Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-  محمد مهدی عباس زاده جانشین مدیر کل و معاون آبزی پروری شیلات مازندران ، با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها موانع و مسائل موجود در تکثیر روخانه‌ها مرتفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگاراریادفترمازندران درشهرستان بابلسر، جلسه ارزیابی روند پروژه صید مولدین و تکثیر ماهی سفید دریای خزر صبح امروز با حضور جانشین مدیر کل و معاون آبزی پروری شیلات مازندران ،معاون صید و بنادر ماهیگیری ،رئیس مرکز بازسازی و حفاظت از ذخایر ژنتیکی شهید رجایی ،روسای شیلات شهرستانهای مشمول این طرح ،واحد‌های بازرسی و حراست و مسئولین تکثیر رودخانه‌های شاخص در تکثیر ماهی سفید در سالن سردار شهید سلیمانی اداره کل شیلات مازندران برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای جلسه روسای شیلات شهرستان‌ها و مسئولین تکثیر رودخانه‌ها موانع و مسائل موجود در تکثیر ماهی سفید را ارایه دادند . جمع بندی موارد ذکر شده توسط رئیس مرکز بازسازی و حفاظت ا ذخایر ژنتیکی شهید رجایی صورت پذیرفت و در ادامه معاون صید و بنادر ماهیگیری نکاتی را در خصوص رها سازی بچه ماهیان سفید حاصی از تکثیر طبیعی و تکثیر رودخانه‌ها را بیان نمود.

محمد مهدی عباس زاده جانشین مدیر کل و معاون آبزی پروری بهره گیری از تمام ظرفیت‌های موجود شهرستان‌ها در جهت حفظ و حراست از رودخانه‌های شاخص را مهم دانست و افزود:موانع و مسائل موجود در تکثیر گونه‌های ارزشمند دریای خزر خصوصا ماهی سفید با بررسی و برنامه ریزی در سال آتی رفع و یا کمرنگ خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها موانع و مسائل موجود مرتفع موانع و مسائل موجود رودخانه ها ماهی سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۹۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از ظرفیت های موجود در جامعه هنرمندان مهاجر استقبال می کنیم

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران در جلسه مشترکی که با حضور سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران و جمعی از هنرمندان افغانستانی در دفتر امور اتباع برگزار شد حیدری عنوان کرد:هنرمندان نیز همچون روحانیون، ورزشکاران، فرهیختگان، از اثر گذاران جامعه مهاجرین هستند و باید از ظرفیت های موجود در این قشر برای آموزش و توانمند سازی مهاجرین استفاده شود.

حیدری همچنین افزود: تلاش می کنیم تا با پیگیری مسائل هنرمندان به عنوان سفیران صلح و بازوهای توانمند جامعه مهاجر در حد توان و مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران برای سهولت در انجام امور فرهنگی کنار آنها باشیم.

 حیدری گفت هنرمندان مهاجر به عنوان قشر آگاه و فرهیخته، مسئولیت سنگین تری را برای آگاه سازی جامعه مهاجر نسبت به قوانین جامعه میزبان دارند و از آنها درخواست نمود تا با آگاهی بخشی و اقدامات فرهنگی تاثیر گذار در همکاری با این اداره کل اقدام نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • از ظرفیت های موجود در جامعه هنرمندان مهاجر استقبال می کنیم
  • آغاز پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم
  • تولید ۸۰ درصد تورهای ماهیگیری در سیستان و بلوچستان
  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • تلاش برای توسعه جاسک با محور فعالیت‌های شیلاتی
  • تامین مولد سالم تولید ایمن و پایدار را به‌دنبال دارد