Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@19:16:09 GMT

مرگ زن جوان بر اثر واژگونی پژو پارس + تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۸۷۲۰۸

مرگ زن جوان بر اثر واژگونی پژو پارس + تصاویر

زن جوان بر اثر واژگونی پژو پارس در مسیر آزادراه خلیج‌فارس به سمت قم، جان خود را از دست داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 14:28 روز گذشته شهروندان در تماس تلفنی با سامانه 125 از واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در مسیر آزادراه خلیج‌فارس به سمت قم، مقابل تیر روشنایی شماره 221 خبر دادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 123 را راهی محل حادثه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا علیمردانی؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس حین حرکت از تهران به سمت قم، به علت نامعلومی از مسیر اصلی خود منحرف و پس از برخورد با موانع بتنی وسط آزادراه بر روی سقف خود واژگون شده و سپس به حالت اولیه بازگشت.

وی افزود: سرنشینان خودروی سواری که یک زوج جوان بودند، پیش از رسیدن آتش‌نشانان باکمک سرنشینان خودروهای عبوری از داخل اتاقک خودرو بیرون آورده و به محل امن درحاشیه آزاد راه منتقل شده بودند.

علیمردانی تصریح کرد: نیروهای آتش‌نشانی با رعایت موارد ایمنی و پس از چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیر، اقدام به بازدید و بررسی و ایمن‌سازی خودرو کرده و پس از قطع جریان برق و رفع نشت سوخت، این وسیله‌نقلیه را به حاشیه امن آزادراه انتقال دادند.

وی ادامه داد: در پی معاینات انجام شده توسط عوامل اورژانس مشخص شد تنها مصدوم این حادثه که زن 25 سالهای بود متاسفانه در اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ جسد متوفی تحویل عوامل نیروی انتظامی شد و آتش‌نشانان صحنه حادثه را از بقایای به جامانده از این تصادف پاکسازی کرده و سپس خودروی تصادفی را برای بررسی علت وقوع این حادثه تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

ریزش مرگبار آوار در کانال حفاری شده + فیلم و تصاویرتصادف مرگبار پرشیا با تیر چراغ برق در بزرگراه آبشناسان+ فیلم و تصاویر

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حوادث اورژانس آتش نشانی تهران آتش نشانی حوادث اورژانس آتش نشانی تهران آتش نشانی آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۷۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل + فیلم

به گزارش همشهری آنلاین، رسانه‌های اسرائیل گزارش داده‌اند خودروی دولتی ایتمار بن‌گویر، وزیر امنیت داخلی اسرائیل تصادف کرده است.

او زخمی شده و به بیمارستان منتقل شده است. فیلمی توسط کاربران در فضای مجازی منتشر شده که ظاهراً واژگون شدن خودروی ایتمار بن‌گویر، وزیر امنیت داخلی اسرائیل را نشان می‌دهد.

گفته می‌شود این اتفاق در شهر «رمله» در مرکز فلسطین اشغالی به وقوع پیوسته است.

برخی از گزارش‌های تأییدنشده وضعیت او را وخیم گزارش کرده‌اند.

بن‌گویر وزیر راست افراطی کابینه جنگی «بنیامین نتانیاهو» است. او از سال ۲۰۲۲ تا کنون وزیر امنیت داخلی سرائیل بوده است.

او رئیس حزب «اُتسما یِهودیت» یا «قدرت یهودی» است که بر پایه ایدئولوژی موسوم به «کاهانیسم» و «عرب‌ستیزی» بنا نهاده شده است.

کاهانیسم یک ایدئولوژی صهیونیستی است که معتقد است عرب‌های ساکن فلسطین اشغالی دشمن یهودی‌ها و اسرائیل هستند. کاهانیسم به دنبال تشکیل یک تئوکراسی یهودی است که در آن افراد غیریهودی حق رأی ندارند.

وزیر امنیت داخلی اسرائیل به تیر غیب گرفتار شد؛ وضعیت او وخیم است خودروی وزیر امنیت رژیم صهیونیستی چپ کرد (ببینید) کد خبر 847296 برچسب‌ها اسرائیل تصادف

دیگر خبرها

  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • (ویدیو) لحظه واژگونی خودروی بن گویر وزیر امنیت رژیم صهیونیستی
  • فیلم/ لحظه واژگونی خودروی بن‌گویر با عبور از چراغ قرمز
  • لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل + فیلم
  • ۵ مصدوم در سه حادثه ترافیکی در قزوین