Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@14:18:16 GMT

عملیات اجرایی ناحیه صنعتی گزار خلخال آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۸۷۰۸۰

عملیات اجرایی ناحیه صنعتی گزار خلخال آغاز شد

به گزارش ایرنا ، محمد اهلی روز دوشنبه در بازدید از این شهرک افزود: عملیات اجرایی زیرساخت‌های موردنیاز این شهرک از جمله خیابان‌کشی ، انرژی‌رسانی و سایر امور با اختصاص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه با پیشرفت فیزیکی قابل قبولی در حال اجرا است.

او با بیان اینکه فاز اول ناحیه صنعتی منطقه گزاز خلخال در مساحت ۳۰ هکتار اجرا می‌شود، اظهارکرد: با  همکاری اهالی روستای گزاز و همچنین مسئولان دستگاه  قضایی شهرستان خلخال مشکل دریافت سند مالکیت زمین این شهرک حل شده و زمینه برای افزایش شتاب اجرای پروژه‌های زیرساختی این محل فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از راه‌اندازی ناحیه صنعتی هشجین خلخال نیز در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این ناحیه به تصویب سازمان شهرک‌های صنعتی و صنایع کوچک کشور رسیده و با توجه به اعلام آمادگی سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای راه ‌ندازی این شهرک ظرف ۱۵ روز آینده ، شهرک صنعتی هشجین مرکز بخش خورش‌رستم خلخال با اهداف ایجاد صنایع غذایی و صنایع کانی غیرفلزی شروع بکار می‌کند.

وی یکی دیگر از مشکلات شهرک‌های صنعتی استان اردبیل را  کمبود زمین برای سرمایه‌گذاران جدید طرح‌های سرمایه‌گذاری اقتصادی و اشتغال‌زا دانست و افزود: با تملک و برنامه‌های توسعه‌ای تلاش می‌شود زمین موردنیاز سرمایه‌گذاران تامین شود.

اهلی مساحت شهرک‌های صنعتی استان را ۱۴۰۰ هکتار ذکر کرد و گفت: در سال‌های اخیر با ورود چشمگیر سرمایه‌گذاران به شهرک‌های صنعتی مواجه هستیم و به این دلیل توسعه شهرک‌های صنعتی یکی از برنامه‌های اولویت‌دار این شرکت در سال جدید و سال‌های آتی خواهد بود.

وی با اشاره به کمبود واگذاری زمین صنعتی برای استقرار سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اردبیل، اظهارکرد: امسال برنامه‌ریزی برای تملک حدود ۵۰۰ هکتار زمین برای ایجاد و توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی در استان هدف‌گذاری شده است.

اهلی اظهارامیداواری کرد با همکاری و مساعدت نهادهای مربوطه این امر تحقق یافته و تعداد شهرک‌ها و نواحی صنعتی دولتی و خصوصی استان به بیش از ۳۰ شهرک و ناحیه صنعتی افزایش پیدا کند.

وی در جریان بازدید از پروژه در حال احداث ایستگاه آتش‌نشانی شهرک صنعتی خلخال نیز گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، ایستگاه دوم آتش‌نشانی شهر خلخال در شهرک صنعتی خلخال به‌زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

اهلی  با بیان اینکه این خودرو آتش‌نشانی این ایستگاه پس از بهره‌برداری و در صورت لزوم به اطفای حریق در خارج از شهرک صنعتی نیز کمک خواهد کرد، افزود: ۲ ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک‌های صنعتی خلخال و گرمی در حال احداث است که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، ایستگاه آتش‌نشانی شهرک صنعتی خلخال به‌زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

او گفت: عملیات اجرایی احداث ایستگاه آتش‌نشانی شهرک صنعتی خلخال به مراحل پایانی خود رسیده است و در حال نصب تجهیزات مورد نیاز است تا برای بهره‌برداری در آینده نزدیک آماده شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بیان کرد : برای اجرای پروژه ساخت این ایستگاه و همچنین تجهیزات محل بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده که ۲۵ میلیارد ریال آن مربوط به خرید و تهیه یک دستگاه خودرو پیشرفته آتش‌نشانی است.

برچسب‌ها خلخال استان اردبیل شهرک صنعتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال استان اردبیل شهرک صنعتی خلخال استان اردبیل شهرک صنعتی اخبار کنکور ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی خلخال شهرک های صنعتی سرمایه گذاران استان اردبیل بهره برداری ناحیه صنعتی صنعتی استان شهرک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۷۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد، سید علیرضا رسولی گفت: در ادامه هدایت آب‌های سطحی محله امامشهر و نهایتاً خیابان شهید شریف، موضوع هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد تا بعد از سه راهی استقلال در بلوار جمهوری آغاز شد.

وی ضمن تأکید بر حساسیت این فاز از طرح، گفت: به دلیل وجود تأسیسات متعدد زیربنایی در این محور، همچنین ترافیک این چهارراه، این پروژه با دقت بیشتر انجام خواهد شد و با حوصله و همراهی همشهریان این مهم طی ۲۰ روز آینده نهایی خواهد شد.

مدیر منطقه یک شهرداری یزد افزود: طول اجرای لوله گذاری در این مرحله ۳۵۰ متر و با دو خط لوله ۶۰۰ کاروگیت، پس از حفاری و تثبیت بستر و بتن ریزی انجام می‌شود.

رسولی با اشاره به ضرورت اجرای این طرح، ادامه داد: بر اساس شیب طبیعی زمین، بخشی از روان آب‌های بالادست از منطقه چهار شهرداری وارد این منطقه می‌شود که باید با کنترل مسیر حرکت آن، مشکلات حاصل از این مساله را کاست.‌

کد خبر 6090012

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • ساخت شهرک صنعتی پوشاک هنوز آغاز نشده است
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر