Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی ‌رئیسی در استان گلستان با بیان اینکه ناکارآمدی دولت در رفع مشکلات مردم، آنان را دلسرد کرده است، گفت: اگر مردم خواهان تغییر در وضعیت موجود و رفع مشکلات هستند، چاره آن مشارکت حداکثری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  گرگان ، نشست خبری حجت‌الاسلام دکتر سیدعلی طاهری، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، رئیس ستاد انتخاباتی و رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در استان گلستان به میزبانی دفتر استانی خبرگزاری تسنیم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست خبری نمایندگان خبرگزاری‌ها، نشریات سراسری و محلی و پایگاه‌های خبری و تحلیلی استان حضور داشتند.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در استان با اشاره به انتخابات مهم و سرنوشت ساز 28 خردادماه اظهار داشت: ضرورت نخستی که با آن مواجه هستیم و همه باید برای آن تلاش کنیم، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی پیامدهای داخلی و خارجی دارد، افزود: نظام اسلامی با دشمنی‌های بسیار مواجه است و دشمنان همه ظرفیت‌های خود را برای کاهش مشارکت و کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات به کار گرفته‌اند. در چنین شرایطی اقتدار و امنیت کشور وابسته به حضور مردم در صحنه است.

حجت‌الاسلام طاهری بیان داشت: نمود عینی حمایت و پشتیبانی مردم از نظام اسلامی تا قبل از شیوع کرونا، راهپیمایی‌ها و انتخابات بود که حالا فقط به حضور در پای صندوق‌های رأی محدود شده است.

وی گفت: فردی که با مشارکت گسترده مردم انتخاب شود و در رأس قوه مجریه قرار بگیرد، توان مضاعفی برای رفع مشکلات مردم و استفاده از توان و ظرفیت همه گروه‌ها و قوا خواهد داشت.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گلستان با بیان اینکه مشارکت گسترده در انتخابات، اتفاقی بُرد – بُرد برای مردم است، خاطرنشان کرد: این اتفاق هم به نفع مردم و هم کسی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شود، خواهد بود.

وی با بیان اینکه با توجه به وضعیت کشور و با احترام به سایر نامزدهای انتخاباتی، به نظر می‌رسد فقط آیت‌الله رئیسی باشد که بتواند مشکلات کشور را برطرف کند، گفت: آقای رئیسی از زمانی که در وزارت کشور ثبت نام کرد تا کنون بخش‌هایی از برنامه خود را در زمینه‌های مختلف با مردم در میان گذاشته است. رقیب آیت‌الله رئیسی، اشخاص نیستند بلکه ناکارآمدی در کشور و فساد در قوه مجریه است.

حجت‌الاسلام طاهری با بیان اینکه تعامل با دنیا به جز رژیم غاصب صهیونیستی از برنامه‌های آیت‌الله رئیسی است، اظهار داشت: ارتباط جمهوری اسلامی با همه دنیا برقرار است و خواهد بود اما برنامه آقای رئیسی این نیست که چشم انتظار بنشینیم تا خارجی‌ها بیایند و مشکلات کشور را حل کنند.

وی نگاه به توان داخل را از مهم‌ترین ویژگی برنامه‌های رئیسی برشمرد و اضافه کرد: نگاه به داخل را می‌توان در کارنامه نامزدها جست‌وجو کرد. آقای رئیسی زمانی هم که در تولیت آستان قدس رضوی بودند و هم اینک که در قوع قضاییه حضور دارند، به خوبی نشان داده‌اند که حامی تولید و تولیدکنندگان داخلی هستند.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در استان با بیان اینکه رئیسی فردی فراجناجی است، ادامه داد: با توجه به رویکرد شایسته گزینی آقای رئیسی، مطمئن هستیم در صورتی که وی از سوی مردم برای ریاست بر قوه مجریه انتخاب شود می‌تواند از همه افراد توانمند از جناح‌های مختلف استفاده کند. بخش زیادی از مشکلات اجرایی کشور بدون اینکه ریالی هزینه شود و با روحیه مبارزه با فساد، رفع خواهد شد.

انتخابات 1400| نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: ریشه تضرر سهامداران عملکرد ضعیف دولت بود / مردم به دنبال دولت انقلابی هستندانتخابات 1400|دبیر ‌شورای وحدت استان ایلام: مردم "رئیسی"‌ کارآمدتر برای قوه مجریه می‌دانند / بر حضور حداکثری همگان در انتخابات تاکید داریمانتخابات 1400| دبیر مجمع فرهنگیان استان خراسان شمالی: بیکاری در این دولت افزایش داشت / رئیس جمهور بعدی باید به فکر «اشتغال و معیشت» باشد

وی گفت: آیت‌الله رئیسی فردی مردمی و مردم‌دار بوده و درد آنان را لمس کرده است. در زمانی که وی در تولیت آستان قدس رضوی بود همه مناطق محروم و کمتر برخوردار، از برکات آستان قدس برخوردار شدند. ما اطمینان داریم با انتخاب آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور تحول بزرگی در بدنه اجرایی کشور رخ می‌دهد.

