Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردوی‌های تیم ملی کومیته و کاتا بانوان در یازدهمین و هشتمین مرحله آن از فردا آغاز می‌شود.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون کاراته، مرحله یازدهم اردوی تیم ملی کومیته و مرحله هفتم اردوی تیم ملی کاتا بانوان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از فردا (سه‌شنبه - ۱۱ خرداد ماه) در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز و تا اعزام به مسابقات گزینشی المپیک که در پاریس برگزار می‌شود، ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی‌پوشان بانوان کاراته کشورمان ظهر فردا وارد اردو خواهند شد تا آزمایش کرونا از تمام نفرات حاضر در اردو به عمل آمد و پس از اعلام نتایج، تمرینات تیم ملی کاراته از چهارشنبه در دو نوبت صبح و عصر آغاز شود.

در مرحله یازدهم اردوی تیم ملی کومیته بانوان، حمیده عباسعلی، رزیتا علیپور، سارا بهمنیار، مبینا حیدری، نگین آلتونی، فاطمه خنکدار، آویشن باقری و فاطمه سعادتی ملی‌پوشان بانوان کاراته کشورمان حضور دارند که تمرینات خود را زیر نظر سمانه خوشقدم سرمربی و فاطمه قاسمی مربی برگزار خواهند کرد.

در مرحله هشتم اردوی تیم ملی کاتا نیز فاطمه صادقی ملی‌پوش بانوان کشورمان تمرینات خود را زیر نظر فاطمه بغلانی‌پور مربی تیم ملی کاتا بانوان انجام می‌دهد.

مسابقات پاریس که رقابت‌های گزینشی برای المپیک توکیوست طی روز‌های ۲۱ الی ۲۳ خرداد ماه برگزار می‌شود و رزیتا علیپور در بخش کومیته و فاطمه صادقی در بخش کاتا نمایندگان کاراته بانوان هستند که در این مسابقات شرکت خواهند کرد و در صورت کسب مقام موفق خواهند شد تا جواز حضور در المپیک را کسب کنند.

بیشتر بخوانید: حسنی‌پور مربی تیم ملی کاراته هنگ کنگ شد

انتهای پیام/

برچسب ها: کاراته کاراته بانوان فدراسیون کاراته

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون کاراته کاراته کاراته بانوان فدراسیون کاراته اردوی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۸۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد

رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خردادماه در کشور‌های برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است. تیم ملی والیبال کشورمان اردو‌های آماده‌سازی خود را از ۱۸ فروردین ماه آغاز کرد تا برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده شود.

سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال مردان ایران در نخستین اردو از استعداد‌های جوان والیبال کشور برای حضور در تمرینات دعوت کرد و در ادامه این تمرینات پائز ۳۹ بازیکن را جهت شرکت در اردوی آمادگی تیم ملی والیبال کشورمان فراخواند.

پس از گذشت ۹ روز از تمرینات، طبق اعلام فدراسیون جهانی والیبال که تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها تا روز پنجم اردیبهشت ماه مهلت ارسال فهرست ۳۰ نفره خود را داشتند مریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست اولیه و ۳۰ نفره این تیم برای حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ را اعلام کرد.

تمرینات ملی‌پوشان ادامه یافت و امروز (دوشنبه دهم اردیبهشت ماه) موریس موتا پائز لیستی ۱۸ نفره ارائه داد تا تمرینات با تعداد بازیکنان کمتر و به صورت جدی‌تر پیگیری شود.

علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

همچنین امین اسماعیل‌نژاد از روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه به جمع اردونشینان افزوده خواهد شد تا در کنار ملی‌پوشان تمرینات خود را آغاز کند.

دیگر لژیونر‌های تیم ملی والیبال ایران هم به محض ورود به ایران و با تشخیص کادر فنی به اردو اضافه خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت
  • آغاز اجرای طرح بانوی توانا در یزد
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان