Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@18:16:11 GMT

استقرار موقت ناجیان غریق در دریای خزر

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۸۶۹۲۲

استقرار موقت ناجیان غریق در دریای خزر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،علی رجبی مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران گفت: برخی مسافران و گردشگران قبل از تعطیلات به مازندران سفر کردند و اهالی بومی استان نیز امکان دارد در تعطیلات نیمه خرداد به دریا بروند به همین دلیل تصمیم گرفته شد ناجیان غریق در طول سواحل دریای خزر مستقر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: حداقل ۶۰۰ و حداکثر ۹۰۰ ناجی غریق در این مدت با همکاری نیروی انتظامی و امدادگران جمعیت هلال احمر در سواحل دریای خزر مستقر خواهند شد.

رجبی ادامه داد: اولویت این افراد جلوگیری از ورود گردشگران به دریا است، اما متاسفانه برخی مسافران این هشدار‌ها را جدی نمی‌گیرند و به هر طریق وارد دریا می‌شوند که نجات جان آنان از خطر غرق شدن در اولویت بعدی قرار می‌گیرد.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه طرح‌های دریا هنوز آغاز نشده است، افزود: این افراد تنها برای امداد و نجات به صورت موقت در تعطیلات نیمه خرداد در سواحل دریای خزر مستقر خواهند بود.

او گفت: بر اساس برنامه طرح دریا از اول تیرماه در سواحل دریا اجرا می‌شود و ناجیان به طور کامل در سواحل دریای خزر حاضر خواهند بود.
انتهای پیام / س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ناجیان غریق هلال احمر مازندران امداد و نجات سواحل دریای خزر سواحل دریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۶۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامدهای تعطیل شدن روز پنجشنبه

نایب‌ رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: هرچقدر پنجره تعامل کشور با دنیا کاهش پیدا کند، فرصت‌ها برای ارتباطات حوزه کسب و کار هم کاهش می‌یابد.

به گزارش ایسنا، اخیرا کمیسیون اجتماعی مجلس طرحی پیشنهادی را مصوب کرد که طی آن روزهای تعطیل هفته پنجشنبه و جمعه و روزهای کاری هفته از شنبه تا چهارشنبه تعیین شود اما برخی فعالان اقتصادی نسبت به این موضوع انتقاد داشتند. آن‌ها معتقدند ایران در حال حاضر هم چهار روز کاری مشترک با دنیا دارد و اگر یک روز دیگر هم کم شود، ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می‌دهیم که عدد کمی در محاسبات اقتصادی نیست. البته این موضوع هنوز قطعی نیست و باید منتظر بررسی نهایی این قانون در صحن علنی مجلس باشیم.

در این رابطه شهاب جوانمردی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در اصل فقط بحث ارتباط دو سازمان مطرح نیست، بلکه با توجه تفاوت‌های زمانی و برنامه‌های کاری، در موارد زیادی حتی تنظیم زمان جلسات مشترک هم دشوار است؛ به ویژه به این دلیل که معمولا کارمندان در سایر کشورها در روزهای تعطیل خود کار نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه اثرگذاری منفی تعطیل شدن روز پنجشنبه بر بحث تجارت بدیهی است، تصریح کرد: این اثرگذاری حتی در ارتباط با کشورهای همسایه هم وجود دارد.

به گفته این عضو حتی اگر بانک‌ها در روز دوم تعطیلات فعال باشند باز هم بر تجارت خارجی اثر منفی دارد، گفت: در آن صورت یک روز به تعطیلات کشور اضافه شده، اما بانک‌ها و شرکت‌هایی که باید به آنها خدمات دهند باید فعالیت کنند و به کارمندان اضافه کاری پرداخت کنند که این خود یک هزینه اضافه است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • شرنگ شیرابه در کام خزر
  • شرنگ شیرابه در کام خزر/ میلیون‌ها مسافر به شوق شنا از راه می‌رسند
  • نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان
  • پنجشنبه یا شنبه؛ کدامیک آخر هفته تعطیل می‌شود؟
  • باهنر: مجلس باید حداقل دو فراکسیون اقلیت و اکثریت داشته باشد /ضرورت ندارد تمام تصمیمات مجلس جناحی باشد
  • امواج کوتاه در دریای خزر
  • علما ومعلمان حافظان دین و ناجیان جامعه
  • موج کوتاه در دریای خزر
  • پیامدهای تعطیل شدن روز پنجشنبه