Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس،  شاگردان سید مهدی رحمتی که پس از پیروزی مقابل تیم گل گهر سیرجان به استراحت رفته بودند، از امروز دوشنبه ، تمرینات خود را در مشهد از سر گرفتند. با توجه به بهسازی چمن زمین تمرینی مجموعه ورزشی امام رضا(ع) ، تمرین امروز تیم پدیده در زمین چمن تمرینی استادیوم ثامن الائمه (ع) مشهد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این زمین چمن تمرینی که توسط اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی راه اندازی شده است ، برای اولین بار در اختیار تیم پدیده خراسان قرار گرفت تا این تیم بدون مشکل تمرینات خود را ادامه دهد. پیش از شروع تمرین امروز ، کادر فنی تیم پدیده با بازیکنان جلسه ای را برگزار کرد و برنامه آماده سازی این تیم تا آغاز مجدد رقابت‌های لیگ برتر را تشریح کردند.

بر اساس برنامه ریزی انجام شده ، تیم فوتبال پدیده خراسان قرار است در مدت زمان آماده سازی خود ، چند بازی تدارکاتی با تیم های مختلف برگزار کند ، که در اولین بازی نیز 15 خرداد ماه تیم پدیده در اصفهان به مصاف تیم ذوب آهن خواهد رفت. با اعلام سید مهدی رحمتی برنامه های آماده سازی تیم پدیده قرار است در مشهد برگزار شود و تنها برای برگزاری بازی های دوستانه ممکن است به برخی از شهرها سفر کنند.تیم پدیده  پس از بازی با ذوب آهن نیز مسابقه بعدی تدارکاتی خودش را با تیم لیگ برتری دیگری برگزار خواهد کرد که احتمال دارد این مسابقه در مشهد باشد.اعضا تیم پدیده خراسان همچنین در حاشیه تمرین امروز خود تست کرونا دادند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان سید مهدی رحمتی لیگ برتر پدیده تیم پدیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۹۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های جذاب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز ملوان انزلی و سایپای تهران به میزبانی شاگردان مهدی تارتار به مصاف هم رفتند که این بازی به وقت های اضافی کشیده شد.

در حالی که ملوانان با یک ضربه پنالتی و گلزنی محمد عمری از شاگردان مجتبی سرآسیایی پیش افتاده بودند ، اما سایپایی‌ها عملکرد خوبی ارائه کردند و برای رسیدن به گل تساوی تلاش زیادی کردند و در نهایت به هدف خود هم رسیدند. دو دقیقه بعد از پیش افتادن ملوان ، محمدحسین خسروی مهاجم سایپا روی پاس طاها طباطبایی توانست گل تساوی را بزند.

همین گل سبب شد تا بازی یک بر یک در طول 90 دقیقه تمام شود و مسابقه به وقت‌های اضافی برود تا تعیین برنده به تعویق بیفتد.

شادی گل جنجالی مهاجم سایپا هم در نوع خود جالب بود؛ محمدحسین خسروی پیراهن خود را بعد از باز کردن دروازه شاگردان مهدی تارتار از تن در آورد و با فریادهای بلند هم‌تیمی هایش را یکی یکی کنار می‌زد و دور ورزشگاه سیروس قایقران انزلی را می‌زد.

دیگر خبرها

  • پنجمین مصاف اردیبهشتی تراکتور - استقلال
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • پدیده مشکوکی که این روزها بین جوانان مُد شده!
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • پیش بینی وزش شدید باد در زنجان
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)
  • برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳گروه علوم تجربی در خراسان رضوی
  • برگزاری دوباره آزمون سراسری در خراسان جنوبی 
  • مصاف پاریزه رکردستان با نماینده یزد