حجت‌الاسلام طاهری در بخشی از سخنان خود در پاسخ به یکی از خبرنگاران درباره برکات مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بیان داشت: در این 8 سال مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بیشتر شده و دولت سعی می‌کند تا مشارکت حداقلی را به شورای نگهبان نسبت دهد در حالیکه شورا به وظیفه قانونی خود عمل کرده است اما باید به این آقایان گفت شما در 8 سال چه کردید و چه بر سر مردم آوردید که آنان را دلسرد کرده‌اید.

وی ادامه داد: اما مردم بدانند با رأی ندادن و بی تفاوت بودن هیچ اتفاق خوبی رخ نخواهد داد. حتی اگر مشارکت هم پایین باشد، به طور قطع فردی به عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شود اما اگر به فکر حل مشکلات بوده و دلسوز کشور و نظام هستیم، تنها راه حل تغییر وضعیت موجود، مشارکت در انتخابات و رأی به کسی است که فردی کارآمد و در مسئولیت‌های قبلی خود هم موفق بوده باشد.

رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در استان گفت: مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی برای دوست و دشمن پیام دارد. این حضور گسترده به دوست‌داران انقلاب این پیام را می‌دهد که در نزدیک به 43 سال گذشته در مسیر مقابله و مبارزه با دشمن ایستاده است و برای دشمنان هم این پیام را دارد که مردم ایران همچنان پای نظام و انقلاب خود ایستاده‌اند.

وی افزود: قوی بودن ایران اسلامی دشمنان را به فکر طراحی و اجرای فتنه در سال 88 کرد تا پیام ناامنی و مخالفت با نظام از درون را به سایر کشورها مخابره کنند. این در حالی است که بین سال‌های 84 تا اواخر 87، بلندپایه‌ترین هیئت‌های اقتصادی و سرمایه گذاری به کشورمان آمده بودند و دشمن برای اینکه جلوی این سرمایه‌گذاری‌ها و پیشرفت کشور را بگیرد، فتنه به پا کرد و یکی از خیانت‌ها و گناهان نابخشودنی فتنه‌گران این بود که اعتمادی که برخی از کشورها به جمهوری اسلامی کرده بودند، خدشه‌دار شد.

حجت‌الاسلام طاهری بار دیگر تأکید کرد که مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی به نفع اقتصاد و امنیت ما خواهد بود و اگر این اتفاق رخ ندهد، مشکلات کشور تداوم پیدا می‌کند. بنابراین هرکسی که ایران را دوست دارد فارغ از فکر و سلیقه سیاسی‌اش، باید در انتخابات به عنوان یک وظیفه ملی و شرعی حضور پیدا کند.

وی به نقش رسانه‌ها در انتخابات آگاهانه و اصلح اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها رابط بین مسئولان و مردم و در شرایط کنونی ستادهای انتخاباتی با مردم هستند. آنها می‌توانند اشکالات وضع موجود، مطالبات مردم و راهکارهای حل مشکلات را به اطلاع مسئولان برسانند و در مقابل هم مسئولان و کاندیداها برای بیان نظرات و برنامه‌های خود از رسانه‌ها بهره بگیرند.

انتهای پیام/582/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در استان مشارکت حداکثری مردم حجت الاسلام طاهری پای صندوق های رأی استان گلستان آقای رئیسی رئیس جمهور قوه مجریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۷۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها محقق شد

استاندار ایلام گفت: انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان ایلام با هم صدایی رسانه ها محقق شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز- پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه- در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و فعالین مجازی استان که با حضور رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت برگزار شد، اظهار کرد: با پشتیبانی رئیس جمهور و هم‌صدایی رسانه‌های استان، پرونده مالیاتی نفت و گاز استان پس از ۴۳ سال به استان منتقل شد.

وی با قدردانی از تلاش اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی استان افزود: رسانه‌ها همواره در تحقق برنامه‌های استان همراهی کردند که از تمام رسانه‌های استان با هر نوع نگاه و سلیقه‌ای تشکر می‌کنیم.

استاندار ایلام گفت: گفتمان دولت سیزدهم، گفتمان مردمی ایران قوی است و از رسانه‌هایی که در انعکاس خدمات دولت تلاش کردند به‌صورت ویژه قدردانی می‌شود.

بهرام‌نیا با اشاره به مشارکت بالای مردم استان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، گفت: رسانه‌ها در مشارکت ۵۲.۲۹ درصدی مردم در انتخابات نقش‌آفرین بودند و در کنار صدا و سیما، سپاه، بسیج و دیگر عوامل موجب شدند که استان ایلام جزو ۴ استان برتر در بحث مشارکت مردم در انتخابات قرار گیرد.

وی اضافه کرد: در جنگ ترکیبی و شناختی دشمن، رسانه‌ها با سلاح خود که قلم و تحلیل آنها است روشنگری کرده و نقشه شوم دشمنان را خنثی کردند.

کد خبر 750143

دیگر خبرها

  • طعنه سنگین حسن روحانی به ابراهیم رئیسی و کاندیدای پوششی او در انتخابات ۱۴۰۰ /مگر نگفتید این‌ها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها محقق شد
  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • اظهارات رئیسی درباره انتخابات مرحله دوم مجلس
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد
  • آحاد جامعه برای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی خود در انتخابات مشارکت کنند
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس