Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@15:55:04 GMT

رؤسای ستادهای استانی شورای ائتلاف مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۸۹۳۶۵

رؤسای ستادهای استانی شورای ائتلاف مشخص شدند

به گزارش ایرنا از  پایگاه اطلاع‌رسانی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، نورالدین قدیمی روز دوشنبه با اشاره به فرایند انتخاب روسای ستادهای استانی رییسی گفت: بعد از دعوت عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای دعوت از سید ابراهیم رئیسی برای حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری با ارسال بیش از ۵۰۰ فقره نامه از سراسر کشور، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت تشکیلاتی  زمینه‌سازی حمایت عمومی از ایشان را به عنوان اصلی‌ترین وظیفه خود مد نظر قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول هماهنگی امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب افزود: در راستای جامه عمل پوشاندن به حمایت شورای ائتلاف از رییسی ستاد مرکزی انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تحت عنوان حامیان سید ابراهیم رییسی تشکیل شد که با حکم غلامعلی حداد عادل رییس شورای ائتلاف و پرویز سروری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به عنوان رییس ستاد مرکزی انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (حامیان سید ابراهیم رئیسی ) منصوب شدند.

قدیمی ادامه داد: بعد از تصویب تشکیل و انتصاب رییس ستاد مرکزی انتخابات، مهدی چمران به عنوان قائم مقام ستاد و من به عنوان مسوول هماهنگی امور استان‌ها و تعداد دیگری از اعضا و مرتبطین با شورای مرکزی، به عنوان مسوول سایر ارکان ستاد منصوب شدند.

وی گفت: شناسایی، هماهنگی و انتصاب روسای ستادهای انتخاباتی شورای ائتلاف استان‌های سراسر کشور، اقدام بعدی بود که با دقت و سرعت انجام شد و روسای ستادهای استانی براساس پیشنهاد معاون امور استان‌ها و تایید رییس ستاد مرکزی انتخابات، با حکم حداد عادل ریاست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی منصوب شدند.

مسوول هماهنگی امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اظهار کرد: اقدام بعدی، راه اندازی ستادهای انتخاباتی شورای ائتلاف شهرستان‌های سراسر کشور بود که کمترین زمان به انجام رسید.

به گفته قدیمی، روسای ستاد انتخاباتی شورای ائتلاف انقلاب اسلامی شهرستان ها براساس پیشنهاد رییس ستاد انتخابات استان، تایید معاونت امور استان‌ها، از طرف سروری دبیر شورا و رییس ستاد مرکزی انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی منصوب شدند.

قدیمی خاطرنشان کرد: امروز با حمایت مسوولان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در سراسر کشور و همراهی بیش از ۳۰۰ هزار نفر عضو مجامع عمومی نیروهای انقلاب اسلامی، ستادهای مردمی حمایت از رییسی در حال شکل گیری و انجام وظیفه هستند.

وی افزود: نکته مهم دیگری که یادآوری آن ضروری است، تاکید ریاست محترم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و مسوولان ستاد مرکزی انتخاباتی این شورا به همه ارکان تشکیلاتی برای هماهنگی، همکاری و هم افزایی با سایر گروه‌ها و تشکل‌های انقلابی است که الحمدالله، رده‌های تشکیلاتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در این زمینه نیز پیشقدم بوده و هستند.

اسامی روسای ستادهای انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استانها به شرح زیر است:

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ غلامعلی حداد عادل انقلاب اسلامی ایران سید ابراهیم رییسی پروندهٔ خبری تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ غلامعلی حداد عادل انقلاب اسلامی ایران انتخابات ۱۴۰۰ غلامعلی حداد عادل انقلاب اسلامی ایران سید ابراهیم رییسی اخبار کنکور شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی رییس ستاد مرکزی انتخابات انتخاباتی شورای ائتلاف روسای ستادهای امور استان ها سید ابراهیم منصوب شدند سراسر کشور روسای ستاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۹۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران

به گزارش همشهری آنلاین، مجید متقی‌فر با تاکید بر اهمیت حضور مردم در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: حضور غرور انگیز ملت حماسه ساز ایران اسلامی در انتخابات یازدهم اسفندماه سال گذشته، با وجود مشکلات اقتصادی و کمبودها، برگ زرین دیگری از دفتر رشادت و وفاداری به انقلاب اسلامی بود که ان‌شاءالله در ۲۱ اردیبهشت ماه و در مرحله دوم انتخابات با حضور پرشور مردم تکمیل خواهد شد.

وی افزود: جبهه پایداری انقلاب اسلامی بر مبنای ادای تکلیف و انجام وظیفه، تلاش کرد با در نظر گرفتن شاخص‌های گفتمان انقلاب اسلامی در زمینه انتخابات و ویژگی‌های یک نماینده اصلح در مجلس شورای اسلامی نسبت به معرفی نامزدهای اصلح به مردم اقدام کند.

متقی‌فر افزود: جبهه پایداری انقلاب اسلامی مفتخر است با درک صحیح از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب که در خطبه نماز عید سعید فطر در فروردین ماه سال جاری نیز به صورت علنی بر آن تأکید کردند و توفیق ملت ایران را در توحید کلمه دانستند و همه فعالان سیاسی_اجتماعی را توصیه به عدم ایجاد دودستگی‌های جعلی کردند، در مسیر حفظ وحدت میان نیروهای انقلاب با اعتقاد کامل گام بردارد و در همین راستا در مرحله دوم از انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز لیست نهایی جبهه انقلاب از سوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس جمع بندی و مورد توافق قرار گرفت.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی، یادآور شد: آنچه از منظومه فکری امامین انقلاب بر می‌آید، این است که در انتخاب و گزینش نامزدهای انتخابات برای معرفی به مردم، ملاک‌ها و شاخص‌ها مهم است و صرف وابستگی به حزب و گروه و یا قبیله سیاسی نمی‌تواند ملاک عمل قرار گیرد.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی اسامی نامزدهای لیست نهایی جبهه انقلاب که مورد حمایت مشترک جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هستند را به ترتیب زیر اعلام کرد:

۱- علیرضا سلیمی
۲- غلامحسین رضوانی
۳- محمد سراج
۴- زهره سادات لاجوردی
۵- زهره طبیب‌زاده
۶- فاطمه قاسم پور
۷- مجتبی زارعی
۸- حسین صمصامی
۹- حسین نجابت
۱۰- محمدحسین حسین‌زاده بحرینی
۱۱- علی اصغر پورمحمدی
۱۲- حسن خجسته باقرزاده
۱۳- مهدی شریفیان
۱۴- مهدی عسگری
۱۵- عبدالحسین روح الامینی
۱۶- سعید آجرلو

کد خبر 848926 منبع: ایسنا برچسب‌ها انقلاب‌ اسلامی‌ ایران انتخابات خبر ویژه

دیگر خبرها

  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب جهت مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • لیست ۱۶ نفره جبهه پایداری و شورای ائتلاف منتشر شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران منتشر شد
  • اعلام لیست شورای ائتلاف و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات
  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران اعلام شد
  • تشکیل هیات امنای واحد برای ستادهای توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد