Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- در برنامه «مجله ورزشی» از کانال بالکان شبکه سحر جدیدترین اخبار و وقایع فوتبال در قاره سبز بررسی و مرور می شود. 
به گزارش آریا به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، پخش گزیده ای از دیدار فینال جام باشگاه های اروپا بین دو تیم منچستر سیتی و چلسی که به برتری چلسی انجامید به همراه اخباری از نقل و انتقالات جهان فوتبال از بخش اصلی و ابتدایی این برنامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین اخباری از نقل و انتقالات، شایعات و حواشی تیم های رئال مادرید، بایرن مونیخ و بارسلونا به عنوان دومین بخش فوتبالی برنامه بر روی آنتن خواهد رفت. 
پایان بخش برنامه امشب «مجله ورزشی» پخش گزارشی از تنیس «اپن»، رقابت میان رافائل نادال و نوواک جوکوویچ همراه با رقابت های بسکتبال اروپا خواهد بود. 
برنامه «مجله ورزشی» با اجرای علیرضا بهجتی دوشنبه 10 خرداد ساعت 20:30 به وقت تهران بر روی آنتن کانال بالکان شبکه سحر است. 
مهدی منظوری تهیه کننده این برنامه 30 دقیقه ای است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مجله ورزشی شبکه سحر مجله ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۸۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی

سرمربی موقت تراکتور تبریز از کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران جدا شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حمید مطهری شب گذشته (سه‌شنبه) پس از توافق با مدیران باشگاه تراکتور تبریز، به‌عنوان سرمربی موقت تیم فوتبال این باشگاه تا پایان فصل منصوب شد.

مطهری که از اردیبهشت 1402 روی نیمکت تیم ملی نشست و در جام ملت‌های آسیا 2023 نیز در جمع دستیاران امیر قلعه‌نویی قرار داشت، به همکاری خود با این تیم پایان داده است.

مطهری سرمربی موقت تراکتور شد

سرمربی موقت تراکتور سابقه سرمربیگری نساجی مازندران را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اخباری: به ستوه‌ آمده‌ایم، برایمان دعا کنید!
  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • (ویدئو) این سکانس از افعی تهران، داغ خیلی‌ها را تازه کرد
  • گفت‌وگو با علی فروتن درباره برنامه تازه‌اش/ دورهمی فیتیله‌ای‌ها در برنامه «فی تی لند»
  • گفت و گو با علی فروتن درباره برنامه تازه‌اش/ دورهمی فیتیله‌ای‌ها در برنامه «فی تی لند»
  • بدون حواله هم قهرمان می‌شویم!
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • بیانیه مطبوعاتی سفارت ایران در فرانسه در ارتباط با وقایع بخش کنسولی
  • پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی