Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین ایمانی ظهر امروز دوشنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران گفت: ما از اصلاح طلبانی که برای مقابله با رانت، مقابله با فساد، مقابله با تزریق ناامیدی به میدان آمده و از گفتمان عدالت حمایت می‌کنند، در قالب ستاد اصلاح طلبان طرفدار آیت الله رئیسی استقبال می‌کنیم و بستر فعالیت آنها نیز فراهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه لیست شورای شهر تبریز تا دو روز قبل از آغاز تبلیغات انتخاباتی نهایی می‌شود، ادامه داد: ما در این دوره کاندیداها را بر اساس تخصص، ارزیابی و بررسی می‌کنیم، مقبولیت، توانایی و تخصص، توان مدیریت، احتمال رأی آوری و… مورد توجه قرار گرفته است.

رئیس شورای وحدت آذربایجان شرقی با بیان اینکه برخی دوستان برنامه محور و گفتمان محور بودند اما این رویکرد هنوز بالنده نشده است، افزود: به همین علت تصمیم گرفتیم اجماع ما شخصیت محور باشد. برای آیت الله رئیسی تصمیم سختی بود که قوه قضائیه را بعد از ساماندهی نمودن امور رها کرده و به انتخابات روی آورند، ولی عافیت طلبی را رها کرده و برای رفع مشکلات مردم، حقیقتاً به میدان مین رفته و تجربه خود را به میان آورده‌اند.

وی ادامه داد: همبستگی شورای وحدت و شورای ائتلاف برای پیشبرد و ساماندهی انتخابات آیت الله رئیسی اتفاق افتاد و ستادهای هماهنگی بدین منظور دایر شد که حدود ۱۰ هزار نفر از نیروهای ارزشی و انقلابی ساماندهی شدند.

حجت الاسلام ایمانی، با بیان اینکه تصمیم گرفتیم که در ریاست جمهوری از ستاد انتخاباتی سال ۹۶ استفاده کردیم که تشکیلات آماده‌ای دارد، اضافه کرد: شورای هماهنگی شهرستان‌ها هم بر این پایه ساماندهی شدند.

کد خبر 5224837

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای وحدت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب سیدابراهیم رئیسی انتخابات 1400 ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه چالش شایستگی گرگان آمار کرونا شیراز خطبه های نماز جمعه واکسن کرونا مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی اردبیل شیوع کرونا آیت الله رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۶۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل زنجیره سبز برای تصمیم‌گیری در بخش کشاورزی

مدیر اقتصادی بنیاد برکت با اشاره به تمرکز روی زنجیره سبز و آبی (کشاورزی و آبزی‌پروری) گفت:‌بنیاد برکت هیچ نوع تصدی‌گری ندارد و فقط تامین مالی را بر عهده دارد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، رضا پسنده در حاشیه برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنیاد برکت از سال گذشته تمرکز ویژه‌ای را روی زنجیره بررسی، تحقق و تفحص را شروع کرده است.

وی با بیان این‌که 2 زنجیره سبز و آبی مورد بررسی و تحقق قرار گرفته است، ادامه داد: در زنجیره سبز یعنی کشاورزی ارکان‌های اصلی از جمله جهاد کشاورزی، نظام مهندسی، شهرک‌های کشاورزی و ... حضور دارند که تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری‌ها را بر عهده دارند.

وی یادآور شد: در زنجیره آبی (آبز‌پروری) نیز شیلات، اتحادیه آبزیان،‌ شهرک‌های کشاورزی،‌ سازمان تحقیقات شیلات و ... حضور دارند.  بنیاد برکت هیچ نوع تصدی‌گری ندارد و فقط تامین مالی را بر عهده دارد. در بخش زنجیره آبی 800 و در بخش زنجیره سبز 2200 طرح در حال اجراست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کرباسچی: مهدی نصیری تعادل ندارد؛ او فقط به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خورد
  • اعتراضات دانشجویان طرفدار فلسطین، تهدیدی برای یهودیان نیست
  • مرغ آمریکایی‌ها غاز است!
  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • تشکیل زنجیره سبز برای تصمیم‌گیری در بخش کشاورزی
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا