Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@11:45:45 GMT

عزیزی: امیدوارم رییس فدراسیون برای فوتبال خادمی کند

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۸۷۰۹۴

عزیزی: امیدوارم رییس فدراسیون برای فوتبال خادمی کند

ستاره اسبق تیم ملی ابراز امیدواری می‌کند رییس فدراسیون فوتبال از افراد چاپلوس دوری کرده و شرایط برای موفقیت تیم ملی را فراهم سازد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران شرایط خاصی برای صعود به مرحله بعدی انتخابی جام جهانی دارد و دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی امیدوار است شاگردان خود را از رتبه سوم این رقابت‌ها به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعدی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداداد عزیزی پیشکسوت فوتبال ایران درباره شرایط تیم ملی پیش از اعزام به منامه برای دیدارهای باقیمانده می‌گوید: بحرین میزبانی گرفته است که از امتیاز آن استفاده کند و صعود کند. کار سخت از اما غیرممکن نیست. ما در ایران به راحتی می‌توانستیم بحرین و عراق را شکست دهیم. الان اگر بخواهیم بگوییم عراق و بحرین را به راحتی در منامه شکست می‌دهیم من این را قبول ندارم. هر چند در مورد غیرت و تعصب و همچنین استعداد و توانایی‌های بازیکنان تیم ملی بخواهیم صحبت کنیم. به نظر من کار ما سخت است. من فقط مثل همه مردم نگاهم به ساق پای بازیکنان است و امیدوارم بچه ها با توانایی خود بتوانند کار را برای ما در  بیاورند.

 

عزیزی در خصوص عملکرد فدراسیون فوتبال و عزیزی خادم به عنوان رییس تازه وارد آن می‌گوید: من شناختی از ایشان ندارم و سعی میکنم فعلا در خصوص ایشان اظهار نظر نکنم. ما از مدیران گذشته شناخت داشتیم و به خوبی می‌دانستیم این آقایان کاری برای فوتبال نمی‌کنند. اما از ایشان شناختی ندارم اما امیدوارم همچون قسمت پایانی فامیلی ایشان که خادم است، برای فوتبال خادمی کنند و این ننگ نیست برای فوتبالی که اوضاع مدیریتی آن اسفناک است خادمی کنی و فوتبال را نجات دهی و این قطعا یک افتخار است. امیدوارم هستم عزیزی خادم بتواند این کار را بکند.

وی ادامه داد: حق دارند بسیاری از مشکلات میراث فدراسیون قبلی است اما از این به بعد دیگر نمی‌توانند بگوید کار فدراسیون قبلی بوده است. برای همین باید بنشینند و یک کار گروه درست کنند و اتاق فکر داشته باشند تا فوتبال ما را نجات دهند. من اعتقاد دارم فوتبال ما پر از آدم‌های چاپلوس است. من چون آقای عزیزی خادم هم فامیلی من است از ایشان درخواست دارم از این افراد دوری کند که خیلی تعدادشان زیاد است. ایشان باید به سراغ دلسوزان فوتبال بروند. او اگر مشاوران خوبی داشته باشد می‌تواند فوتبال ایران را نجات دهد.

 

ستاره مشهدی و محبوب فوتبال ایران در خصوص اتفاقاتی که حول این استان رخ داده گفت: واقعا نمیفهم. در درجه اول ما در مشهد هیچ وقت با هم تفاهمی نداشته ایم و همگرایی بین ما صورت نگرفته است. مگر می‌شود دومین کلانشهر و پایتخت معنوی ایران یک بایکن در تیم ملی فوتبال نداشته باشد؟ چند سال است که این اتفاق رخ می‌دهد و این ضعف فوتبال استان و ضعف مدیریتی فوتبال مشهد را نشان می‌دهد.  استعدادها که همیشه هستند و جایی نرفته‌اند ما باید آنها را مدیریت کنیم و آموزش بدهیم. به نظرم بزرگترین مشکل ما این است که ما خودمان در مشهد با هم مشکل داریم.  این مشکلات تاکنون حل نشده اما امیدوار هستم به زودی حل شود.

 

 

 

خداداد عزیزی درباره از دست رفتن میزبانی تیم ملی در شرایطی که طبق برنامه و پیش از کرونا، آنها سه میزبانی داشتند گفت: دو دوتا همیشه چهار تا است. چرا باید به ما میزبانی بدهند؟ کجای فوتبال ما درست است؟ چه چیزی داریم که بخواهد کسی را مجاب کند تا ما میزبان باشیم. کجایی فوتبال ما درست است که حرفی برای گفتن داشته باشیم؟ ما چند تا استادیوم در حد بازی های آسیایی داریم که همیشه ادعا داریم؟ این حرف ها فقط بازی رسانه ای و فریب افکار عمومی است.

 


عزیزی که پیش از تحویل سال جدید، جملاتی عجیب درباره سال 99 گفته بود که به شدت وایرال شده بود درباره آن گفت: ادبیات من ادبیات خوبی نبود و من نیز این را پذیرفتم و عذرخواهی کردم. اما واقعا در خصوص سال 99 چه کلمه ای‌ می‌شد به کار برد؟ بعید میدان سال گذشته برای مردم ما از هر قشری سال خوبی بوده باشد. مگر کسانی که در کار احتکار  و اختلاس بودند. مردم بسیاری از عزیزان و نزدیکان خود را بخاطر کرونا از دست دادند. همین کرونا در کنار تحریم ها مردم را از نظر اقتصادی تحت فشار قرار داد. من نزدیک 40 - 50 سال از خدا عمر گرفتم از زمانی که عقلم می‌رسد واقعا ندیدم سالی به این اندازه تلخ و نکبت بار باشد. اما من هنوز مرگ علی انصاریان و مهرداد میناوند را باور نکرده‌ام، علی‌الخصوص مهرداد را. درست است با علی هم دوست بودم اما رفاقت نزدیکی با مهرداد داشتم.

خداداد عزیزی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: خداداد عزیزی سرمربی برای فوتبال فوتبال ما تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۷۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنرانی رئیسی در آیین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی آغاز شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش کشور امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت با حضور حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، قهرمانان و مدال آوران ورزش، روسای فدراسیون‌های ورزشی و ... در سالن اجلاس سران برگزار شد.

در این مراسم محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی المپیک، مناف هاشمی دبیرکل کمیته، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برداری، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی، هنرجو رییس فدراسیون اسکیت، حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته، هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو، محمدمهدی نبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال، برنا فیروزی معاون وزیر، محمدشروین اسبقیان معاونت توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو و ... حضور دارند.

طی این مراسم از ۱۵۱۷ ورزشکاران المپین، قهرمانی جهان، بازی‌های آسیایی، قهرمانی آسیا و مدال آوران پارالمپیکی تجلیل به عمل خواهد آمد.

خبر در حال تکمیل...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیدوارم با صعود به المپیک خواسته‌ فدراسیون را برآورده کنیم
  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!
  • واکنش معاون پارلمانی رییس جمهور به بودجه والیبال ودرخواست کاپیتان
  • سخنرانی رئیسی در آیین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی آغاز شد
  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • ماجرای ترور رییس سابق فدراسیون کشتی ایران! / فیلم
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد