Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز آو اسرائیل، یائیر لاپید، رئیس حزب یش عتید، که به تازگی مسئول تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی شده است، در سخنرانی خود با اشاره به اینکه موانع زیادی در تشکیل کابینه‌ای متشکل از  راستگرایان، چپگرایان و میانه‌رو‌ها وجود دارد، گفت: «شاید این چیز خوبی باشد، زیرا باید با هم بر آن‌ها غلبه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اولین آزمایش ماست؛ برای فهمیدن اینکه آیا می‌توانیم برای رسیدن به هدف بزرگتر در روز‌های آینده راه حل های هوشمندانه‌ای پیدا کنیم. طی یک هفته  اسرائیل می‌تواند در دوره جدیدی قرار بگیرد.» 

لاپید سخنرانی روز گذشته بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، علیه کابینه در حال تشکیل که او را از قدرت بر کنار کرده است، محکوم کرد و گفت: «این سخنرانی خطرناک و غیرمسئولانه و از جانب فردی بود که از همه مرز‌ها عبور کرده بود. ضعف او همه ما را ضعیف می‌کند.»

او در ادامه افزود: «دقیقاً به همین دلیل است که ما باید کابینه‌ای که می‌خواهیم را تشکیل دهیم. کابینه‌ای از احزاب راست، چپ و میانه رو.»

نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، دیروز با ابراز عصبانیت از ائتلاف نفتالی بنت و یائیر لاپید برای تشکیل کابینه چپگرا، این کابینه را تهدیدی علیه آینده این رژیم توصیف کرد و گفت: «نفتالی بنت از همه تعهدات خود عقب‌نشینی کرد و هروله کنان به سمت یک حکومت چپگرا متمایل شد تا بعدا نخست‌وزیر شود.»

چند روز پیش، پس از شکست نتانیاهو در تشکیل کابینه، نفتالی بنت، رئیس حزب یامینا و یائیر لاپید، رئیس حزب یش عتید، برای تشکیل کابینه جدید مشترک توافق کردند. کابینه جدید رژیم صهیونیستی تا ده روز دیگر اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یائیر لاپید بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی تشکیل کابینه یائیر لاپید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۸۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معترضان به جنگ غزه سخنرانی وزیر دفاع آمریکا را قطع کردند

معترضان آمریکایی به جنگ غزه سخنرانی وزیر دفاع این کشور در مجلس سنا را قطع کرده و خواستار برقراری آتش‌بس در غزه شدند.

به گزارش ایسنا، «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا امروز سه شنبه در جلسه سنا مدعی شد کشورش از نبود طرحی برای حفاظت از غیرنظامیان در شهر رفح واقع در جنوب غزه نگران است و با انجام عملیات نظامی در رفح بدون وجود برنامه‌ای مشخص در مورد سلامت شهروندان مخالف است.

به نقل از پایگاه خبری «عربی۲۱»، آستین مدعی شد که اگر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی بخواهد بدون وجود برنامه‌ای مشخص برای حفاظت از غیرنظامیان در رفح عملیات نظامی انجام دهد، واشنگتن مانع خواهد شد.

وی درباره ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر انتقال تمامی غیرنظامیان رفح پیش از حمله زمینی به این شهر ابراز تردید کرد و گفت تا این لحظه هیچ اقدامی برای انتقال مردم از رفح مشاهده نشده است.

آستین در بخش دیگری از سخنانش به جنگ اوکراین پرداخت و گفت آمریکا موشک‌های «ATACMS» به اوکراین فرستاده و با بیشترین قابلیت دفاعی به حمایت از این کشور ادامه خواهد داد.

بنا بر این گزارش، معترضان به جنگ غزه و حمایت این کشور از رژیم صهیونیستی، سخنرانی وزیر دفاع آمریکا را قطع کردند و خواستار برقراری آتش‌بس در غزه شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معترضان به جنگ غزه سخنرانی وزیر دفاع آمریکا را قطع کردند
  • فشار بن گویر بر نتانیاهو: نخست وزیر قول حمله به رفح و عدم پایان جنگ را داده است
  • تل‌آویو به گروگان دیوانگان بی‌مسوولیت مبدل شده است
  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابد
  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابند
  • هشدار لاپید درباره گرانی‌ افسارگسیخته در اراضی اشغالی
  • عضو ارشد کابینه جنگ رژیم صهیونیستی: آزادی اسرای اسرائیلی مهم‌تر از حمله به رفح است
  • نظامیان صهیونیست: از دستور آمادگی برای حمله به رفح اطاعت نمی‌کنیم
  • جدیدترین موضع‌گیری لاپید درباره توافق با حماس
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم