Web Analytics Made Easy - Statcounter

رمضانعلی فیضی روز دوشنبه در نطق پیش از دستور شورای اسلامی شهر مشهد افزود: در شورای پنجم، توسعه متوازن و پایدار بر هر نوع توسعه‌ای مقدم بوده‌ است.
وی ادامه داد: شورای پنجم از شعارزدگی عقب‌نشینی و بر واقع‌گرایی تاکید کرد و با این رویکرد، هزینه‌ در کل مناطق کم برخوردار مشهد در دو سال پایانی شورای پنجم چهار برابر درآمد استحصال شده از این مناطق بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم برخوردار شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اجرای یک میلیون متر مربع پیاده‌رو سازی به میزان دو برابر دوره قبل، احداث ۶۸ بوستان در حاشیه شهر، احداث کمربند سبز "کشف رود" و احداث مترو در مسیر حاشیه شهر از جمله اقدامات انجام شده و در دست اجرا در این دوره است.
وی افزود: در شورای پنجم هشت تقاطع و پروژه بزرگ به سامان رسید که سه پروژه از این تعداد مربوط به مناطق کم برخوردار است، همچنین ۱۹۰ اصلاح هندسی در شهر انجام شد که ۵۰ درصد آن مربوط به مناطق حاشیه شهر بوده‌ است.
فیضی ادامه داد: همچنین در دوره‌های قبل در مجموع ۱۴ پایگاه مدیریت بحران در مشهد احداث شد اما در این دوره ۱۰ مرکز ساخته شده یا در حال ساخت است.
وی گفت: همچنین املاکی به عنوان سنگ پیش پا در این مناطق بود که با ظرفیتهای قانونی برداشته شد و بودجه بازگشایی معابر که در ادوار قبل ماهیت غیرنقدی داشت در این دوره نقدی شد و در دوره‌های سوم و چهارم شورای شهر مشهد ۲۹ مورد بازگشایی در این مناطق انجام شد که این تعداد در دوره پنجم به ۱۲۸ مورد رسید.
رییس کمیسیون پیرامونی و حاشیه شهر شورای اسلامی مشهد افزود: در مجموع اقدامات خوبی در این دوره در این مناطق انجام شده که قابل انکار نیست.
ارائه این گزارش توسط رییس کمیسیون مناطق پیرامونی شورای شهر مشهد با حاشیه‌ای نیز همراه بود بطوریکه پس از پایان این گزارش غلامحسین صاحبی عضو دیگر شورای شهر که در شورای چهارم نیز فعال بود به ارائه این آمار اعتراض و آنها را غیرواقعی خواند و مشاجره لفظی بین آنها بالا گرفت که رییس شورای شهر دو طرف را به آرامش دعوت و از صاحبی عضو معترض شورا خواست از ظرفیت وقت قانونی برای ارائه نظرات خود استفاده کند.
حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر از جمعیت سه و نیم میلیون نفری مشهد در ۶۶ پهنه مناطق حاشیه این کلانشهر سکونت دارند.

برچسب‌ها مشهد کمربند سبز شهر مشهد رمضانعلی فیضی شورای اسلامی شهر مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد کمربند سبز شهر مشهد مشهد کمربند سبز شهر مشهد شورای اسلامی شهر مشهد اخبار کنکور شورای اسلامی شورای پنجم حاشیه شهر شورای شهر شهر مشهد انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۹۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ شرکت گاز گیلان اعلام کرد: به دلیل تعمیر خطوط انتقال گاز برای پایداری شبکه و ارتقای خدمات رسانی به مشترکان ، جریان گاز مناطقی از شهر رضوانشهر شامل میدان کوثر ، خیابان بیگزاد محله، خیابان محسنی ، کوچه شهادتی ، غدیر ۱ تا ۵ ، تالار علی بیگ ، پشت مدرسه استثنایی و خانه‌های مسکن مهر در شهر رضوانشهر ، فردا سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۴ تا ۱۶ قطع خواهد شد.

شرکت گاز گیلان از مشترکان خواست هنگام قطعی جریان گاز، از دستکاری تجهیزات گاز رسانی خودداری کنند.

پس از پایان تعمیرات، ماموران شرکت جریان گاز را دوباره برقرار خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • ۶۳مرکز معاینه فنی خودرو در استان تهران به مردم خدمت رسانی می کنند
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • فصل طلایی پاسخگویی و عمل به وعده‌های شهردار به شورا و شورا به مردم رسیده است
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم