Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه تامین امنیت انتخابات یکی از وظایف مهم پلیس است، گفت: 4هزار نیرو برای تامین امنیت انتخابات با آمادگی کامل در 771صندوق اخذ رای حضور خواهند داشت.

به گزارش برنا ا ایلام ؛سردار "دلاور القاصی مهر" در همایش فرماندهان انتظامی و نواحی سپاه امیرالمومنین (ع)استان ایلام،اظهار داشت : نیروی انتظامی کارنامه قابل قبولی در برگزاری انتخابات دوره های قبل دارد و با استفاده از تجربیات و اشرافیت همه جانبه و برنامه‌ریزی جامع این ماموریت خطیر و حساس را نیز پشت سر خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه تامین امنیت انتخابات صحنه اقتدار پلیس است، افزود : نیروی انتظامی به عنوان خادمان ملت در جهت تامین امنیت این مهم به وظیفه قانونی و شرعی خود درچارچوب قانون عمل خواهد کرد و اقتدار و عزت جمهوری اسلامی را به نمایش خواهد گذاشت.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به تلاش‌های دشمن برای کمرنگ نشان دادن انتخابات ادامه داد : امنیت انتخابات هر چقدر پایدار تر باشد مشارکت‌های مردمی بیشتر و مشارکت پررنگ مردم موجب پایداری امنیت، استقلال و عزت کشور و یاس و ناامیدی دشمنان قسم خورده ملت ایران می‌شود.

سردار القاصی مهر با اشاره به اینکه تامین امنیت انتخابات یکی از وظایف مهم پلیس است، گفت: 4هزار نیرو در جهت تامین امنیت انتخابات با آمادگی کامل  در 771صندوق اخذ رای حضور خواهند داشت.

 وی تصریح کرد : یکی از راهبردهای نیروی انتظامی در انتخابات امنیت و مشارکت است و کارکنان انتظامی استان با تمامی توان در زمینه تامین امنیت تلاش خواهند کرد و انشاءالله در روز ۲۸ خرداد ماه زمینه حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای را فراهم خواهند کرد.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه پلیس استان با استفاده از امکانات و ظرفیت‌های موجود برای امنیت مطلوب تا پایان انتخابات تلاش خواهد کرد ، گفت: بحمدالله وحدت و همدلی بی‌نظیری در بین نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و بسیج و سایر ارگان‌ها و ادارات وجود دارد و با بهره مندی از این ظرفیت ها و برنامه ریزی جامع امنیت سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا ها را تأمین خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی استان در پایان از  همکاری و  تلاش های سپاه امیرالمومنین(ع)استان در راستای هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات پیشرو قدردانی کرد.

در ادامه سردار "جمال شاکرمی "فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه سپاه و ناجا نهادی مردمی وبرآمده از بطن جامعه هستند ،اظهار داشت: حضور مردم در  انتخابات یک وظیفه شرعی و دینی است،ونقش مهمی در ارتقاء امنیت کشور در منطقه دارد. 

وی افزود: در این شرایط زمانی حساس همه ما وظیفه داریم ضمن استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، با هوشیاری و آگاهی کامل در انتخاب فرد اصلح گام برداریم و کوچکترین توجهی به یاوه گویی های دشمنان نداشته باشیم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تامین امنیت انتخابات ایلام ۴هزار نیرو تامین امنیت انتخابات نیروی انتظامی انتظامی استان استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۷۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها

                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام‌نیا در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و فعالین مجازی استان اظهار داشت: با پشتیبانی ریاست محترم جمهور و هم‌صدایی رسانه‌های استان، پرونده مالیاتی نفت و گاز استان پس از ۴۳ سال به استان منتقل شد.   وی با قدردانی از تلاش اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی استان افزود: رسانه‌ها همواره یار و همراه ما در تحقق برنامه‌های استان بودند از همه رسانه‌های استان با هر نوع نگاه و سلیقه‌ای تشکر می‌کنیم.   نماینده عالی دولت در استان ایلام اضافه کرد: گفتمان دولت سیزدهم، گفتمان مردمی ایران قوی است و از همه رسانه‌هایی که در انعکاس خدمات دولت تلاش کردند به‌صورت ویژه قدردانی می‌شود.   بهرام‌نیا با اشاره به مشارکت بالای مردم استان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، یادآورشد: رسانه‌ها در مشارکت ۵۳.۲۹ درصدی مردم در انتخابات نقش‌آفرین بودند و در کنار صدا و سیما، سپاه، بسیج و دیگر عوامل موجب شدند که استان ایلام جزو ۴ استان برتر در بحث مشارکت مردم در انتخابات قرار گیرد.   وی مطرح کرد: در جنگ ترکیبی و شناختی  دشمن، رسانه‌ها با سلاح خود که قلم و تحلیل آنهاست روشنگری کرده و نقش شوم دشمن را خنثی کردند.

دیگر خبرها

  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • تامین ۲.۵ تا ۳ درصد برق کشور در نیرو‌گاه شهید مفتح
  • سردار شکارچی: رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش‌آفرین در تقویت قدرت نرم و امنیت است
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها
  • دور دوم انتخابات با صلابت و امنیت برگزار شود
  • جذب نیرو مربی های پرورشی در دستور کار قرار دارد
  • ۶۳۰ پنل‌خورشیدی بین عشایر ایلام توزیع می‌شود
  • تربیت نیرو‌های متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود
  • وظیفه یگان‌های تکاوری در مناطق کویری، تامین امنیت است
  • ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد