Web Analytics Made Easy - Statcounter

امسال شاهد پنجره نقل و انتقالات سومی خواهیم بود.

باشگاه‌ها می‌توانند برای مسابقات مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از پنجره نقل و انتقالات سوم استفاده کنند.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شیوع بیماری کووید-19 در سال گذشته منجر به تغییر زمان برگزاری مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در شهریور ماه 1399 شد و به این دلیل باشگاه‌های کشورمان با مشکلاتی در رابطه با مدت و اعتبار قرارداد بازیکنان و کادر فنی مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا که طبق آیین‌نامه مسابقات، کلیه بازیکنان باید دارای قرارداد معتبر در حین مسابقات با باشگاه خود باشند که در فدراسیون آن کشور نیز ثبت شده باشد.

بر اساس تقویم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال اخیر، با توجه به اینکه مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات در سال 2021 در شهریور ماه 1400 برگزار می‌شود که در آن زمان، فصل مسابقاتی لیگ برتر کشور به اتمام می‌رسد و مجددا تیم ها با مشکل مدت و اعتبار قرارداد بازیکنان مواجه می‌شوند، با پیگیری‌ و مکاتبات صورت گرفته با کنفدراسیون فوتبال آسیا از طریق دپارتمان امور بین‌الملل فدراسیون، این بند از آیین نامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نهایتا اصلاح شد و از این پس باشگاه‌ها می‌توانند برای مسابقات این مرحله، از پنجره نقل و انتقالات سوم نیز استفاده کنند. در حالی که باشگاه در سال‌های گذشته ‎ها تنها می‌توانستند از بازیکنان ثبت شده در مرحله گروهی مسابقات و در پنجره دوم استفاده کنند.

لازم ذکر است، در صورت عدم تحقق این موضوع، باشگاه‌ها در این مرحله از استفاده از بازیکنان جدیدی که در فصل نقل و انتقالات پیش فصل به عضویت باشگاه درمی‌آیند، محروم و فقط مجاز به استفاده از بازیکنان قبلی و دارای قرارداد معتبر با باشگاه می‌شدند.

اخبار داغ 

تجاوز به لیلای 12 ساله در خانه پدری اش / در تهران اتفاق افتاد قابل توجه پرسپولیسی ها؛ یک معلول مستمری بهزیستی را به حساب باشگاه پرسپولیس ریخت! دلایل 5 گانه استعفای اعضای هیات مدیره استقلال  شایعه تماس رامین رضاییان با رییس فدراسیون فوتبال هالند، کوادرادو و ادوارد مندی، بهترین های لیگ قهرمانان فصل 21-2020 تیم های راه یافته به لیگ قهرمانان اروپا 22-2021 + سیدبندی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پنجره نقل و انتقالات لیگ قهرمانان آسیا باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۹۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند

از جمع قهرمان های گذشته مسابقات جام حذفی ایران، 4 تیم دیگر هم در مرحله یک هشتم نهایی از دور رقابت ها خارج شدند.

به گزارش طرفداری، تیمهای پرسپولیس، ذوب آهن، سایپا و فجر شهید سپاسی قهرمانان ادوار گذشته مسابقات جام حذفی بودند که در این مرحله با شکست برابر تیمهای آلومینیوم، تراکتور، ملوان و گل گهر از دور رقابتهای جام حذفی کنار رفتند.

قبل از این هم تیمهای استقلال و فولاد و نساجی از جام حذفی خارج شده بودند و امروز تنها تیمهای سپاهان، تراکتور و ملوان تیمهایی هستند که در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی حضور دارند و سابقه قهرمانی در ادوار گذشته را دارند. سپاهان 4 بار، ملوان 3 بار و تراکتور 2 بار عنوان قهرمانی را در این مسابقات کسب کرده اند اما این بار تیمهای گل گهر سیرجان و مس رفسنجان هم در کنار تیمهایی مثل آلومینیوم اراک و هوادار از مدعیان کسب عنوان قهرمانی هستند.

استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی حذف شدند تا برای اولین بار بعد از 19 سال، تیمهای استقلال و پرسپولیس در جمع 8 تیم برتر جام حذفی غایب باشند. در 19 سال اخیر 4 بار پرسپولیس و 3 بار استقلال عنوان قهرمانی در مسابقات جام حذفی را به دست آورده اند. قطعا بدون استقلال و پرسپولیس، مسابقات جام حذفی ایران جذابیت های زیادی را از دست خواهد داد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • حمایت بازیکنان تیم ملی از همتایان فوتسالیست
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال فوتسال آسیا