Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@09:33:10 GMT

خبر خوب AFC برای پرسپولیس، استقلال و تراکتور!

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۸۹۱۲۲

خبر خوب AFC برای پرسپولیس، استقلال و تراکتور!

باشگاه‌ها می‌توانند برای مسابقات مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از پنجره نقل و انتقالات سوم استفاده کنند.

  به گزارش برنا؛ شیوع بیماری کووید-19 در سال گذشته منجر به تغییر زمان برگزاری مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در شهریور ماه 1399 شد و به این دلیل باشگاه‌های کشورمان با مشکلاتی در رابطه با مدت و اعتبار قرارداد بازیکنان و کادر فنی مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
چرا که طبق آیین‌نامه مسابقات، کلیه بازیکنان باید دارای قرارداد معتبر در حین مسابقات با باشگاه خود باشند که در فدراسیون آن کشور نیز ثبت شده باشد.
بر اساس تقویم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال اخیر، با توجه به اینکه مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات در سال 2021 در شهریور ماه 1400 برگزار می‌شود که در آن زمان، فصل مسابقاتی لیگ برتر کشور به اتمام می‌رسد و مجددا تیم ها با مشکل مدت و اعتبار قرارداد بازیکنان مواجه می‌شوند، با پیگیری‌ و مکاتبات صورت گرفته با کنفدراسیون فوتبال آسیا از طریق دپارتمان امور بین‌الملل فدراسیون، این بند از آیین نامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نهایتا اصلاح شد و از این پس باشگاه‌ها می‌توانند برای مسابقات این مرحله، از پنجره نقل و انتقالات سوم نیز استفاده کنند. در حالی که باشگاه در سال‌های گذشته ‎ها تنها می‌توانستند از بازیکنان ثبت شده در مرحله گروهی مسابقات و در پنجره دوم استفاده کنند.
لازم ذکر است، در صورت عدم تحقق این موضوع، باشگاه‌ها در این مرحله از استفاده از بازیکنان جدیدی که در فصل نقل و انتقالات پیش فصل به عضویت باشگاه درمی‌آیند، محروم و فقط مجاز به استفاده از بازیکنان قبلی و دارای قرارداد معتبر با باشگاه می‌شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا تقویم لیگ قهرمانان لیگ برتر کنفدراسیون فوتبال آیین نامه آسیا پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا تراکتور نقل و انتقالات استقلال لیگ قهرمانان آسیا باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۹۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی زیر 19 سال آسیا که با حضور 32 تیم از روز چهارشنبه 12 اردیبهشت آغاز ‌شده بود، ظهر امروز (یکشنبه 16 اردیبهشت) با قهرمانی ایران به پایان رسید.

در دیدار فینال این مسابقات که در شهر روی‌اِت کشور تایلند برگزار شد، تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه‌نوی) به مصاف نماینده نخست لبنان رفت و با اقتدار این تیم را شکست داد و قهرمان قاره کهن آسیا شد.

ملی‌پوشان ساحلی کشورمان در دو ست متوالی با امتیاز مشابه 21 بر 12 لبنان (الچبیب هادی – ابی کرم جاد) را شکست دادند تا والیبال ساحلی ایران برای دومین‌بار قهرمان زیر 19 سال آسیا شود.

اکبرزاده و قلعه‌نوی در مرحله مقدماتی در گروه C قرار داشتند و ویتنام یک (انگوین هووآنگ لانگ – دان چان سامای)، استرالیا دو (بنت فینلی – فجس آدام) و تایلند سه (اوتای جائنگ – وانسون گوئن) را شکست دادند و به‌عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شدند.

تیم ملی والیبال ساحلی زیر 19 سال ایران با شکست هنگ‌کنگ دو (وونگ هویی یو – لی هویفونگ) و نیوزلند دو (پاچئو داوی – وستی توماس) به مرحله نیمه نهایی راه یافت و سهمیه جهانی گرفت و در مرحله نیمه‌نهایی نیز استرالیا یک را از پیش رو برداشت و فینالیست شد.

بدین ترتیب تیم ایران با کسب هفت برد متوالی قهرمان مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر 19 سال آسیا شد.
نادر انصاری ناظر داوری مسابقات قهرمانی زیر 19 سال آسیا است و عبدالرئوف بستگانی به‌عنوان سرمربی، مرتضی احمدی پوربندری (مربی)، محمد رمضانی (سرپرست) و اکبر مسیبی به‌عنوان داور همراه، ملی‌پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

والیبال ایران سال 1403 را با عنوان نایب قهرمانی تیم ملی والیبال برفی در مسابقات آسیایی چین آغاز کرد، در ادامه تیم ملی یک ساحلی ایران در تور نووالی موفق به کسب مقام قهرمانی و مدال طلا شد و در سامیلا به‌عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

مدال طلای تیم ملی والیبال ساحلی زیر 19 سال ایران، چهارمین مدال والیبال کشورمان از آغاز ریاست سیدمیلاد تقوی در فدراسیون والیبال است که در مدت 45 روز به دست آمده است و در راستای اهداف و سیاست‌های کلان فدراسیون والیبال در رشته والیبال ساحلی به ویژه رده‌‌های سنی است.

دیگر خبرها

  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی نوجوانان در آسیا
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا
  • تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان قاره آسیا شد
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال