای سیاستگذاری جایزه ملی سرآمدان ایران شد