Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@06:50:02 GMT

ایجاد شناسنامه الکترونیکی مصوبات شورای شهر تهران

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۸۶۸۶۹

ایجاد شناسنامه الکترونیکی مصوبات شورای شهر تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، شهاب الدین صابون چی مدیرکل تدوین مقررات و هماهنگی امور شورا و نهادها با اشاره به پراکندگی پیگیری اجرای مصوبات شورای اسلامی در گذشته گفت: ضرورت ساماندهی و انسجام‌بخشی به روند پیگیری و رصد اجرای مصوبات شورا توسط مجموعه مدیریت شهری به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم شهرداری تهران بیش از پیش محسوس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا این اداره کل به منظور دسترسی آسان به بانک اطلاعاتی مصوبات شورای اسلامی و نیز ارائه گزارش جامع اقدامات صورت گرفته در این خصوص، از ابتدای سال گذشته اقدام به تهیه و تدوین مجموعه شناسنامه مصوبات شورای اسلامی شهر تهران به تفکیک حوزه‌های مختلف کرده است.

صابون چی در توضیح روند گردآوری مصوبات شورا افزود: ابتدا کلیه مصوبات شورای اسلامی، گردآوری و پس از تفکیک موضوعی و رعایت تقدم و تاخر تاریخ مصوبه، کلیه ۲۷۱ مصوبه ابلاغی شورا در سال ۹۹، شناسنامه دار شده و در هر کدام علاوه‌بر تاریخ ابلاغیه شورا، تاریخ ابلاغ شهردار محترم و کلیه سوابق اجرایی، کلیه اقدامات مندرج در مصوبه و نیز مکاتبات صورت گرفته اعم از پیگیری‌های انجام شده از حوزه‌های درگیر و گزارش‌های ارسالی به شورا درج شده است.

مدیرکل تدوین مقررات و هماهنگی امور شورا و نهادها در پایان از انتقال سامانه شناسنامه الکترونیکی مصوبات به سامانه مصوبات شورای اسلامی شهر و تکمیل چرخه پیگیری و اجرای مصوبات در مجموعه شورا و شهرداری خبر داد.

کد خبر 5224823

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا انتخابات 1400 شورای شهر تهران قوه قضاییه صنایع دستی کیفیت هوای تهران وضعیت معابر سازمان تامین اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا بنیاد شهید و امور ایثارگران سازمان زندان ها زندانی مصوبات شورای اسلامی مصوبات شورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۶۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست

مهدی چمران در همایش گرامیداشت شورا‌های شهر و روستا در بجنورد بابیان اینکه عقب‌ماندگی شورا‌های شهر به واسطه تأخیر در آغاز فعالیت این نهاد هنوز جبران نشده است، گفت : تصویب قانون درآمد‌های پایدار در مجلس یازدهم کمک شایانی به مجموعه مدیریت شهری کرد.

رئیس شورای اسلامی تهران با اشاره به اینکه شورا‌ها و مجلس شورای اسلامی در امتداد یکدیگر هستند، گفت: این دو شورا اگر در کنار هم باشند، راحت‌تر و بهتر می‌توان برای حل مسائل و مشکلات گام برداشت.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  •  توسعه گردشگری با مشارکت مردم میسر می‌شود
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست
  • بررسی ۲۶۶ شکایت علیه مصوبات شورا‌های شهر از سراسر کشور در دیوان عدالت اداری
  • مصوبات شوراها باید پشتوانه قانونی و شرعی داشته باشند
  • پیگیر رفع مشکل اینترنت در روستاها هستیم
  • پیگیری مشکل اینترنت در روستاها
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • پیگیری بیمه شورای روستایی در کشور