Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@05:21:40 GMT

امارات سفارت خود را در تل‌آویو افتتاح کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۸۷۵۰۹

امارات سفارت خود را در تل‌آویو افتتاح کرد

روزنامه عبری زبان "یدیعوت آحارونوت" در گزارشی نوشت، در راستای افتتاح رسمی سفارت امارات، پرچم این کشور در کنار پرچم رژیم صهیونیستی بر ساختمان بورس شهر تل‌آویو و در فاصله اندکی با نقطه‌ای که تشکیل رژیم جعلی "اسرائیل" اعلام شده بود، افراشته شد.

در این گزارش آمده است: امارات دفتر سفارت خود را در این نقطه اجاره کرد، پیش از این سفارت امارات کار خود را در منزل محمد آل خاجه، سفیر این کشور انجام می‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش یاد شده، ساختمان سفارت در صهیونیستی‌ترین نقطه شهر تل‌آویو و تنها در ۱۵ متری نقطه‌ای که ایجاد اسرائیل در سال ۱۹۴۸ اعلام شده بود، واقع شده و به این  ترتیب امارات اولین کشوری خواهد بود که سفارتش در ساختمان بورس در کنار برخی دفاتر شرکت‌های تازه‌تاسیس اسرائیلی قرار خواهد داشت.

بر اساس گزارش روزنامه آحارونوت، اینکه امارات این نقطه را برای سفارت خود انتخاب کرده، نشان دهنده اعتماد آن به اقتصاد اسرائیل و تمایل آن به نزدیک بودن به پویاترین و مورد توجه‌ترین نقطه در اسرائیل است، ساختمان بورس از زیباترین ساختمان‌های تل‌آویو محسوب شده و در ۱۴ طبقه و با ۶۰ متر ارتفاع و ۲۲هزار و ۵۰۰ متر مربع مساحت است.

طبق این گزارش، آل خاجه، سفیر امارات در اراضی اشغالی اول ماه مارس وارد اراضی اشغالی شده و از آن زمان از داخل ویلایی اجاره‌ای در شهر هرتزلیا کارهای سفارت را انجام می‌دهد و قرار است به زودی همسر و چهار فرزندش به او ملحق شوند، او با تعدادی از وزرای رژیم صهیونیستی به ویژه یوآو گالانت، وزیر آموزش این رژیم دیدار کرد. گالانت پس از این دیدار توییت کرد: از دیدار با شریکی در "اسرائیل" خوشبختم، این دیدار مقدمه‌ای برای آغاز برنامه‌های همکاری میان دو طرف در حوزه آموزش است.

311311

کد خبر 1520675

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: امارات متحده عربی رژیم صهیونیستی اسرائیل تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۷۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب برای دانشجویان افغان در ایران

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی نخست وزیر حکومت سرپرست افغانستان دیدارهایی جداگانه با فضل محمد حقانی سرپرست سفارت افغانستان در ایران و بدرالدین حقانی سرپرست سفارت افغانستان در امارات متحده عربی داشت.

در خبرنامه ای که دفتر ریاست عمومی نخست وزیر در حساب رسمی ایکس خود در این رابطه منتشر کرده آمده است: بدرالدین حقانی ضمن ارائه اطلاعات در مورد فعالیت‌های سفارت افغانستان در این کشور مطرح کرد که علاوه بر توزیع شناسنامه و پاسپورت به افغان‌های مقیم دبی و ابوظبی، بسیاری از مشکلات آنها رسیدگی و حل شده است.

همچنین در این دیدار سرپرست سفارت افغانستان در امارات از اعلام آمادگی سرمایه گذاران اماراتی در بخش های کشاورزی و تحصیلات عالی خبر داد.

بر اساس گزارش ایراف، در نشست دوم، فضل محمد حقانی سرپرست سفارت افغانستان در ایران مطرح کرد که روابط ایران و افغانستان در سطح خوب است.

در این دیدار او همچنین گفت که تعداد زیادی از دانشجویان افغانستان در ایران در حال تحصیل هستند که به زودی قرار است روند توزیع شناسنامه و پاسپورت برای آنان آغاز شود.

حقانی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت که در مورد مسئله مهاجرین با طرف ایرانی درحال صحبت هستند.

معاون سیاسی نخست‌وزیر طالبان نیز در این دیدارها گفت که کشورش خواهان روابط مثبت اقتصادی و سیاسی با همسایگان و جهان است.

او گفت حکومت سرپرست خواهان روابط حسنه و فضای احترام متقابل است.

وی افزود نمایندگی های افغانستان باید تلاش کنند که فرصت های خوب در عرصه سرمایه گذاری و فعالیت های اقتصادی و تمایل افغانستان برای تعامل سیاسی به کشورهای میزبان توضیح دهند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900595

دیگر خبرها

  • انسان‌هایی که تبخیر می‌شوند؛ استفاده اسرائیل از سلاح گرمافشاری در غزه
  • فیلم/ تظاهرات دانشجویان مقابل سفارت اسرائیل در آتن
  • جزئیات جدید از پیشنهاد مصر درباره غزه؛ تل‌آویو با خروج نیروهایش از «نتزاریم» موافقت کرد
  • تلاش لابی‌های صهیونیستی برای جلوگیری از صدور حکم ضدسران تل‌آویو
  • تلاش لابی‌های صهیونیستی برای جلوگیر از صدور حکم ضدسران تل‌آویو
  • علّت تغییر رویکرد احتمالی اسرائیل در برابر حماس/ امن‌ترین نقطه دریایی در سطح جهان
  • جمهوری آذربایجان قصد دارد املاک دولتی ایران در باکو را مصادره کند
  • اولین پمپ بنزین رباتیک در امارات افتتاح شد
  • ادعای اقدام علیه املاک دولت ایران؛ باکو قصد مصادره اموال کرده است؟
  • خبر خوب برای دانشجویان افغان در ایران